hajen Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 läsa TaP var guld. speciellt sista kapitlet gav allt. är det kapitlet som heter Concepts and Weapons ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fat Tony Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Vet inte om jag missat nått men cardrunners verkar inte vara speciellt gratis? Nej det är det inte. Det är nog inte någon instruktionsfilm av hög kvalite som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fat Tony Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Bumpar upp frågan lite, någon som läst Pressure Poker ännu? Sugen på att få nån kommentar angående den boken. Kan annars rekomendera Cardrunners som tidigare nämnts. Gillar särskilt Muddywaters filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 tänkte sammanfatta mitt NLprojekt: ungefär så här slår man NL i 12k händer: NL är rätt lätt. raisa 3/3.5/4+x och du kommer träffa nöten lite mer än varannan hand läsa TaP var guld. men viktigast är att dra ut när du ligger under i början var jag på tok för aggro, men sen visade det sig att motspelarna aldrig träffat de gånger jag bluffade. en annan viktig grej är att se till att alltid ha högre överpar/set/färg än motspelarna detta är främst från NL25->NL100 vilket är sista dagarna i augusti detta är från september tog 2inköp på NL25, 2inköp på NL50 och 10inköp på NL100 innan jag lämnde NL100 bakom mig. efter ca 10inköp på NL200 känner jag mig ännu inte stabil på NL400. NL400 verkar vara första riktiga motståndet. så jag harvar nog lite till NL200 medan jag låter kunskapen smälta in. passade även på att klonka lite MTT, vilket säkert kom som en synergieffekt av NL-spelet. nu ska jag försöka ta NL400 och sedan NL600. där verkar ju iremmats trivas så då får väl jag trivas där lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 ungefär så här slår man NL i 12k händer: NL är rätt lätt. raisa 3/3.5/4+x och du kommer träffa nöten lite mer än varannan hand läsa TaP var guld. men viktigast är att dra ut när du ligger under i början var jag på tok för aggro, men sen visade det sig att motspelarna aldrig träffat de gånger jag bluffade. en annan viktig grej är att se till att alltid ha högre överpar/set/färg än motspelarna Hahaha! Så här kan det se ur för oss som inte har klonken med sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 heltok, jag provade dina tips på NL400, det funkade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 20 September , 2006 Rapport Share Postad 20 September , 2006 Oversimplified NL for dummies När kommer din bok Nebbis. Jag ställer mig i kö på direkten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 heltok, jag provade dina tips på NL400, det funkade inte. Han e skyldig dig 6k! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
y0 Postad 23 September , 2006 Rapport Share Postad 23 September , 2006 Jag tar gärna emot donationer, PMa för bankuppgifter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 biocid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 NL är rätt lätt. raisa 3/3.5/4+x där x är pengarna förutom blindsen ligger i potten huh? kan du ta det en gång till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
needleye Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 läsa TaP var guld. speciellt sista kapitlet gav allt. Vilken bok syftar du på? Hjärnsläpp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xlars Postad 24 September , 2006 Rapport Share Postad 24 September , 2006 Oversimplified NL for dummies När kommer din bok Nebbis. Jag ställer mig i kö på direkten! Jag vill också se en bok av nebbis, finns ju inte mycket att läsa om NL SH direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurgel Postad 25 September , 2006 Rapport Share Postad 25 September , 2006 läsa TaP var guld. speciellt sista kapitlet gav allt. Vilken bok syftar du på? Hjärnsläpp NLH Theory and Practice, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 28 September , 2006 Rapport Share Postad 28 September , 2006 Better lucky then good som dom säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Better lucky then good som dom säger. måste suga att vara taskigt riggad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts