tototorsten Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Nån som spelat laddys och vet hur konkurensen är i deras vip race ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Nån som spelat laddys och vet hur konkurensen är i deras vip race ? Tufft om du satsar på topp10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krambanan Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 Vad tycker ni om att Ladbrokes ska göra om så att man har pengarna i sin egen valuta och sen växlar till dollar/euro när man sätter sig vid ett bord och sen växlar tillbaka när man lämnar bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Vad tycker ni om att Ladbrokes ska göra om så att man har pengarna i sin egen valuta och sen växlar till dollar/euro när man sätter sig vid ett bord och sen växlar tillbaka när man lämnar bordet? e väl ganska ok att det görs nu när dollarn är runt 8.. har man en stor rulle inne så slipper man ju förlora massa värde om dollarn eventuellt dippar ner till 6-7 kr igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 e väl ganska ok att det görs nu när dollarn är runt 8.. har man en stor rulle inne så slipper man ju förlora massa värde om dollarn eventuellt dippar ner till 6-7 kr igen.. Iofs stämmer inte det då man kan växla in sina dollars till sport kontot och då ha det i SEK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medullaoblongata Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 Iofs stämmer inte det då man kan växla in sina dollars till sport kontot och då ha det i SEK. hmm jag har båda kontona i dollars, så för egen del stämmer det obv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Traveller11 Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 jag, ladbrokes var sjukt bra FÖRUT, nu är det dött. Det är väldigt krångligt att få fram hand history, ibland buggar den ur.... Det är svårt att starta klienten, händer sig ofta. Det är tydligen inte testad för Vista.... Ladbrokes var nog bästa siten förut. Synd de inte brytt sig om att fixa buggarna som funnits i många år... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 hmm jag har båda kontona i dollars, så för egen del stämmer det obv.. Aha, kanske beror på när man öppnade konto och vilken valuta man valde lr ngt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 När blir sammanslagningen med Unibet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 När blir sammanslagningen med Unibet ? Fick ett mail idag om att de ska ha stängt from inatt runt 3 fram till 1 imorrn på dagen, så då slår de nog ihop med prima. Men har ingen aning om hur det kommer bli emd borden etc. Någon annan som kanske har kollat upp det om ladde har några egna bord lr om alla e gemensamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Hade kontot i € och fick 8,08 i växelkurs, världens sämsta växelkurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Hade kontot i € och fick 8,08 i växelkurs, världens sämsta växelkurs. du kan omöjligt haft kontot i euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 du kan omöjligt haft kontot i euro Nu blev jag osäker, mina noterigar kan ju ha blivit fel. Kunde man ha dollar där? Jag gillar inte när dom ändrar till kr, vill ha kontot i samma valuta som man spelar med. Kommer att bli tack och adjö Ladbrokes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Va spelar d för roll vilken valuta man har rullen i? Blir ju säkrare med valutasvängningar men man kan inte spekulera i valuta om du tänkte fortsätta med d. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 14 Februari , 2009 Rapport Share Postad 14 Februari , 2009 Va spelar d för roll vilken valuta man har rullen i? Blir ju säkrare med valutasvängningar men man kan inte spekulera i valuta om du tänkte fortsätta med d. Spelar väl egentligen inte någon roll, gör mej bara irriterad då jag använder Hagbards excelark. Blir fel i statistiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ambe Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Tjena! Har två saker jag undrar över, hoppas att ngåon kan hjälpa mig! någon som har koll på hur "race points" räknas ut? andra frågan, finns det någon som har erfarenhet av uttag till kort/bankkonto från ladbrokes som kan säga hur lång tid det brukar ta att få pengarna? tacksam för svar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddo2001 Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Tjena! Har två saker jag undrar över, hoppas att ngåon kan hjälpa mig! någon som har koll på hur "race points" räknas ut? andra frågan, finns det någon som har erfarenhet av uttag till kort/bankkonto från ladbrokes som kan säga hur lång tid det brukar ta att få pengarna? tacksam för svar:) kan hjälpa dig med den första frågan. 1 poäng = $4 i rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 25 Februari , 2009 Rapport Share Postad 25 Februari , 2009 Tjena! Har två saker jag undrar över, hoppas att ngåon kan hjälpa mig! någon som har koll på hur "race points" räknas ut? andra frågan, finns det någon som har erfarenhet av uttag till kort/bankkonto från ladbrokes som kan säga hur lång tid det brukar ta att få pengarna? tacksam för svar:) Brukar kunna ta ungefär 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ambe Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 tack för svaren! kan man se sitt eget saldo för race points någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 tack för svaren! kan man se sitt eget saldo för race points någonstans? http://poker.ladbrokes.com/en/vip-club-current-promotions tryck ctrl F och skriv in ditt alias och sen är det bara att söka igenom sidorna. Sidan verkar dock vara nere atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ambe Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 Tack, tack. spelat två dagar bara på ladbrokes så det blir ingen cashback för ambe inte! men ser nog ut att stanna en tid, riktigt vass sida att multitabla på! Men hagan är det dig jag finner på första sidan?(hagans) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Diaaz Postad 7 Mars , 2009 Rapport Share Postad 7 Mars , 2009 Dags att flytta den här tråden till "microgaming-sajter". En annan grej, det finns jättemånga svenskar som lirar på sajten verkar det som. Och väldigt många är top 100 i rake racet. Några av dessa som hänger här på forumet? Vore kul att hitta fler laddies-folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Vad händer om man vinner 2 sattar till veckofinalen i ECOSTT? Får man 93,50 euro insatt på kontot eller en plats till nästa veckas final eller vinner man ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 17 April , 2009 Rapport Share Postad 17 April , 2009 Vad händer om man vinner 2 sattar till veckofinalen i ECOSTT? Får man 93,50 euro insatt på kontot eller en plats till nästa veckas final eller vinner man ingenting? Vet faktiskt inte hur d blir. Var säkert 1,5-2 år sen lr ngt så lyckades jag klonka 3 inköp till den gamla turren "whos the daddy" via Allin sngs, fick så vitt jag vet inga xtra pengar för det. Kan ju dock vara ändrat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 5 Juli , 2009 Rapport Share Postad 5 Juli , 2009 Vad ska man skriva under "bank code" när man gör en utbetalning från ladbrokes? En bank transfer alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts