Gå till innehåll

Pokerserie (comic)


Waggho

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tar inte illa upp, jag tycker bara att den exemplifierar allt det som är mest fel med både poker och serier.

 

Ja humor brukar ge en överdriven bild av olika situationer, tycker denna serien har fångat upp vissa delar på ett homoristiskt överdrivet sätt. Sen att den exemplifierar allt som är mest fel med både poker och serier är skitsamma i mitt tycke iaf.

 

Edit: jag kan medge att alla serier inte var roliga.. i överlag var dem dock roliga främst då jag aldrig läst en serie där de driver om poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?"

 

Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut.

 

Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt.

 

Jaja, bra att ni har kul iaf.

 

Kan du inte ta och posta något jätteroligt här så vi alla kan få del av din förfinade humor?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte ta och posta något jätteroligt här så vi alla kan få del av din förfinade humor?

 

 

Serien var rolig men när Hjort sitter och babblar om att serien inte var bra alls, att den saknar självinsikt och allt annat och någon annan frågar ifall han kan dra ett skämt och så kommer det!

 

Snopp!

 

Haha! :D

Är på något sätt humor över flera plan eller hur man ska säga! :heart:

 

Good to have you Back Bro! Tryck nu ner alla Hjort-Wannabeeezzz!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här var briljant.

 

http://plusev.net/d/20060915.html

 

Sjukt fyndigt.

Wow.

Jag kan inte sluta skratta.

Nej vänta, det kan jag.

 

Hjort är tillbaka. Du behöver inte sitta och vara han i varenda tråd längre.

 

Känner du mig bättre än jag själv eller är det bara bortom ditt förstånd att fler än en person kan ha avvikande åsikter från den gråa maskfödan till massa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Känner du mig bättre än jag själv eller är det bara bortom ditt förstånd att fler än en person kan ha avvikande åsikter från den gråa maskfödan till massa?

 

Det är inte fel att erkänna sig besegrad.

 

Ursäkta? Jag uttrycker mig som jag alltid har gjort, jag är jag.

Varför ska jag ändra på mig pga vad nån forumtomte anser att Hjort tycker eller borde skriva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför blir varje tråd på PF lika dan varje gång. Det är en serie, några tycker den är rolig andra inte. Och? Det handlar väl om vad man själv tycker, skit i vad andra tycker.

Börjar bli tjatigt nu att varje (nästan) tråd spammas med OT som här när folk ger sig på varann bara för deras åsikt om en serie på nätet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför blir varje tråd på PF lika dan varje gång. Det är en serie, några tycker den är rolig andra inte. Och? Det handlar väl om vad man själv tycker, skit i vad andra tycker.

Börjar bli tjatigt nu att varje (nästan) tråd spammas med OT som här när folk ger sig på varann bara för deras åsikt om en serie på nätet?

 

Word på den.

 

Diskutera serien eller håll er undan från tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Oj, jag blev utdragen och har noll känslostabilitet. Kul va?"

 

Så satans dålig. Författaren är säkert sorten som blir typen över en utdragning och skriver "fish". Dessutom är humorn av sorten som får "Laban" att se genial ut.

 

Verkar handla om den sortens lättiltade, dåliga, abc-spelare som rutinmässigt blir krossade av folk som kan spela på riktigt.

 

Jaja, bra att ni har kul iaf.

 

 

Lika som bär 1

 

 

 

Lika som bär 2

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...