Gå till innehåll

Ta bort mig :)


Djens

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem av de? de sid 95

    • Christie
      31
    • Helena
      14


Recommended Posts

  • Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gått bra idag, 2,5k upp på 2/4 o 3/6.

 

= Ingen mer poker idag, :D

 

Började dock med att bli tokigt utdragen, kändes fint att man hittade disciplinen att vända det!

 

Bra jobbat!

 

Tänk såhär att det är en medelsvensk månadslön du dragit in på förmiddagen.

 

Hoppas det ger perspektiv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I augusti kommer dock målet att vara på 15 då jag varit i vegas nu och snart kommer åka till england för scandinavian masters.

 

Sett till detta målet...ehm...Jag e typ breakeven sen jag kom hem från vegas.

 

Dax o sätta fart snart! :D

 

Lite surt att HH funktionen inte funkar på den sajten jag spelar på nu.

HHsen jag slänger upp kommer troligen i så fall vara cryptos / Partys.

 

Edit: Ynk vad fisk på borden jag ser, det riktigt rycker i spela-tarmen!

 

En liten session till får det bli!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var som mest upp 2k idag.

 

slutar 1,2k ner.

 

Jag vann inte en hand på 1,5 timme sista tiden jag spelade, alla satte allt emot mig, jag satte absolut ingenting.

 

Det är bara att erkänna att jag inte kan vinna 2 dagar i rad. Det går helt enkelt inte.

 

Jag har nog blivit rivrad på 2k idag allin på turn, 80-95% favorit, jag har missat drag för 2k kanske. Jag har torskat 3 stycken preflop allins med AK mot AX. värt typ 1k. Jag har haft KK mot AA, QQ mot KK etcetc.

 

Tappat så mkt självförtroende nu så det är löjligt.

Tar jag inte prispengar i england så är det nog väldigt otroligt att jag kommer upp i månadsmålet för augusti. Kommer nog inte kunna spela på nätet då jag var dum nog att ta med flickvännen som hatar poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Che: Jag e typ breakeven sen jag kom hem. Ska väl sätta fart snart antar jag...

 

Första morgonen i england, första intrycket jag har fått måste vara att det verkar vara riktigt mysigt att bo i england, lixom, alla hus ser sådär mysigt brittiska ut, som på filmer! :D

(Ja, det har regnat)

 

Flyga med ryanair var en plåga efter att ha åkt med martinspoker planet innan, små säten och massa skrikande ungar.

 

Hotellet jag bor på (Beals hotel) är ett ganska litet men väldigt modernt hotell, jag tycker helt klart om det! Brocket Hall som eventet spelas (in) på är ungefär så stort som man tror, en del lyxiga personer får ju bo där..*muttrar*

 

Men nu till det absolut bästa!!! :D

 

När jag kom dit igår så serverade partypoker Grillbuffé!!

 

Efter att ha fått varningar om steken och den vita såsen så valde jag först att äta den grillade kycklingen samt hamburgaren, de korvar som fanns såg relativt förkolnade ut så jag vågade inte provsmaka de. Tog även nån konstig pasta!

 

Kycklingen och burgaren fick helt klart godkänt medans det som pastan serverades i inte var nån höjdare. Jag glömde dock testa såserna.

 

Men det bästa, vilken dessert!

De var både väldigt estetiskt tilldragande (ska se om jag kan få tag i en bild) samt väldigt goda, ruskigt goda stora vaniljkex med jordgubbar och smaksatt perfekt luftad grädde i. Desserten får helt klart 8,5/10 :heart:

 

Medans buffén får 7/10 :heart: , detta baserat på att korvarna var lite väl förkolnade och jag valde pastan istället för den grillade potatisen, den hade nog kunnat öka på betyget.

 

Sällskapet får 10/10 :heart:

 

Jag hade som sagt med mig min flickvän malin som var uppklädd dagen till ära och hur söt som helst :heart: . Vi hamnade på bordet med Cassano och "Masken", och till er som undrar:

Ja, han e lika trevlig om inte mer i verkligheten :D

 

På vägen ut när d var bråttom till bussen träffade jag snabbt på "Nalle" hedlund, svenska mästaren magnus holm (som jag var i vegas med, hur trevlig kille som helst!) och såklart Ken på glatt humör, hoppas han är snäll när han kommenterar mig sen :) )

 

Nu ska jag grinda. ska spela senare idag, mitt heat innehåller Karin Lundgren, Chris björin och ett gäng okända människor, fick ändå ett av de bättre heaten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hopp, vi spelade visst ner från 9-6 spelare idag bara.

Började med 100k och har nu 112k, jag har spelat 2 händer idag :D

 

Första har ajg TT på 797 floppen, jag betar- de foldar.

Andra synar jag karins bet med K2d ifrån SB, floppen 2s7d9d

 

tar hem en 25k pott.

 

sen matpaus. sen varte hullabaloo!

 

tre handen lr något:

MP slår upp, Co synar, BB ställer, MP synar, CO ställer, MP synar. Händer?

BB:

A :club: K :diamond:

Co: A :spade: K :spade:

MP: K :heart: K :club:

 

Flopp:

Q :spade: K :spade: 9 :spade::twisted:

där åkte två.

 

lite senare slår karin upp, får syn av BB, floppen 4 :heart: T :diamond: Q :diamond:

 

Karin betar 5k i 15k potten, BB slår om, karin stoppar in, BB synar med 68 :diamond: o klonkar, då var vi sex kvar och TV-bordet e klonkat! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tre handen lr något:

MP slår upp, Co synar, BB ställer, MP synar, CO ställer, MP synar. Händer?

BB:

A :club: K :diamond:

Co: A :spade: K :spade:

MP: K :heart: K :club:

 

Flopp:

Q :spade: K :spade: 9 :spade::twisted:

där åkte två.

 

 

När den femte kungen, spader K-dubletten, landar på floppen?

 

Det är klart. Party är riggat IRL också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehm...Öhhhh...

 

Hopp...öhhh...vad ska man säga mer...spelade lite americana texas med Holm, masken och några brittiska tjejer som jobbade där.

Och jag må säga att jag då Aldrig i hela mitt liv har sett någon som trashtalkat sönder ett bord så mycket som masken gjorde, och det fortsatte vid matbordet, förmodligen har det fortsatt hela natten för cassano.

 

Lite halvstor komik igår oxå när jag o marcus (cassano) diskuterade kvaliteten på en dansk :) spelare, och vi båda undrade hur han kommit dit och att det verkade som 05/1 grinders var här vid tävlingen.

Spontana kommentaren av spelaren bredvid som visst läser här :D

"Jag spelar inte ens så högt" ungefär :oops:

 

Lite komik ... lite pinsamheter, samt en massa bakelser till frukost!

 

Idag tror jag att jag, M, M och M skulle in till london.

Jag har visst f.ö. ingen flickvän längre... :(

 

Mycket som händer nu...jag antar att jag får ta o styra upp mitt liv rejält när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...