Gatey Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 LOL!!! Har ni sett helsidesannonsen Martinspoker hade i Metro idag??? Jag höll på att garva ansiktet av mig! Snacka om att han är stursk! Men man undrar ju om det är tillåtet enligt marknadsföringslagar etc... Citera
RemG Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 hittar det inte i Stockholms metro vilken stads metro har du tittat i. Citera
Addo1978 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Stod i metro i Malmö, kan vara där han är ifrån Citera
Gatey Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Den står i Stockholms-metro på sid 23. Har den liggande framför mig nu. Den verkar dock inte finnas i den digitala versionen man kan ladda ned från Metros hemsida... Citera
cheunce Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Vore ju bra om någon kunde skriva vad som står i annonsen. Citera
PREVARANT Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 länk till martinspoker.com Med rubriker som "OTRYGG UNIBETSPELARE?" " UNIBET=30% SKATT?" Citera
Tjocko76 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Otroligt bra....hehe den fete kommer nog att göra ett försök på martins poker....wish them/me luck Citera
gdaily Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Bra att någon i nätverket gör nåt för att plocka in NYA kunder och inte bara skicka runt de gamla Citera
jna Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Dags att signa på ännu en sajt . Såna här bonusar är kul, däremot har jag totalt slutat att bry mig om alla "si och så många procent när du spelat si och så många raked hands"-bonusar. Det börjar ju bli parodi hur många B2B-sajter som finns. Citera
Matteprof Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Lite humor Men det där med 4.0 i odds på Chelsea är ju svammel. Ja du får 4 i odds men bara maxbetta €3000 vilket kan ge dig €12 000 i vinst och du måste 50 000 VIP vilket jag tror motsvarar i snitt runt €8 500 i rake. (€0.17 per pott i snitt/spelare/VIP) Citera
ematic Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Lite humor Men det där med 4.0 i odds på Chelsea är ju svammel. Ja du får 4 i odds men bara maxbetta €3000 vilket kan ge dig €12 000 i vinst och du måste 50 000 VIP vilket jag tror motsvarar i snitt runt €8 500 i rake. (€0.17 per pott i snitt/spelare/VIP) + cashback. Citera
Guts Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 undrar om dom inte spelar på gränsen för det lagliga: Vilseledande reklam 6 § En näringsidkare får vid marknadsföringen inte använda påståenden eller andra framställningar som är vilseledande i fråga om näringsidkarens egen eller någon annan näringsidkares näringsverksamhet. Tycker hela annonsen var full av påståenden om Unibet som inte var underbyggda av fakta. Men jag är ingen jurist så vad vet jag. //Guts Citera
wingman Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Såg den i morse i göteborgs metro! Pinsamt Martin imho! Smutskastning hör hemma i politik inte poker! Ska precis börja lira på b2b, har mailat runt lite till sajterna, funderade på matinspoker, 24hpoker eller redbet. Nu blev valet enklare. 2 kvar Citera
JoeFalk Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 men frågan är ju hur skatteverket skall kunna bevisa att man inte vunnit på sportsbetting liksom. Uni lämnar ju inte ut något om sina kunder så man sitter nog ganska säkert ändå....eller vad tror ni?? Citera
Elvis Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Visserligen lite roligt, men samtidigt väldigt oseriöst av Martinspoker. Man undrar vad B2B tycker om det här egentligen. Det vore konstigt om det inte var sanktionerat av B2B, och det tyder onekligen på lite panik. Det lär ju inte bli så mycket kvar av B2B när Unibetspelarna försvinner. Citera
-guzz Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Såg de nyss på Martinspoker wow. Jag vill inte lämna B2B jag undrar varför inte Unbet har sagt nått om sin övergång till Prima till sian kunder. Här har tydligen en annan sajt på B2B gjort allt för att håla kvar Unibet kunderna, genom att erbjuda olika bonusar. Och eftersom Unibet inte gått ut me nå INFO alls så kommer jag signa upp mig och ta chans å spela freerullen hoss Martinspoker. Jag tror Unibet kommer tappa många kunder eftersom dem inte gått ut me nånting. Besviken kund hos Unibet Citera
gdaily Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 http://www.poker.se/goto.php?id=3&pos=14 100% upp till €200. Deposit code "martin200". 30dgr. 3000VIP. Använd gärna poker.se:s/forumets kod när ni byter från Unibet till Martinspoker Citera
jna Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 http://www.poker.se/goto.php?id=3&pos=14 100% upp till €200. Deposit code "martin200". 30dgr. 3000VIP. Använd gärna poker.se:s/forumets kod när ni byter från Unibet till Martinspoker Skulle gärna göra det... Kan du fixa så att man får spela den magiska freerollen i stället för den vanliga cashbonusen? I så fall använder jag gärna forumets kod, annars blir det nog den andra . Citera
stockdum Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 http://www.poker.se/goto.php?id=3&pos=14 100% upp till €200. Deposit code "martin200". 30dgr. 3000VIP. Använd gärna poker.se:s/forumets kod när ni byter från Unibet till Martinspoker Skulle gärna göra det... Kan du fixa så att man får spela den magiska freerollen i stället för den vanliga cashbonusen? I så fall använder jag gärna forumets kod, annars blir det nog den andra . Jag tänkte testa den här men när jag väl reggat så får jag till svar att det krävs 750VIP för att lira frirullen. Citera
JoeFalk Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Om nu det skulle bli revision av ev dessa vinster så kommer iaf jag be om en rejäl rapport hur de kommit fram till min ev skatt som jag skall betala. Om jag inte minns fel så beskattas inte vinsterna totalt utan per pott. Dvs man skall betala 30% av vinsten i varje pott man spelat. Jag har spelat drygt 125.000 potter på Unibet så varsågoda att börja räkna liksom. Citera
jna Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Jag tänkte testa den här men när jag väl reggat så får jag till svar att det krävs 750VIP för att lira frirullen. Har sett det. Desto större chans på Bellagio . Citera
cardborren Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Skattefrågan är sannolikt ett ytterst känsligt ämne för Unibet när dom nu lämnar EU. Gör nog inihelvetes ont när Martin kör ner klacken i den ömmande tån!! Citera
drew tha hustler Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Kommer garanterat byta till Martin's, tycker att det känns som att de är ledande inom B2B och i alla fall jag har bara lirat på Unibet för att man har haft konto där i 100 år. Har liksom varit bekvämt. Kommer bli spännande att se hur många kunder Unibet får med sig. Citera
cash-back Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Otroligt pinsamt, ännu en gång bevisar de att de är en oseriös aktör.. Citera
stockdum Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Jag tänkte testa den här men när jag väl reggat så får jag till svar att det krävs 750VIP för att lira frirullen. Har sett det. Desto större chans på Bellagio . MartinsPoker framstår ju som en moronsajt av rang. Å vilka svar jag fått från helpdesken. Sicka puckos. Citera
Recommended Posts