gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 När ni nu förhoppningsvis klonkar en satellitplats - skicka gärna ett PM till Nusseman med namn, adress och personnummer (så går det fortare än att han ska få ut denna information från sajterna). Vi tar nämligen hand om alla anmälningar, så det inte blir förvirringar och frågor gentemot sajterna som förra gången. Lycka till! Citera
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Första satelliten går som sagt i dag. Lycka till ni som ska spela! Citera
Nusseman Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Tack och klonk! Vi ses ombord Citera
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Tack och klonk! Vi ses ombord Jaha, första satelliten var ju enkel att få uppgifterna från med andra ord... Men när det var så bra övervärde kunde du väl överlåtit det åt någon annan? Citera
Nusseman Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Tack och klonk! Vi ses ombord Jaha, första satelliten var ju enkel att få uppgifterna från med andra ord... Men när det var så bra övervärde kunde du väl överlåtit det åt någon annan? Jag gjorde mitt bästa. Jag låg ju sist flera gånger, både i början och i slutet Citera
Lomin Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 ja o vissa åkte ju i 3e handen.. min AA losa mot QJ... men floppen JJx. Citera
Bananmannen Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Och jag hamnade på en fin andraplats! Mina KK stod inge bra mot dina 9 4... Sköna träffar för dig i alla fall! Hur blir det med fler satelliter? Citera
Nusseman Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Och jag hamnade på en fin andraplats! Mina KK stod inge bra mot dina 9 4... Sköna träffar för dig i alla fall! Haha, mm den satt rätt fint. Å andra sidan hade jag fint oflyt när jag hade en av er all-in med ca 30% vinstchans när vi var tre kvar. Hade jag vunnit den potten skulle jag haft 75% av markerna heads up. Nu hade jag bara 40% men det löste sig ju fint ändå Hur blir det med fler satelliter? Kolla forumkalendern på forumets startsida, så ser du alla satelliter. Citera
KORNANDY Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hur många gånger till ska dom ha kval turneringar?? Citera
joggystyle Postad 2 Oktober , 2006 Rapport Postad 2 Oktober , 2006 ja o vissa åkte ju i 3e handen.. min AA losa mot QJ... men floppen JJx.' sorry, klonken =) Citera
gdaily Postad 2 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2006 Hur många spelare blev ni? 12 bara Hur många gånger till ska dom ha kval turneringar?? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=34213 Citera
QoS Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Alright, ikväll är det dags igen! Ska bli intressant om det är så att en rebuy drar lite mer folk... fler än 12 borde vi kunna bli för detta söndagsslask! Lägger en lite kul bounty med pokergodis på mig själv också! Mer info på http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=567635#567635 Go, go, go! - QoS Citera
gdaily Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Då gör vi ett försök i kväll då, på HeyPoker. €20 med rebuys, klockan 20.30. En plats garanterad Blir det för dålig uppslutning i denna satellit så stryker vi hälften av resterande B2B-satelliter (torsdagssatteliterna på 24h). Citera
rosjon Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Kommer inte in med PPMC2006 lösenordet ( skrivit för hand, klippt och klistrat inkl ta bort sista blanktecknet). Någon annan som har samma problem? Citera
rosjon Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Försökt några ggr till men samma resultat, endast två anmälda spelare Citera
robster80 Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Försökt några ggr till men samma resultat, endast två anmälda spelare Funkar inte för mig heller Citera
Smool Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Kommer inte in med PPMC2006 lösenordet ( skrivit för hand, klippt och klistrat inkl ta bort sista blanktecknet). Någon annan som har samma problem? Prova PPM2006 tror det var det på heypoker.. Mvh Citera
rosjon Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Det fungerar med PPM2006, tack smool Citera
Nusseman Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Det fungerar med PPM2006, tack smool Japp. Den som har lagt ut turneringen i lobbyn har knappat in fel lösenord. PPM2006 är det alltså som gäller i kväll Citera
darvartagan Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Bara knyta nävarna spotta på dealern och slänga chips omkring sig och antagligen vara ur direkt efter rebuy perioden.. men med det ska jag vara Nickar BanOli i satten. Lycka till Citera
Smool Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Borde inte killen med bounty (QoS) åtminstonde vara vaken Dags nån väcker honom snart isåfall =) Citera
Nusseman Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Borde inte killen med bounty (QoS) åtminstonde vara vaken Dags nån väcker honom snart isåfall =) Om jag inte är felunderrättad har tyvärr QoS fått förhinder att vara med i kväll men glömt att avregistrera sig. Bountyn utfaller till den som lyckas klonka ut honom efter att han antat bort sig och dessutom utfaller en extra liten tröstbounty till den som bubblar, som kompensation för utebliven tomte Citera
gdaily Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Bubblar = riktig pengabubbla alltså, bara för att förtydliga. Intressanta är om QoS gör något rebuy... Citera
P-O Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Jag slog ut QoS, inga rebuys på honom Citera
Recommended Posts