Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Stig_Wallby, jag tror inte du har något att oroa dig för.

Jag har själv runt 6-7bb/100 och jag är en stabilt vinnande spelare. Tänk på att en losing streak kan sänka din bb/100 rejält. Det är inte många som har över 10bb/100 under en längre tid - definitivt inte på höga nivåer där det kanske räcker med 3-4bb/100 för att man ska anses riktigt bra.

Typo.

Postad

Ligger mellan 20-30k händer/mån och nej jag har inte haft någon förlustmånad ännu. sämsta ptbb sen årsskiftet är 1,9 och då tyckte jag att jag hade avskyvärd otur. Sedan har det legat relativt jämnt från 8-13ptbb varje månad och jag har väl haft streak på 10k händer som jag backat. Jag är medveten om att mina 133k kan vara mer tur än otur men sånt är ju svårt att spekulera i.

jag menar inte att du är en röt pojke utan mer på att du inte haft riktigt otur än, om du förstår vad jag menar :D .

Postad

Jag har ca 20k händer både på NL100 och på NL200.

På NL200 ligger jag väl på ca 9bb/100 och på NL100 ligger jag på uppåt 22bb/100 efter att ha haft en vansinnig rush de senaste 3k händerna där jag har 82bb/100.