Gå till innehåll

Dejtingsajter?


anter

Recommended Posts

Tycker dejtingsajter på nätet är ganska värdelöst av den enkla anledningen att det är så att säga "tjejernas marknad".

 

...och hur skiljer det sig ifrån krogen? ;) Iofs kan du ta hjälp av rohypnol då men ändå :?

 

Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män.

Tjejerna är få, passiva och är hårt uppvaktade av hundratals brev, så ska man hitta någonting där så får man lägga ner oerhört mycket tid.

Betalsajter tror jag inte heller mycket på. Då blir ju urvalet ännu mindre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker dejtingsajter på nätet är ganska värdelöst av den enkla anledningen att det är så att säga "tjejernas marknad".

 

...och hur skiljer det sig ifrån krogen? ;) Iofs kan du ta hjälp av rohypnol då men ändå :?

 

Det skiljer sig på det sättet att de flesta, kanske 90% av besökarna på dejtingsajterna är män.

Tjejerna är få, passiva och är hårt uppvaktade av hundratals brev, så ska man hitta någonting där så får man lägga ner oerhört mycket tid.

Betalsajter tror jag inte heller mycket på. Då blir ju urvalet ännu mindre...

 

Antar att min ironi flög 10 000 meter över ditt huvud ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt första PM på PF.nu:

 

Tjena Henkeman!

 

Du verkar ju nästan ha lika lite som mig att göra! Wink

 

Vad gör du annars då? När du inte hänger här... Smile

 

- daniel

:D

 

Var det QoS som la in en stöt? :lol:

Japp, 10 dagar senare var vi ihop (jag blev moderator) och sen dess har han bjudit mig på lite trevliga middagar och mysiga stunder. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

extensions-repliken riskerar att bemötas av en "är du dum i huvudet blick" och "det ser du väl att det inte är?" imho, den är för...preciserad.

 

Inte på en mörk nattklubb väl...

 

Upplägget ska vara så här: du går fram till 2 tjejer varav den ena är din target. Du pratar enbart med din targets inte lika vackra kompis. Du låter den snygga kompisen stå bredvid och lyssna i 5 minuter sedan kör du "extensions-negget".

 

En annan variant är att du berömmer hennes top och säger:

 

-Snygg top du har, den var väldigt populär i vintras/förra hösten/förra sommaren, va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är denna för mycket neg?

 

-Jaha va pysslar du med då? (standard svensk raggningsfras)

-Jag jobbar på en telefonsupport för ett bredbandsföretag.

-Jaha, sjukt lame, men nån ska ju göra det också.

-Ööh, jo visserligen tihi..

-Schyssta rattar, eller är det inläggsbh?

 

Låter som om ni studerat "Spelet" av Neil Strauss. En bok jag för övrigt rekommenderar. Gå inte på allt dock...

 

Hur går det då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...