Gå till innehåll

Pokerium.com - Reload 200% max €200, 5x VIP


fhaugen

Recommended Posts

Fick ett mail av Pokerium häromdagen.

 

200% deposit bonus

 

Amazing 200 % deposit bonus for new customers. Deposit €100 and you will get 200€ by earning only 1000 VIP points. Use bonus code nice200 while making deposit.

 

Terms and conditions:

Bonus will be paid in two parts. First you will need to earn 1000 VIP points and sign up to the VIP CashBack Gold program within 30 days. Then send your username to the bonus@pokerium.com with subject "double" and you will receive €100 to your account within 24h. Second part of the deposit bonus will be paid VIP500/€50 after 30 days of your deposit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är reloaden, kolla hemsidan annars

 

100% reload bonus up to €200

 

100% reload bonus up to €200. Deposit €200 using code "double" and earn 1000 VIP points and you will get €200.

 

Terms and conditions:

Bonus will be paid in two parts. The first part of the bonus will be paid VIP200/€20 after 14 days of your deposit. After clearing the whole bonus and signin up to the VIP CashBack Gold program send us your username to the bonus@pokerium.com with subject "reload" and you will receive €100 to your account at Oct 1.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail av Pokerium häromdagen.

 

200% deposit bonus

 

Amazing 200 % deposit bonus for new customers. Deposit €100 and you will get 200€ by earning only 1000 VIP points. Use bonus code nice200 while making deposit.

 

Terms and conditions:

Bonus will be paid in two parts. First you will need to earn 1000 VIP points and sign up to the VIP CashBack Gold program within 30 days. Then send your username to the bonus@pokerium.com with subject "double" and you will receive €100 to your account within 24h. Second part of the deposit bonus will be paid VIP500/€50 after 30 days of your deposit.

 

Hur blir det en 5x? Jag får det till 10x.

 

Först spelar man in 1 000 VIP och får €100 och sen betalas den andra delen av bonusen med VIP500/€50, dvs 1 000 VIP till för de sista €100.

 

Totalt 2 000 VIP för €200 och alltså en 10x.

 

Eller tänker jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att följande disclaimer blir gällande när man signar upp för VIP Cashback Gold:

 

"If other bonuses have been paid out during the same month, the total payout (Cash Back + Bonuses) will not exceed 60% of the rake."

 

Har dålig koll på hur mycker man rake:ar i snitt på 2000Vip, men jag antar att disclaimern kan utgöra en begränsande faktor för utbetalningens storlek..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att följande disclaimer blir gällande när man signar upp för VIP Cashback Gold:

 

"If other bonuses have been paid out during the same month, the total payout (Cash Back + Bonuses) will not exceed 60% of the rake."

 

Har dålig koll på hur mycker man rake:ar i snitt på 2000Vip, men jag antar att disclaimern kan utgöra en begränsande faktor för utbetalningens storlek..?

 

Summan av kardemumman är att inte blir nån cashback, 1000 VIp´s ger aldrig 200€ i rakeback.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag försöker aktivera mitt konto så laddar sidan några sekunder sen kommer en "error" länk upp. Sedan funkar länken jag fick via email inte alls, något som har liknande problem, vad ska jag göra? Har skickad email till support men ingen svart ännu.

 

Jag hade samma problem, men det gick o logga in ett tag efter, verkar som det blir aktiverat "ändå".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är reloaden död?

Jepp, testade nyss.

100% reload bonus up to €200

 

100% reload bonus up to €200. Deposit €200 using code "double" and earn 1000 VIP points and you will get €200.

 

Terms and conditions:

Bonus will be paid in two parts. The first part of the bonus will be paid VIP200/€20 after 14 days of your deposit. After clearing the whole bonus and signin up to the VIP CashBack Gold program send us your username to the bonus@pokerium.com with subject "reload" and you will receive €100 to your account at Oct 1.

 

Campaign is valid between Sep 1- Sep 13 2006

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
gjorde signupen och mejlade igår för att få första 100€ men har inte fått nåt än, stog att det inte skulle ta längre än 24h, har ni som gjort den här tidigare fått bonusen snabbt?

 

Gjorde klart bonusen för en månad sen, men de 30 dagarna var över för 13 dagar sedan. Då fick jag halva bonusen, men den andra delen väntar jag fortfarande på, trots att jag mejlat dem ca10 gånger. Rutten kundservice...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde signupen och mejlade igår för att få första 100€ men har inte fått nåt än, stog att det inte skulle ta längre än 24h, har ni som gjort den här tidigare fått bonusen snabbt?

 

Gjorde klart bonusen för en månad sen, men de 30 dagarna var över för 13 dagar sedan. Då fick jag halva bonusen, men den andra delen väntar jag fortfarande på, trots att jag mejlat dem ca10 gånger. Rutten kundservice...

 

Konstigt, gjorde själv bonusen på några dar, fick första delen av bonusen dagen efter jag mailat dem. Sen fick jag vänta tills 30 dar gått, då kom den andra halvan av bonusen in automatiskt. Fungerade hur smärtfritt som helst för mig...!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller verkligen med om rutten kundservice

 

Fixade bonusen för 14 dagar sedan och började då maila dem utan att något hände. Har nu idag fått första 100e men inte resten och har återigen mailat utan respons. Har nog mailat sammanlagt 5 ggr och inte ens fått ett svar.

 

Ge mig den djlva bonusen så ska jag överge denna site för evigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej på er!

 

Jag hade också problem med att få bonusen på utlovad tid...När jag mailade dem fixade de att jag fick den manuellt.

 

Dagen efter fick jag 100E till automatiskt, dvs jag fick 100E för mycket. Mailade dem om detta efter att ha funderat några dagar över hur mycket jag behövde pengarna... ;)

 

De svarade att jag fick behålla pengarna pga av allt strul med bonusarna...så mitt intryck av pokerium är att de har en mycket kompetent och kundfokuserad support.

 

mvh Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...