Gå till innehåll

TV: Players på Kanal 5


PSGottaDig

Recommended Posts

Programmet var väl inte mycket att hänga i julgran för den som är intresserad och vill lära sig mer om poker, men det trodde jag inte heller att det skulle vara. Jag såg det som ett rent underhållningsprogram och det tycker jag också att det var. Tycker att programmet var skönt och avkopplande. Programledarna helt ok. Kommer fortsätta att se. Lättsamt och trevligt program. Och Dogge är faktiskt helt ok han med. Dessutom är han gnagare. Pluss i kanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 294
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Programmet var väl inte mycket att hänga i julgran för den som är intresserad och vill lära sig mer om poker, men det trodde jag inte heller att det skulle vara. Jag såg det som ett rent underhållningsprogram och det tycker jag också att det var. Tycker att programmet var skönt och avkopplande. Programledarna helt ok. Kommer fortsätta att se. Lättsamt och trevligt program. Och Dogge är faktiskt helt ok han med. Dessutom är han gnagare. Pluss i kanten.

 

Stör mig nått sjukt på programledarna somser direkt korkade ut. När DN analyserar den enes spelstil så får man ju direkt vibben av att han tycker Mårten ser dum ut, även fast han flera gånger säger att så inte är fallet.

 

Tilly eller vad han heter borde hålla sig till reklam TV eller typ nått tjejprogram som Silicon.

 

Utöver det så åfr man ju ta programmet för vad det är. Helt ok underhållning. Ser ju detta framför bigbrother eller idol varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stör mig nått sjukt på programledarna somser direkt korkade ut. När DN analyserar den enes spelstil så får man ju direkt vibben av att han tycker Mårten ser dum ut, även fast han flera gånger säger att så inte är fallet.

 

:D Jo, men det var ju lite kul. DN må tycka att Mårten är dum, det är helt upp till honom. Men Mårten kanske mest stod och funderade på att fan vad DN är ful. (allvarligt DN, du passar inte med ring i örat)

 

Skämt åsido. Visst fan ser man detta program framför Idol och Big Brother alla dar i veckan. Helt ok underhållning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har inställningen att det ska va dåligt (som man såg innan det ens började). skulle kunna vara världens bästa pruduktion men ni skulle säga att det sög ändå. 85% tomtar som pratar i denna tråd.

 

Va väl snarare tvärtom, alla hade satt upp skyhöga förväntningar.. som inte infriades.

Jag håller med om att programet ägnade för mycket tid åt programledarna, t.ex. så gick dom ju ut med att sexton skulle vara med men det enda ha ngjorde var väl att kommentera Daniel som spelare/person..

Som helhet var programmet helt ok (även om jag gärna skulle sett en Daniel-intervju i 5 timmar i sträck ;) ) och jag lär även se dom kommade avsnitten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag skulle gärna se det men det fungerar inte på hemsidan, ladda ner det extra som man kunde tänkas behöva och starta dessutom om datorn men det fungera ändå inte. Vad kan vara fel?

 

Hade samma problem, du måste trycka på knappen där det står något med "uppdatera" en gång till, då den ska uppdatera något annat också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att det är ett fruktansvärt dåligt program. Phil Laak som är känd som en av de mest vältaliga männen porträtteras direkt efter fallskärmshoppet när han har adrenalin ut i tårna.

 

Sen listan över 5 saker. Seriöst kan inte bli sämre. Att Mårten har (är?) ståuppkomiker är ju bara sjukt. Han kunde åtminstone gjort något roligt av hans idéer... Värdelöst. En blyg Paul Tilly gör inte saken bättre.

 

Sista men inte minst så deras lama försök att efterlikna Fredrik och Philip blir ju bara för tafatt när det flyger in små föremål i skärmen som illustrerar något som det handlar om just då. Värdelöst.

 

fiskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste säga att det är ett fruktansvärt dåligt program. Phil Laak som är känd som en av de mest vältaliga männen porträtteras direkt efter fallskärmshoppet när han har adrenalin ut i tårna.

 

Sen listan över 5 saker. Seriöst kan inte bli sämre. Att Mårten har (är?) ståuppkomiker är ju bara sjukt. Han kunde åtminstone gjort något roligt av hans idéer... Värdelöst. En blyg Paul Tilly gör inte saken bättre.

 

Sista men inte minst så deras lama försök att efterlikna Fredrik och Philip blir ju bara för tafatt när det flyger in små föremål i skärmen som illustrerar något som det handlar om just då. Värdelöst.

 

fiskar.

word.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Devilfish är ju kungen

 

"jag hade en kompis som var alkoholist men som satt med alla pengarna vid bordet och tänkte gå. Inte för att han hade alla pengarna men för att spriten var slut.

 

För att hindra honom att så fixade jag fram champagne åt alkoholistpolaren så att han spelade bort alla pengarna

 

Så när kvällen var slut var alla nöjda. De som fick alkots pengar och alkoholisten som uppenbarligen var mer nöjd med sprit än pengar.

 

LOL. That what friends are for.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...