Gå till innehåll

SnG Coachar?


DaPine87

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du är väl redan bra på SnGs :D

 

Snarare du som skulle kunna coacha nånn $11-$22 fisk :P;)

 

hehe, klår ju lätt upp till 55$, men för det första har jag en mental spärr för 100$ och sen så är jag nog inte tillräckligt bra för den delen heller. Sen så tror jag att med hjälp av en coach så skulle jag kunna öka min ROI :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror tyvärr det är ungefär som att posta HHs här på pokerforum och få respons. Men i detta fallet får man alltid professionell respons. dock veckar man behöva spela oerhört mycket för att ta del av privat coachning.

 

såhär skriver dem själv på sidan:

 

Jag är medlem på ett annat forum där jag kan fråga vilka pokerfrågor jag vill, varför ska jag registrera mig här då?

Jo, för att hos oss får du PERSONLIG service helt gratis. Du skickar din fråga genom denna sida och får en djup analys av din hand. På pokerforum kanske du inte heller får korrekta och genomtänkta svar samtidigt som det kan dröja ut på tiden. Dessutom får du live coachning av våra proffs Beachjohan och Ramz. Då får du personlig hjälp som absolut kommer att förbättra ditt pokerspelande.

 

Vad menas med att bli coachad och hur blir jag det?

Det innebär att något av våra proffs följer dig igenom en turnering eller cashgame samtidigt som du spelar. Vi ger dig tips om vad du kan göra i olika situationer och du kan fråga så mycket du vill! Läs mer under coachning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...