Gyre Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Fi har statsen 23/11/7 efter 85 händer. Han har postat i CO så är han är väl inte bäst direkt, det är allt jag vet om honom. Party Poker No-Limit Hold'em, $ BB (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) SB ($183) BB ($425.45) UTG ($423.89) Hero ($262.70) Button ($92.20) Preflop: Hero is MP with A, J. SB posts a blind of $1. 1 fold, Hero raises to $7, 1 fold, SB (poster) calls $6, 1 fold. Flop: ($16) 8, 6, A(2 players) SB bets $15, Hero raises to $44, SB raises to $126.95, Hero folds. Final Pot: $186.95 Detta är standrad va? Citera
psatiw Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Jag hade iaf spelat exakt likadant. Citera
dlinder Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Jag skulle bara synat flopp. Så här gör du din hand till luft. Citera
Gyre Postad 27 September , 2006 Författare Rapport Postad 27 September , 2006 Jag skulle bara synat flopp. Så här gör du din hand till luft. Och när han bettar pott på turn, vad gör jag då? Jag håller med om att jag gör min hand lite till luft, men genom att syna floppen har jag inte en blekaste var jag står i handen. Citera
Dave^ Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Tycker det ser standard ut. Hade det varit en mindre dragvänlig bräda kunde man nog lika gärna ha synat imo. Citera
dlinder Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Jag skulle bara synat flopp. Så här gör du din hand till luft. Och när han bettar pott på turn, vad gör jag då? Jag håller med om att jag gör min hand lite till luft, men genom att syna floppen har jag inte en blekaste var jag står i handen. Du inte bara gör handen lite till luft, du gör den i princip helt till luft. Som spelat gör det ju knappast någon skillnad om du håller 23o eller AJ där. På turn får du omvärdera beroende på vad som faller och hur mkt han bettar. Men kom ihåg att du för samma kostnad som din höjning kan syna ett bet till på turn. Citera
Big Less Postad 27 September , 2006 Rapport Postad 27 September , 2006 Tycker det ser standard ut. Hade det varit en mindre dragvänlig bräda kunde man nog lika gärna ha synat imo. Du resonerar alldeles bakvänt. Det enda vi leder mot här är just DRAG. Är brädan MINDRE dragvänlig, finns INGA händer som vi slår. Citera
Recommended Posts