Gå till innehåll

TV: Players på Kanal 5


PSGottaDig

Recommended Posts

Att ni orkar. Såg första avsnittet, insåg att det var mer glättig yta än slitz så inget för mig. Pär säger i denna tråd att alla program kommer vara likadana. Så varför bemöda sig med att titta varje vecka och spy galla över att man är så missnöjd! Gör något vettigt den tiden istället, som att slaska poker eller titta på Champions League fotboll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 294
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Att ni orkar. Såg första avsnittet, insåg att det var mer glättig yta än slitz så inget för mig. Pär säger i denna tråd att alla program kommer vara likadana. Så varför bemöda sig med att titta varje vecka och spy galla över att man är så missnöjd! Gör något vettigt den tiden istället, som att slaska poker eller titta på Champions League fotboll.

 

instämmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sjukt ointressant intervju med Stevic. Vad fick vi reda på? Jo, Stevic har festat hela natten. Stevic gillar Elvis. Stevic kan inte tänka sig något coolare än en fulvuxen man i vit sparkdräkt. Stevic bästa Elvislåt är Conspicious minds. Stevic tränar inte. Pokerspelare ljuger. Stevic vill äta en macka.

 

Gillar Stevic. Ogillar programledarna.

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men man måste ju ge programledarna en eloge för att sålt in en bra programidé till Kanal5, som någon producent eller de själva misslyckats att göra något bra av.

De har nog tjänat bra på idén och haft en betald fylleresa i Vegas under sommaren.

 

Är det programledarna själva som klipper programmet?

 

Mårten kan verkligen konsten att se korkad ut och låta korkad.

Han passar bättre som Dr Alban.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jag och inte programledarna som ska ha skäll för att programmet finns och ser ut som det gör. Jag kom på idén, sålde in det till Femman, föreslog programledarna och coachade producenten i sitt arbete.

 

Jag läser era samstämmiga recensioner av programmen som gått hittills. Jag förstår och har respekt för era åsikter utifrån era förväntningar och er kunskapsnivå. Besvikelse är väl en bra sammanfattning av er feeback.

 

Kan meddela att era synpunkter inte fullt ut delas av Kanal 5 eller övriga - troligen mindre pokerinitierade - tittare. 120.000 såg programmet i går och kanalen är mycket nöjda med programmets kvalitet.

 

Tänk så olika man kan tycka. Bra eller dålig tv handlar mycket om tycke och smak.

 

Hoppas att ni som nu ogillar Players finner större glädje i programmet Poker på söndagar.

 

/Pär Carlsson, OTW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att pokerlirare inte gillar det här är väl ungefär som att fotbollsfans inte sitter klistrade vid programmet Fotbollsfruar.
Well played, sir :)

 

Kan meddela att era synpunkter inte fullt ut delas av Kanal 5 eller övriga - troligen mindre pokerinitierade - tittare. 120.000 såg programmet i går och kanalen är mycket nöjda med programmets kvalitet.
Tog mig friheten att fetmarkera orsaken, i mitt tycke, till varför ni ändå har nöjda tittare till programmet. Har kompisar utan pokerintresse som tycker att programmet är ok att kolla på, som ren förströelse. Men vi som kan det här, tja, vill ha mer och bättre.

 

Rätta mig vidare om jag minns fel, men var det inte Femmans programdirektör som, för ett par år sedan, svarade på frågan varför Femman kör så mycket realitysåpor/komedishower/ren dynga med frasen "Kommersiell tv handlar om att bedöva tittaren så mycket att de inte byter kanal vid reklamavbrotten" ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det bara jag som tycker programmet är bra? :P

 

Nej, jag tycker programmet är det skönaste som går på TV just nu (medan Poker kanske är det bästa som går på TV just nu). Missar inte ett avsnitt. Jag ser det inte för pokerns skull utan ser det för ren avkopplingsskull. Tycker programledarna och Dogge är bra även om Mårten låter korkad, men det är bara kul och ingenting han kan råför.

 

programmet är snyggt och det är jäkligt bra underhållningsvärde i det.

 

Vad är det som är så kasst med programmet (tänk på att det inte är ett renodlat pokerprogram) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag tycker programmet är det skönaste som går på TV just nu (medan Poker kanske är det bästa som går på TV just nu). Missar inte ett avsnitt. Jag ser det inte för pokerns skull utan ser det för ren avkopplingsskull. Tycker programledarna och Dogge är bra även om Mårten låter korkad, men det är bara kul och ingenting han kan råför.

 

programmet är snyggt och det är jäkligt bra underhållningsvärde i det.

 

Vad är det som är så kasst med programmet (tänk på att det inte är ett renodlat pokerprogram) ?

 

vad som är kasst..ja..läs de 18 tidigare sidorn.. kan väl inte undgått dig vad folk tycekr är kasst??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad som är kasst..ja..läs de 18 tidigare sidorn.. kan väl inte undgått dig vad folk tycekr är kasst??

 

bara för att "folk" skrivit 18 sidor med va DOM tycker e dåligt me programmet så får vell Poperick tycka att de e bra ändå? Ja håller med honom, programmet har ytliga och slätstrukna intervjuer, men de e underhållande och ja tittar på de varje vecka. Ja bryr mig inte så mycke om va andra tycker ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, tycker också att det har skönt underhållningsvärde på Players. Allt är ju inte 100% bra men det mesta helt ok.

 

Klart man inte lär sig någon poker i Players men trodde verkligen alla här att Players skulle tillföra något och vara något program där de bästa proffsen satt och berättade alla sina spelstrategier? Då har man ju redan från början varit ute och cyklat.

 

Förstår inte riktigt varför dessa personer tittar avsnitt efter avsnitt för att sedan få spy lite mer galla över det man inte gillar. Dessa personer verkar inte har mycket till liv om man MÅSTE titta på sådant man inte gillar gång efter gång bara för att få skriva hur uselt det är. Mest patetiskt!

 

Men det är ju som vanligt i detta forum att 90% älskar att "hata, hata, hata ALLT ..." så är det ju i nästan ALLA trådar ... undrar om pokerspeladet är så hälsosamt för dessa personer då hela världen är så dyster ... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp, tycker också att det har skönt underhållningsvärde på Players. Allt är ju inte 100% bra men det mesta helt ok.

 

Klart man inte lär sig någon poker i Players men trodde verkligen alla här att Players skulle tillföra något och vara något program där de bästa proffsen satt och berättade alla sina spelstrategier? Då har man ju redan från början varit ute och cyklat.

 

Förstår inte riktigt varför dessa personer tittar avsnitt efter avsnitt för att sedan få spy lite mer galla över det man inte gillar. Dessa personer verkar inte har mycket till liv om man MÅSTE titta på sådant man inte gillar gång efter gång bara för att få skriva hur uselt det är. Mest patetiskt!

 

Men det är ju som vanligt i detta forum att 90% älskar att "hata, hata, hata ALLT ..." så är det ju i nästan ALLA trådar ... undrar om pokerspeladet är så hälsosamt för dessa personer då hela världen är så dyster ... :-D

 

Word. Klockrent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är det bara jag eller är Ken Lenard extremt olämplig som kommentator ur annat perspektiv än underhållning? Han dömer ut spelare och är dessutom inte konsekvent i sina uppspydda kommentarer om internetspelare och spelare som inte häng på klubben sen vintern -72

@ Ken ta och vinn ngt och visa din storhet

Och nej jag är inte proffs själv och nej jag kan förmodligen inte utrycka mig kvalificerat heller men det verkar ju inte stoppa dig så varför ska jag knipa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag eller är Ken Lenard extremt olämplig som kommentator ur annat perspektiv än underhållning? Han dömer ut spelare och är dessutom inte konsekvent i sina uppspydda kommentarer om internetspelare och spelare som inte häng på klubben sen vintern -72

@ Ken ta och vinn ngt och visa din storhet

Och nej jag är inte proffs själv och nej jag kan förmodligen inte utrycka mig kvalificerat heller men det verkar ju inte stoppa dig så varför ska jag knipa?

 

Du menar "Poker" va? I så fall ska din post ligga här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...