Gå till innehåll

SÖKES: Team Railbirds söker spelare!


QoS

Recommended Posts

CRAP! FullTilt fungerar inte med Po2 va? Jag som tänkte göra pokerfilmer genom att spela upp mitt spel med replayern i PO2 och filma med Camtasia.

Vi jobbar för tillfället på att lägga till support för Full Tilt :D - kommer dock ta c:a 3-5 veckor innan det är klart..

Strålande!
Om någon vill byta från Party till FullTilt och det är tekniskt möjligt är jag intresserad.

 

Edit: Såg precis att pengar redan har överförts till mitt FullTilt konto så jag tar tillbaka frågan.

 

Lycka till alla i Team Railbird!

 

Byten är säkert okej, dock inte denna första vecka

Jag vill också helst byta. Turneringen på FullTilt är kl 24.00 på söndag, alltså 01.00 i Finland. Jag fick dispens denna gång från Frugan, men det är nog en omöjlighet att få dispens 10 veckor i rad.

 

Kan man inte varva lite? Att vi byter nåra gubbar varje vecka? Och finns det inte tidigare turneringar på FullTilt på söndagarna? Kanske lördagar som säkert är mycket bättre för oss som har ett liv på måndagar också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

skickade iväg alla uppgifter för några timmar sen, stod nånting om att man skulle få nått kontrakt tebax som man skulle skriva under, när kmr det?

 

Det tas nästa vecka, dom litar på att vi inte klonkar denna vecka :-)

 

Skämt åsido, jag har fått i uppdrag att pytsa ut partypengarna denna vecka från mitt privata konto, något om att banköverföringen hade segat sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått detta rätt blir det alltså "bara" söndagsturneringarna på vardera site?

 

Hur många brukar vara med på turneringen på Full Tilt och när brukar den sluta? Måste veta om man hinner innan man börjar jobbet dagen efter ;)

 

Går du lång får du kompa lite, kan det väl vara värt.?

Ärligt talat har jag ingen aning hur många som är med, för min egen del så är jag beredd på ett par trötta måndagar framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått detta rätt blir det alltså "bara" söndagsturneringarna på vardera site?

 

Hur många brukar vara med på turneringen på Full Tilt och när brukar den sluta? Måste veta om man hinner innan man börjar jobbet dagen efter ;)

Om det är $250k gtd och inköp på 200+16 borde det bli ca 1100-1300 som spelar. På Party brukar det vara 4800-6000 på deras $1million gtd.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har förstått detta rätt blir det alltså "bara" söndagsturneringarna på vardera site?

 

Hur många brukar vara med på turneringen på Full Tilt och när brukar den sluta? Måste veta om man hinner innan man börjar jobbet dagen efter ;)

 

Går du lång får du kompa lite, kan det väl vara värt.?

Ärligt talat har jag ingen aning hur många som är med, för min egen del så är jag beredd på ett par trötta måndagar framöver.

 

Ja vfn sova kan man göra när man dör :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kommer Team Rilbords medlemmar att spela under för nicks?

Jag har försökt leta lite och funnit några nicks. Ge mig fler så fyller jag på!

 

På Full Tilt Poker:

-_-

arsenalrulez

benknackan

Cyntax = Cyntax

emilio_barzini

Jennez

parre

Robster80 = R0b5ter

Surfludde

ziddax = Ziddax

 

På Party Poker:

aglo = Grindarn

Avsaknad

Caines = caines

DaPine87 = HUMan1234

gdaily

Hakflem = Hakflem

Kidder = Dalajar

Nusseman

Santa_Bege

Waggho = Dorkas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är mycket som inte är som det ska. Det kan/kommer bli en bra sida, men just nu känns den färdig till 70% bara.

 

T.ex. funktionen för att lägga till "Friends" ... var kan man sen se sen väner då? Visst, acceptera dem går bra, hur många gånger som helst också. Men någon lista finns inte?

 

Och när man ska välja Event på Bloggen, varför kan man inte göra en egen t.ex.?

 

Äh, det blir nog bra snart...

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte skriva något i min blogg. Det kommer inte upp någon ruta för textinmatning.
Märkligt värre. Alltså det ska inte komma "upp" någon ruta. Den kommer mitt i skärmen/bilden.

"May Page" i den svarta menyn/orange text, --> "Blog" i den gråa menyn med svart text. Sen kommer en editor att synas. Funkar fint för mig i Firefox. Kör du med Opera eller nå annat?

 

Det här med "My Friends" ser ju lite skumt ut. Jag borde ha 5-6 på min lista, men det är bara gdaily som syns. :roll:

 

Kom igen nu. Avslöja era nicks så vi alla kan raila som tusan ikväll/inatt.

 

På Full Tilt Poker:

-_-

arsenalrulez

benknackan

Cyntax = Cyntax

emilio_barzini

Jennez

parre

Robster80 = R0b5ter

Surfludde

ziddax = Ziddax

 

På Party Poker:

aglo = Grindarn

Avsaknad

Caines = caines

DaPine87 = HUMan1234

gdaily

Hakflem = Hakflem

Kidder = Dalajar

Nusseman

Santa_Bege

Waggho = Dorkas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...