Gå till innehåll

SÖKES: Team Railbirds söker spelare!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nix.. inge napp den här gången.

 

Kanske om ett år eller två.

 

Jag får & ska iaf heja på er som kom med.

 

 

Välkommen till Team Railbirds!

Hej.

Vi är övertygade om att du har helt rätt engagemang för att vara en

aktiv del i Team Railbird och vi ser fram mot 10 veckor av spännande

pokerspel, livligt chattande och bloggande på vår community.

*censur*

Resten av mejlet är lite "hemligt" :)

---

Vem är med i laget då? Vad har vi för "klubbfärger"?

Hejja Hejja Hejja!

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt har med... Ser ut som att det ar du och jag som ska colluda Cyntax. :heart:
CRAP! FullTilt fungerar inte med Po2 va? Jag som tänkte göra pokerfilmer genom att spela upp mitt spel med replayern i PO2 och filma med Camtasia. Jag vill byta till Party eller Stars :roll::shock:

 

Lugn och fin nu Cyntax. Jag forstar att du blir radd nu nar vi ska spela i samma turneringar. men vi ar ju ett team.. Jag kommer inte att sla ut dig... Jo, kanske nar jag har hjalpt dig till HU.

 

Du kom iaf pa ett bra svepskal till att du ville byta. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt har med... Ser ut som att det ar du och jag som ska colluda Cyntax. :heart:
CRAP! FullTilt fungerar inte med Po2 va? Jag som tänkte göra pokerfilmer genom att spela upp mitt spel med replayern i PO2 och filma med Camtasia. Jag vill byta till Party eller Stars :roll::shock:

 

Lugn och fin nu Cyntax. Jag forstar att du blir radd nu nar vi ska spela i samma turneringar. men vi ar ju ett team.. Jag kommer inte att sla ut dig... Jo, kanske nar jag har hjalpt dig till HU.

 

Du kom iaf pa ett bra svepskal till att du ville byta. :D

hehe sluta skicka PM om hur vi ska dumpa chips!
Kom inga bra spelare med?
Nej, dom bra har eget kapital så dom kan skotta själva och ta hela vinsten. Du sökte inte va?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt har med... Ser ut som att det ar du och jag som ska colluda Cyntax. :heart:
CRAP! FullTilt fungerar inte med Po2 va? Jag som tänkte göra pokerfilmer genom att spela upp mitt spel med replayern i PO2 och filma med Camtasia. Jag vill byta till Party eller Stars :roll::shock:

 

Lugn och fin nu Cyntax. Jag forstar att du blir radd nu nar vi ska spela i samma turneringar. men vi ar ju ett team.. Jag kommer inte att sla ut dig... Jo, kanske nar jag har hjalpt dig till HU.

 

Du kom iaf pa ett bra svepskal till att du ville byta. :D

hehe sluta skicka PM om hur vi ska dumpa chips!
Kom inga bra spelare med?
Nej, dom bra har eget kapital så dom kan skotta själva och ta hela vinsten. Du sökte inte va?

 

nope

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar jag också vad är det här för skit egentligen!?

Verkar som alla lowstakes lirare kom med...

Som sagt, har man rulle att spela söndagsturneringarna för eget kapital är det inte så attraktivt att söka till det här teamet. Vilka hade du väntat dig skulle söka? Iremmats, Hjort och Nebbis?

 

De som har tagit en plats är sådana som dels har visat goda, stabila resultat och dels ofta har skrivit dagbok på det här forumet en längre tid. Själva bloggandet är ju tydligen en viktig del i själva konceptet. Jag tror det blir ett bra gäng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...