Gå till innehåll

SnG Coachar?


DaPine87

Recommended Posts

Drar igång den här tråden igen :)

 

Har lite frågor/funderingar:

 

* Någon som använder sig av Pokerxfactor och kan säga om det är värt pengarna eller inte?

 

* Finns det intresse för en SnG-studiegrupp? Jag tänker mig främst att man byter HH's och MSN eller nåt liknande...Kom med förslag.

 

* Finns det någon jävligt duktig SnG-spelare här på forumet erbjuder någon form av coaching?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

* Finns det intresse för en SnG-studiegrupp? Jag tänker mig främst att man byter HH's och MSN eller nåt liknande...Kom med förslag.

 

Jag skulle vara intresserad av en studiegrupp. Vet dock inte hur mycket kunskap jag skulle kunna tillföra en sådan grupp, då jag spelar rätt lågt ($12 på FT) och anser mig vara ganska mycket sämre SnG-kändisarna här på forumet (Conspiracy, Skanke, eury, myssion, emilio_15 m.f).

Aja, finns det nån som skulle vara intresserad av mina "kunskaper" så är det bara att pm:a :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, den e helt okej jäkligt många timmars videos där, och bra undervisare , dom har haft (gäster) där inne som rizen och belowabowe(som dratt in över500 k dollar på online turneringar detta året tror han e uppe runt 600) där dom kommenterar sina bedrifter lr vad man ska säga.

 

Jag skulle kunna tänka mig va med i en studie grupp.

 

Sng coach? Nope har redan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan alltid bidra med intressant handhistorik, det är jag själv dålig på att hitta. En kombination av lathet och övertro på mig själv :)

 

Du har en poäng där eury. Jag vill åtminstone tro att jag om jag lägger manken till skulle kunna posta en del intressanta HH's.

 

Även om du själv inte postar så mycket HH's så har du alltid intressanta och tänkvärda tankar eury. Vet inte om jag tackat dig för det förut så jag gör det nu, TACK! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har en poäng där eury. Jag vill åtminstone tro att jag om jag lägger manken till skulle kunna posta en del intressanta HH's.

 

Även om du själv inte postar så mycket HH's så har du alltid intressanta och tänkvärda tankar eury. Vet inte om jag tackat dig för det förut så jag gör det nu, TACK! :-)

 

Hehe tack, det värmer. :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle en studiegrupp gå till rent praktiskt?

 

Lite tankar...

 

Ha varandra på ICQ.

 

Se till att VERKLIGEN läsa och kommentera de HH's/trådar som postas av gruppens medlemmar.

 

Ha ett maxantal i gruppen, blir lite rörigt om allt för många är med i en och samma grupp. Bättre (tycker jag iallafall) med flera små grupper i så fall.

 

Ja, jag vet inte, fler idéer nån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Site och nivå? Antagligen för dyrt för mig... :-)

Nej, vi kör 10+1. Det är inte pengarna som är det viktiga, det är spelet.

Tack Calle för att du redan anmält mig!

Vi kör på FTP eller Stars. Jag röstar på FTP - bättre sajt helt enkelt!

 

Sen när vi spelat så skickar alla sina HH's till mig. Jag klipper/klistrar in alla hålkorten och kör i replayern med PokerOffice 2 och filmar med Camtasia.

Sen kan vi titta på pokerfilm och snacka om den sen. Låter det som en kul grej?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här =)
Om någon av de nominerade inte kan/vill vara med, så hoppar jag gärna in som reserv.
Äh, vi kör två bord eller så kör vi en till samtidigt?

 

Jag har er på en reservlista.

Förresten kom jag på att Dekutree spelar ju på FTP. Är du med på Stars Dekutree?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...