Gäst Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Drar igång den här tråden igen Har lite frågor/funderingar: * Någon som använder sig av Pokerxfactor och kan säga om det är värt pengarna eller inte? * Finns det intresse för en SnG-studiegrupp? Jag tänker mig främst att man byter HH's och MSN eller nåt liknande...Kom med förslag. * Finns det någon jävligt duktig SnG-spelare här på forumet erbjuder någon form av coaching? Citera
Bluwajt Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 * Finns det intresse för en SnG-studiegrupp? Jag tänker mig främst att man byter HH's och MSN eller nåt liknande...Kom med förslag. Jag skulle vara intresserad av en studiegrupp. Vet dock inte hur mycket kunskap jag skulle kunna tillföra en sådan grupp, då jag spelar rätt lågt ($12 på FT) och anser mig vara ganska mycket sämre SnG-kändisarna här på forumet (Conspiracy, Skanke, eury, myssion, emilio_15 m.f). Aja, finns det nån som skulle vara intresserad av mina "kunskaper" så är det bara att pm:a Citera
Max Cady Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 SnG-studiegrupp är fett intressant! Men jag säger som föregående talare att jag kanske inte skulle kunna tillföra så jättemycket... Citera
eurythmech Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Man kan alltid bidra med intressant handhistorik, det är jag själv dålig på att hitta. En kombination av lathet och övertro på mig själv Citera
Cardshark52 Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Ja, den e helt okej jäkligt många timmars videos där, och bra undervisare , dom har haft (gäster) där inne som rizen och belowabowe(som dratt in över500 k dollar på online turneringar detta året tror han e uppe runt 600) där dom kommenterar sina bedrifter lr vad man ska säga. Jag skulle kunna tänka mig va med i en studie grupp. Sng coach? Nope har redan.... Citera
Gäst Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Sng coach? Nope har redan.... Vet inte om du missuppfattade men jag undrade om det fanns någon som ville coacha mig exempelvis Inte att jag själv skulle coacha Får man fråga vem som coachar dig eller är det *hemligt*? Citera
Max Cady Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Man kan alltid bidra med intressant handhistorik, det är jag själv dålig på att hitta. En kombination av lathet och övertro på mig själv Du har en poäng där eury. Jag vill åtminstone tro att jag om jag lägger manken till skulle kunna posta en del intressanta HH's. Även om du själv inte postar så mycket HH's så har du alltid intressanta och tänkvärda tankar eury. Vet inte om jag tackat dig för det förut så jag gör det nu, TACK! Citera
juniorpoker Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Jag är på en eventuell studiegrupp. Har mkt bra ROI på 20 och 30$ på stars, har väl tänkt klättra lite i nivå snart, utan att vara dryg så klarar jag nog både en och ett par nivåer till. Citera
Joey Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Studiegrupp för sng låter intressant. Tyvärr är jag lätt dyslektisk när det gäller att läsa HH's men jag är gärna med ändå. Citera
eurythmech Postad 1 Januari , 2007 Rapport Postad 1 Januari , 2007 Du har en poäng där eury. Jag vill åtminstone tro att jag om jag lägger manken till skulle kunna posta en del intressanta HH's. Även om du själv inte postar så mycket HH's så har du alltid intressanta och tänkvärda tankar eury. Vet inte om jag tackat dig för det förut så jag gör det nu, TACK! Hehe tack, det värmer. Citera
Gahlster Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 (som dratt in över500 k dollar på online turneringar detta året tror han e uppe runt 600) Rätt duktigt för en dag. =P Helt klart intresserad av en ev studiegrupp. Citera
pellepedal Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Studiegrupp vore kul. Folk att byta STT-hh's med: http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=8374465&page=0&fpart=1&vc=1 Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Hur skulle en studiegrupp gå till rent praktiskt? Lite tankar... Ha varandra på ICQ. Se till att VERKLIGEN läsa och kommentera de HH's/trådar som postas av gruppens medlemmar. Ha ett maxantal i gruppen, blir lite rörigt om allt för många är med i en och samma grupp. Bättre (tycker jag iallafall) med flera små grupper i så fall. Ja, jag vet inte, fler idéer nån? Citera
Hjort Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Snacka i realtid med msn eller nåt. Citera
CarlLee Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag har en ännu bättre idé. Vi spelar sitngo private table 9 pers som alla är duktiga.. sen sparar alla hh´s och kommenterar varandras spel?? Kul att se vad alla har för read på varandra.. Vem är på? Jag Cyntax . . . . . . . Citera
Max Cady Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag har en ännu bättre idé. Vi spelar sitngo private table 9 pers som alla är duktiga.. sen sparar alla hh´s och kommenterar varandras spel?? Kul att se vad alla har för read på varandra.. Vem är på? Jag Cyntax . . . . . . . Site och nivå? Antagligen för dyrt för mig... Citera
Cyntax Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Site och nivå? Antagligen för dyrt för mig... Nej, vi kör 10+1. Det är inte pengarna som är det viktiga, det är spelet. Tack Calle för att du redan anmält mig! Vi kör på FTP eller Stars. Jag röstar på FTP - bättre sajt helt enkelt! Sen när vi spelat så skickar alla sina HH's till mig. Jag klipper/klistrar in alla hålkorten och kör i replayern med PokerOffice 2 och filmar med Camtasia. Sen kan vi titta på pokerfilm och snacka om den sen. Låter det som en kul grej? Citera
Cyntax Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag nominerar följande startfält: 1. CarlLee 2. Cyntax 3. Skanke 4. Myssion 5. Conspiracy 6. Dapine87 7. Max Cady 8. eurythmech 9. Dekutree $10+1 på PokerStars (kom att tänka på att det är lättast med privataturneringar där va?) Citera
CarlLee Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 sjukt bra idé! Ni som står med på listan kan ju bekräfta om ni vill vara med Citera
eurythmech Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag lirar om det blir på Stars. Citera
kilsmo Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Om någon av de nominerade inte kan/vill vara med, så hoppar jag gärna in som reserv. Citera
m1978 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Om någon av de nominerade inte kan/vill vara med, så hoppar jag gärna in som reserv. Samma här =) Citera
Cyntax Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Samma här =) Om någon av de nominerade inte kan/vill vara med, så hoppar jag gärna in som reserv.Äh, vi kör två bord eller så kör vi en till samtidigt? Jag har er på en reservlista. Förresten kom jag på att Dekutree spelar ju på FTP. Är du med på Stars Dekutree? Citera
Bluwajt Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag skulle gärna vara med och spela på full tilt. Vad säga som en på stars och en på full tilt? edit: Blir det bara stars så sätter ja gärna upp mig på reservlistan Citera
Cardshark52 Postad 2 Januari , 2007 Rapport Postad 2 Januari , 2007 Jag skulle också villja va med på reservlistan. Citera
Recommended Posts