baller Postad 15 Februari , 2005 Rapport Postad 15 Februari , 2005 Ja fick den efter en dag, måste vara en bra kund eller betala något ruskigt mycke i rake, kanske är samma sak... Citera
Rollin Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Cashout fråga Jag sätter in $300 från Neteller och sen vill jag ta ut pengarna, fast till mitt bankkonto ist. Kan jag göra det utan extra kostnad eller måste jag skicka tillbaka $300 innan det är möjligt, på 24h fungerar det tydligen så. Tack för svar. Citera
Bojen Postad 17 Februari , 2005 Rapport Postad 17 Februari , 2005 Tycker att Ladbrokes "hackar" när man spelar både med Ladbrokes och Expekt samtidigt..... Någon mer som märkt av detta? Ibland blir jag "Sitting out" och kan missa posta blinds med mera, fast jag har "auto post". Citera
Huli-Man Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 Angående profilbonus så kan man behöva tjata en hel del på dom innan den betalas ut. Jag fick min efter ett par månader och 4-5 undrande mail till dom. Citera
fraallan Postad 4 Mars , 2005 Rapport Postad 4 Mars , 2005 fick min bonus efter typ 2veckor... plötsligt hade min bankrulle ökat lite utan att spela Citera
pjucke Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Någon som vet om deras bonus för nya kunder gäller för oss i Sverige med? Förra gången de körde en drive så gällde det inte kunder i Norden. Citera
FlexWheeler Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Väntade på min, skickade ett mail o klaga, svarade dem o skickade in cashen direkt.. och nämnde att pengarna kommer till bettingkontot och inte pokerkontot.. så kollade jag o vips jag hde vist fått dubbla pengarna haha.. Citera
pjucke Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Allright! Tack! Då ska jag sätta in pengar imorn då. Citera
KKT Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 *suck* Tänkte börja spela lite på Ladbrokes, men det verkar vara dåligt med PLO-spelare. Hittills har jag bara sett 6-mannabord igång och det är ju livsfarligt för en nybörjare Brukar det fyllas några 10-manna PLO eller måste jag lira Texas? Mvh, KKT Citera
Tag_H Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Hur hittar jag, och får fram HH på Lad ?? Citera
lfx Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Menu->Playcheck->Sök efter de händer du vill ha->Export->Öppna textiflen Citera
Orangutango Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 *suck* Tänkte börja spela lite på Ladbrokes, men det verkar vara dåligt med PLO-spelare. Hittills har jag bara sett 6-mannabord igång och det är ju livsfarligt för en nybörjare Brukar det fyllas några 10-manna PLO eller måste jag lira Texas? Mvh, KKT Kvällar och Helger är det ofta fullt på ett eller två 0.25/0.5 ett 0.15/30 2tt 0.5/1 och har man tur så sitter det 7-8 pers. på ett 1/2 eller 2/4 plo table. Tidig morgon och fm så är Ladbrokes nästan övergivet .. Helg har jag sett 7000+ Citera
schybbo Postad 17 Mars , 2005 Rapport Postad 17 Mars , 2005 Har fått Royal straigt Flush på ladbrokes för ett tag sedan och jag undra om det är nån bonus på det och isåfall hur man gör för att få den. Citera
Willy_Wonka Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Menu->Playcheck->Sök efter de händer du vill ha->Export->Öppna textiflen hmm.. någon som vet varför det står 'An Error has occurred while processing your request.' i textfilen? Citera
Gialloblu Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Har reggat mig på Ladbrokes.com nu och tänkte börja spela där framöver. Har skrivit in mina uppgifter och fått ett konto. Om jag ska spela poker, ska jag göra ett sepparat pokerkonto då? eller räcker mina uppgifter när jag reggade mig? laddade sedan hem klienten och försökte fylla i uppgifterna till ett pokerkonto, fast då uppgifterna är exakt likadana som när jag reggade mitt konto så undrar jag givetvis om det behövs att man reggar ett specifikt pokerkonto? om inte, hur gör jag då? testade iaf att fylla i alla uppgifter men kom då upp att mitt nick var upptaget, beror det på att det är min andvändare eller att någon annan har ett sådant pokernick på sajten? ska jag då bara välja ett nytt nick? Tacksam för snabba svar! Citera
Gialloblu Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Sträck ut en hjälpsam hand nu killar! : ) Citera
Willy_Wonka Postad 29 Mars , 2005 Rapport Postad 29 Mars , 2005 Du behöver göra ett nytt konto i pokerprogrammet. Det första kontot du skapade är inte till pokern. Att nicket du valde är upptaget beror inte på kontot på ladbrokes.com, utan att nån har tagit det före dig Nu är det eran tur att svara på min fråga! Citera
PepsiMax Postad 8 Maj , 2005 Rapport Postad 8 Maj , 2005 Hmmm... när jag öppnar en HH så får jag ingen "export"-knapp.... Gör jag nåt fel eller är det så att HH-funktionen inte funkar (igen) ?? Citera
albin Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Nu är det eran tur att svara på min fråga! Det beror på att playcheck funktionen är en funktion med extremt stora brister...funkar väl typ var 3:e gång.. Citera
albin Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Är det någon som förstår sig på Ladbrokes lite knepiga Turneringsystem? Tex om 45minuter startar en $5000 guaranteed turnering som kostar $10 att vara med i, men om 2h och 45min startar en $4000 guaranteed turnering som kostar $15 att deltaga i, självklart väljer jag den förstnämnda? Eller finns det någon hake jag missat?.. Citera
Pedi Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Är det någon som förstår sig på Ladbrokes lite knepiga Turneringsystem? Tex om 45minuter startar en $5000 guaranteed turnering som kostar $10 att vara med i, men om 2h och 45min startar en $4000 guaranteed turnering som kostar $15 att deltaga i, självklart väljer jag den förstnämnda? Eller finns det någon hake jag missat?.. En kvalificerad gissning är att den första har max antalet 6000 medans den andra är max 3000per. Citera
Vitae Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Albin: Njet, det är inte självklart. En vild gissning är att inköpet är anpassat till deras förväntade deltagarantal, så i den som är lite dyrare behöver du kanske inte vada genom fullt lika stora sjöar - eller hur jag nu skall uttrycka det. Alla Guaranteed-turneringar jag spelat på Ladbrokes hittills har fyllts till mer än den garanterade summan. Så du bör snarare gå efter inköp och deltagarantal. Citera
fraallan Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Är absolut inte på rätt humör för att skriva men jag måste få ut min vrede någonstans! Efter att ladbrokes uppdaterat till sin nya mjukvara har det börjat lagga lite, inget som man brytt sig om så mycket utan bara fortsatt lira. Men nu kom fan droppen satt med pocket A symbol diamond A symbol heart får fyra calls på en rais floppar A symbol spade Q symbol spade 2 symbol heart med två spader jag betar ganska hårt får alla fyra calls igen sen kommer 2 symbol spade då trycker en kille all in och de andra två gosarna som satt före mig calar Surprised Glad som fan blir man o trycker på call vad händer då ? ingenting trodde att jag calat men av min förvåning ser jag att en ny hand startats o jag är sit out!!! har aldrig varit med o något värre !! ! ifx så där ja Citera
baller Postad 7 Juni , 2005 Rapport Postad 7 Juni , 2005 Efter att ladbrokes uppdaterat till sin nya mjukvara Ok, vad är nytt i den nya programvaran? Nya färger, möjlighet att spara hand histories på hårddisken (sk game history exporter (btw kan inte vara långt borta för prima då heller))... ÄR det något annat, som jag missat? Citera
Recommended Posts