Loveless Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Dexter säsong 1 var riktigt bra. Säsong 2 tappar rätt rejält. Citera
hefo Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Hur bra är Jericho på en skala 1-10?Dexter? Jericho tappade rätt snabbt farten tycker jag. Slutade titta när jag inte längtade till nästa avsnitt längre. Gillar över lag postapokalyptiska grejer, men det blev trist. Dexter är grym. Många tycker att andra säsongen var töntig jämfört med den första. Kan väl hålla med delvis, men längtar ändå till nästa säsong. Annars kan jag som totalt serietokig bara kort sammanfatta de som jag följer: Heroes - still going strong Dexter - sjukt bra och annorlunda Lost - kan inte sluta, älskar den fortfarande lika mycket Grey's anatomy - bästa tjejserien Private practice - spin-off på ovanstående Prison break - zzzz på Sona, slutade precis titta CSI Vegas - den bästa kriminalserien genom tiderna House - leka doktor? ja tack! America's next top model - jag får en slags tillfredställelse av att se skrikande ytliga flickor bråka... American Idol - hooked Californication - kommer det fler säsonger? den är grym! Jericho - slutat se den nu som sagt, blir trist snabbt Cold case - inte slaviskt, men rätt bra med fristånde avsnitt Pushing daisies - har precis börjat titta ER - 14 säsonger på nacken, en klassiker Criminal minds - riktigt bra kriminaldrama om BAU (Behavioural Analysis Unit) inom FBI Medium - ok men lite mjäkig ibland Two and a half men - enda komediserien jag laddar ner regelbundet Shark - verkar ha rätt långt uppehåll, Woods är grymt bra Brothers and sisters - gulligt familjedrama på hög nivå Ja, det var väl det... kanske har missat någon. Tittade såklart på alla 24 när det begav sig också. Jag fattar inte riktigt hur jag hinner med att leva. /HeFo Citera
Bisox Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Kolla igenom alla säsonger av Carnivàle, Dead Like me, The Wire, Deadwood och BSG så har man ju att göra ett tag. The Wire är nog enda serien som jag kollat på två gånger från början till slut. Tyvärr är ju femte säsongen som precis sänts den sista. Jericho är sunk, typ i klass med Invasion och 4400. Citera
Ekenstar Postad 14 April , 2008 Rapport Postad 14 April , 2008 Breaking Bad är en hyffsad dramaserie som nog många inte sett än. Handlar om en kemilärare som får lungcancer och börjar tillverka crystal meth för att få in lite pengar till sin familj. Citera
Richi Postad 15 April , 2008 Rapport Postad 15 April , 2008 Breaking Bad är en hyffsad dramaserie som nog många inte sett än. Handlar om en kemilärare som får lungcancer och börjar tillverka crystal meth för att få in lite pengar till sin familj. Håller med, underbar serie. Bästa serien som kommit sedan Dexter. Citera
brainslicer Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Så kan man börja värma upp....det är bara ca åtta månader till premiär men första trailern är redan här http://www.dollverse.com/trailer/ aningen höga förväntningar på gång? Ny? rykande färsk. Bra? kan det bli annat? även om storyn skulle handla om Bumbibjörnarna möter Nalle Puh. Citera
tommie88 Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 How I met your mother e skön tycker jag Citera
PsychicIor Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Har sett snart 10 avsnitt av Moonlight och jag som är stort fan av vampyrfilmer/serier gillade den. En annan serie (ett par år gammal) som jag gillade skarpt men bara sett ett par avsnitt på TV av är It's always sunny in Philadelphia, skall fixa fram alla avsnitt o se dem.... Förbannat kul det lilla jag sett. Citera
kraclob Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 En annan serie (ett par år gammal) som jag gillade skarpt men bara sett ett par avsnitt på TV av är It's always sunny in Philadelphia, skall fixa fram alla avsnitt o se dem.... Förbannat kul det lilla jag sett. Den var helt underbar, men man tröttnade i slutet på den i alla sjukla 30 sek scener dem har när alla bara skriker på varandra blev lite tjatigt Helt klart sjukt sevärd! Citera
PsychicIor Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Den var helt underbar, men man tröttnade i slutet på den i alla sjukla 30 sek scener dem har när alla bara skriker på varandra blev lite tjatigt Helt klart sjukt sevärd! Då lyckades jag inte bara pricka in ett par avsnitt över medel alltså... Konstigt att man missat den serien Citera
brainslicer Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Har sett snart 10 avsnitt av Moonlight och jag som är stort fan av vampyrfilmer/serier gillade den. Mmm, gillade den jag med, det gjorde tydligen inte CBS ‘Moonlight’ Staked By CBS Citera
PsychicIor Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 Mmm, gillade den jag med, det gjorde tydligen inte CBS ‘Moonlight’ Staked By CBS WTF..... ...hoppas dom ändrar inställning. Då kanske man får ta o fixa alla Blade avsnitt då...varit lite skeptisk o se serien ifall jag skall bli besviken, filmerna är ju guld... Citera
brainslicer Postad 20 Maj , 2008 Rapport Postad 20 Maj , 2008 WTF..... ...hoppas dom ändrar inställning. Då kanske man får ta o fixa alla Blade avsnitt då...varit lite skeptisk o se serien ifall jag skall bli besviken, filmerna är ju guld... Skeptiskt, verkade vara definitivt beslut... Kanadensiska Blood Ties kan vara nåt om de ska va vampyr deckare? http://www.bloodtiestv.com/ Visades på betydligt mindre kanalen Lifetime... minst lika bra... Streams there(rörigt): http://videos.lifetimetv.com/?fr_chl=0cf7b7e4ea183e307ec1bb0a8b7f2dccd2cc5517&rf En fortsättning lär det dock inte bli utan uppbackning av en större kanal... Blade inte alls i min smak, varken filmerna eller serien. Citera
PsychicIor Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Skeptiskt, verkade vara definitivt beslut... Kanadensiska Blood Ties kan vara nåt om de ska va vampyr deckare? http://www.bloodtiestv.com/ Visades på betydligt mindre kanalen Lifetime... minst lika bra... Streams there(rörigt): http://videos.lifetimetv.com/?fr_chl=0cf7b7e4ea183e307ec1bb0a8b7f2dccd2cc5517&rf En fortsättning lär det dock inte bli utan uppbackning av en större kanal... Blade inte alls i min smak, varken filmerna eller serien. Tackar för tipset, skall kollas upp. Citera
brainslicer Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Tackar för tipset, skall kollas upp. Dagens if magazine hade en lista åt dig: TEN VAMPIRES THAT DON'T SUCK http://www.ifmagazine.com/feature.asp?article=2800 + trevlig info i texten: With the cancellation of MOONLIGHT by CBS (granted with a chance for the show to come back on The CW.... än verkar det finnas hopp... Citera
PsychicIor Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 Dagens if magazine hade en lista åt dig: TEN VAMPIRES THAT DON'T SUCK http://www.ifmagazine.com/feature.asp?article=2800 + trevlig info i texten: än verkar det finnas hopp... Nice work ....nu skall det frossas.... Citera
tornis Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 jag sitter som klistrad framför sunes jul. Citera
brainslicer Postad 21 Maj , 2008 Rapport Postad 21 Maj , 2008 jag sitter som klistrad framför sunes jul. Sune och syster vampyr Provlyssna! Citera
rybson Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Entourage är stört bra, blev verkligen helt beroende efter att ha sett några avsnitt. Säsong börjar sändas 28 september i USA, längtar som fan. Annars har jag följt O.C. och Friday Night Lights. Riktigt bra de med! // rybson Citera
Hakflem Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Bump! Entourage börjar på söndag, weee! Annars tycker jag att alla ska streckse de sju avsnitten av Generation Kill. Himla bra, snygg och faktiskt trovärdig serie om jänkarnas invasion av Irak med Alexander Skarsgård i en central roll. Citera
KingCosmoKramer Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 när börjar dexter säsong 3? Citera
brainslicer Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 när börjar dexter säsong 3? Next Episode: 25: 3x01 -- Our Father (Sep/28/2008) edit: där mer blandat gott September, 2008 True Blood Strange Love (01x01) Sep/07/2008 4 days Terminator: The Sarah Connor Chronicles Samson & Delilah (02x01) Sep/08/2008 5 days House Dying Changes Everything (05x01) Sep/16/2008 13 days Smallville Odyssey (08x01) Sep/18/2008 15 days Supernatural Lazarus Rising (04x01) Sep/18/2008 15 days Heroes The Second Coming (03x01) Sep/22/2008 19 days Dexter Our Father (03x01) Sep/28/2008 25 days Chuck Chuck vs The First Date (02x01) Sep/29/2008 26 days edit2: saknar du nåt så har du resten där: http://www.tvrage.com/countdown.php Citera
Loveless Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 Bump! Entourage börjar på söndag, weee! Annars tycker jag att alla ska streckse de sju avsnitten av Generation Kill. Himla bra, snygg och faktiskt trovärdig serie om jänkarnas invasion av Irak med Alexander Skarsgård i en central roll. Premiär idag på C+ för övrigt. Citera
TotalFarsa Postad 3 September , 2008 Rapport Postad 3 September , 2008 edit2: saknar du nåt så har du resten där:http://www.tvrage.com/countdown.php Wtf! 22 dagar till säsongsstart av The Office? Börjar få svår Schrute-abstinens. Tipset om Generation Kill är guld värt. Se, se, se. Citera
Recommended Posts