RaMz Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Team Hink är ju med och håller upp stekar faktorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Dessutom visar vi hur du ska klä dig och bete dig om du vill vara en player. Jag är en idiot. Lär mig vad jag ska ha på mig. Lär mig vad jag ska säga. Lär mig hur jag ska gå. Lär mig vad jag ska tycka. Låter som ännu ett i mängden-program som Kanal 5 gör för hjärndöda puckon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Dessutom visar vi hur du ska klä dig och bete dig om du vill vara en player. Jag är en idiot. Lär mig vad jag ska ha på mig. Lär mig vad jag ska säga. Lär mig hur jag ska gå. Lär mig vad jag ska tycka. Låter som ännu ett i mängden-program som Kanal 5 gör för hjärndöda puckon. Då måste det vara ett bra program för dig. Man kan kolla utan att ta till sig det de visar och säger. Men det kanske du inte klarar. Ta det med en skopa salt och låt dig underhållas av de förmodligen intressanta bitarna som tex intervjun med Negreanu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freggan85 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Ja klart att programmet kan vara intressant till en viss del men de känns som man kan hitta intervjuer med alla dessa spelare överallt på Internet redan. Kanal har ju gjort sig rätt kända med att inte kunna göra kvalitetstv och det känns som det här kommer ligga på samma nivå. Nu är det iofs två programledare som jag verkligen gillar men det känns som att de hör bättre hemma i ett humorforum än ett program som enbart kommer glorifiera "de ljuva livet". Just denna glorifieringen är grymt farlig eftersom de kommer, som någon annan sa, att skapa massa naiva tonåringar som inte vill annat än att bli pokerproffs. Ett program som La dolce vita sände inte riktigt ut samma singnaler eftersom de flesta där var antingen födda med pengar eller så hade de kommit på någon grym affärsidé och cashat hem. Nånstans måste de bli stopp på glorifieringen och ju mer man läser responsen i denna tråd, och diskusioner i andra trådar också, så märker man hur illa det är. Visst är det kul att ge poker lite status och jag älskar att spela jag med. Tyvärr kommer snart varenda 18-åring i Sverige vara speltorsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Jag har spelat vid bordet Paul Tilly och Johnny Chan spelade vid! Inte samtidigt eller ens samma dag, men i alla fall... Och Hachem har vinkat till mig, jag har petat på Brunsons Permobil, har suttit på en stol Phil Laak suttit på. Nu ska jag bara vinna en massa miljoner så är mitt liv som pokerspelare komplett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Ja klart att programmet kan vara intressant till en viss del men de känns som man kan hitta intervjuer med alla dessa spelare överallt på Internet redan. Kanal har ju gjort sig rätt kända med att inte kunna göra kvalitetstv och det känns som det här kommer ligga på samma nivå. Nu är det iofs två programledare som jag verkligen gillar men det känns som att de hör bättre hemma i ett humorforum än ett program som enbart kommer glorifiera "de ljuva livet". Just denna glorifieringen är grymt farlig eftersom de kommer, som någon annan sa, att skapa massa naiva tonåringar som inte vill annat än att bli pokerproffs. Ett program som La dolce vita sände inte riktigt ut samma singnaler eftersom de flesta där var antingen födda med pengar eller så hade de kommit på någon grym affärsidé och cashat hem. Nånstans måste de bli stopp på glorifieringen och ju mer man läser responsen i denna tråd, och diskusioner i andra trådar också, så märker man hur illa det är. Visst är det kul att ge poker lite status och jag älskar att spela jag med. Tyvärr kommer snart varenda 18-åring i Sverige vara speltorsk. Är våra 18-åringar så förbannat korkade att de kommer bli speltorsk pga ett tv-program så får de fan skylla sig själva. En ärta har vett nog att veta att dessa program glorifierar pokerlivet och endast visar livet för den ytterst lilla grupp människor som lyckats vinna stort på poker och diverse andra spel. Jag med vett i skallen kan kolla på detta och bli underhållen av att se hur dessa duktiga och i vissa fall galna människor lever i sin bubbla. Jag älskar dock att titta på Cribs och andra program om hur rika lever och gör. Det är liksom en kul avkoppling från mitt eget inrutade jobba 8 timmar om dagen resten av livet för min försörjning. Vem bestämmer vad som är kvalitets-tv? Många tycker säkert att Salt Ön är kvalite men i mina ögon så är det skit. Samma sak med Bergmans psykrullar. Smaken är som baken - Delad. Nu älskar inte jag heller allt som femman gör men nog kan de lyckas ibland. Hoppas detta blir sevärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freggan85 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Visst är kvalitets-TV ett subjektivt begrepp men någonstans känns det seriösare att få se ett program producerat av SVT än någon annan kanal. Och jag tror tyvärr att många 18-åringar är alldeles för dumma och naiva för att förstå att de inte har en chans på de liv som de så gärna vill leva och därför bör man hålla igen på vad man glorifierar. Vore bra för många om de fick se lite mer av pokerns baksidor istället för att de själva ska behöva upptäcka dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Visst är kvalitets-TV ett subjektivt begrepp men någonstans känns det seriösare att få se ett program producerat av SVT än någon annan kanal. Och jag tror tyvärr att många 18-åringar är alldeles för dumma och naiva för att förstå att de inte har en chans på de liv som de så gärna vill leva och därför bör man hålla igen på vad man glorifierar. Vore bra för många om de fick se lite mer av pokerns baksidor istället för att de själva ska behöva upptäcka dem. Låt då SVT producera ett tråkprogram om pokerns baksida. Det låter som ett intressant program med massor med möjligt innehåll. Skulle även kunna visas i skolan för våra "korkade" ungdomar som går på allt. Visst känns SVT seriösare men inte sjutton blir det alltid bättre för det. Renee Nyberg gör bla mycket bra tv i tv3. Hennes program är ruskigt bra och intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Renee Nyberg gör bla mycket bra tv i tv3. Hennes program är ruskigt bra och intressanta. förlåt men, lol! och nej, jag gillar inte heller Saltön (som väl inte räknas in bland det som kallas kvalitets-tv, blev väl supersågat av alla tv-kritiker och krönikörer.) Players känns lite för grabbigt såhär på förhand men jag kommer säkert se nåt avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suron Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Renee Nyberg gör bla mycket bra tv i tv3. Hennes program är ruskigt bra och intressanta. förlåt men, lol! och nej, jag gillar inte heller Saltön (som väl inte räknas in bland det som kallas kvalitets-tv, blev väl supersågat av alla tv-kritiker och krönikörer.) Players känns lite för grabbigt såhär på förhand men jag kommer säkert se nåt avsnitt. Har du sett 45 minuter? Programmet om de dödsdömda ungdomarna var riktigt intressant. Även det om den svenska kvinnan i USA som gift sig megastormfuckingrik. Jag gillar sådant men ok, jag kanske överdrev en del. Någon Seinfeld eller american Choppers-klass håller det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freggan85 Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Länge leve Seinfeld där kan vi snacka kvalitets-TV! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Vem bestämmer vad som är kvalitets-tv? Den lågutbildade fabriksstekaren i svensk småstad sitter och njuter av Femmans Outsider medan den högutbildade McKinseykonsulten sitter och masturberar till Börje Ahstedt i Saraband. Skillnad i smak och i graden av framgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Gå inte OT nu. Disskutera vad som är kvalitets TV och inte kan ni göra i en egen tråd. Här disskuterar vi programet Players! Ska bli intressant att se om det är något som passar. Innehållet verkar lovande! (om man räknar bort stekarna då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 12 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2006 Onsdag 15 november kl. 22.30. Där har ni ett hett insidertips på när Players episod 1 sänds. Vi är riktigt nöjda med första programmet. Hoppas verkligen att ni gillar det. I första programmet bjuder vi bland annat på ett exklusivt möte med Daniel Negreanu som visar sitt hem och sina armband, analyserar en pott från High Stakes Poker och avslöjar varför just han är så framgångsrik. /Pär Carlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Ser fram emot det. Hoppas också att Paul Tilly blivit man. Den enda farhågan jag har är att han ska vara töntig. Inte min favorit direkt, men jag ger honom en chans att skärpa sig. Programidéen är däremot riktigt bra. Hoppas den går i mål också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Kommer bli kul se på. Hur många avsnitt är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Ser fram emot det. Hoppas också att Paul Tilly blivit man. Den enda farhågan jag har är att han ska vara töntig. Inte min favorit direkt, men jag ger honom en chans att skärpa sig.Programidéen är däremot riktigt bra. Hoppas den går i mål också. Men skicka ett mail till Femman och föreslå Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg då för fan om det ska vara så jävla stort problem med att Tilly inte är 55 år gammal i sinnet. Är det inte glädje nog att århundradets mest överskattade "humor"-personligheter Fet-Filip och Fredrik inte får göra programmet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Är det inte glädje nog att århundradets mest överskattade "humor"-personligheter Fet-Filip och Fredrik inte får göra programmet??? Dem är sjukt bra i TV-rutan. Det kan du inte säga någonting om. Det luktar avund Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Är det inte glädje nog att århundradets mest överskattade "humor"-personligheter Fet-Filip och Fredrik inte får göra programmet??? Dem är sjukt bra i TV-rutan. Det kan du inte säga någonting om. Det luktar avund http://frefrikochfilip.blogspot.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Är det inte glädje nog att århundradets mest överskattade "humor"-personligheter Fet-Filip och Fredrik inte får göra programmet??? Dem är sjukt bra i TV-rutan. Det kan du inte säga någonting om. Det luktar avund Hur kommer det sig att så många på forumet har så stora problem med de och dem? Gör ju ont i själen att se t.ex. meningen ovan; "Dem är sjukt bra". Varför skulle mitt ogillande ha med avundsjuka att göra???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Är det inte glädje nog att århundradets mest överskattade "humor"-personligheter Fet-Filip och Fredrik inte får göra programmet??? Dem är sjukt bra i TV-rutan. Det kan du inte säga någonting om. Det luktar avund http://frefrikochfilip.blogspot.com/ Leve bloggaren! Tack för länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillAdolf Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Kommer bli kul se på. Hur många avsnitt är det? det verkar bli 8 avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Fredrik och Filip vann väl också kristallen för årets bästa humorprogram (100 höjdare)? Och var väl även nominerade till bästa reseprogram (Grattis världen) men tror inte om dom vann den, nån som kan bekräfta? Gillar dom sjukt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zjdanov Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Filip och Fredrik är humor för pöbeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 September , 2006 Rapport Share Postad 12 September , 2006 Denna tråden handlar om programet players och inte om Fredrik och Filip! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts