Gå till innehåll

Tipsa oss! Vilka nyheter vill du se på Sportingbet?


ParadiseOscar

Recommended Posts

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Poker:

1. Fixa den sjuka funktionen för höjning på NL-borden.

 

själv så tycker jag det här e av dom bästa klienterna när man ska betta, bara att klicka på slidern så höjs det en bb i gången.

 

och i 3-vägs pot som är 60-70bb på rivern och du är först in blir det ett evigt klickande. Att skriva in beloppet själv har jag slutat med för länge sen, 3 av 10 gånger jag gör det så blir det ett minibet istället. Det borde finnas ett enklare sätt att lösa det på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon kanske har nämt det.

 

Det är problematiskt vid häjningar att skriva in (med numpaden förslagsvis) hur mycket man vill höja. Det enda ok fungerande sättet att höja är att klicka X antal gånger på sliden, men det är inte bra.

 

De flesta andra klienter har möjligheten att manuellt skriva in hur mycket man vill höja med och jag kan knappast vara ensam om att tycka det det är överlägset bäst?

 

--

 

I övrigt är erat färgval i klienten tämligen ful, jämfört med tex Svenska spel.

 

--

 

Antar att ni inte kan göra så mycket åt dessa 2 saker men jag har poängterat dom iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man inte sätta upp nästa månads 3.100 VIP turnering redan nu?

På det sättet kan man ju se hur många rakade händer man spelat hittils i månaden (förutsatt att det är under 3.000)....

 

Man borde väl kunna lägga upp VIP turneringen den 1:a varje månad, så man sedan enkelt kan kolla hur lång väg man har kvar till 3000 händer!

Borde göra att sporting tjänar mer pengar också ifall de som har några hundra händer kvar, ser att om jag kör X händer till så får jag vara med i turneringen!

 

Tacksam för svar av Eric eller Oscar om detta är möjligt?

 

mvh/1891

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att ni tycker till! :D

 

Jag tänkte jag skulle försöka sammanfatta en del synpunkter här!

 

 

Kan man inte sätta upp nästa månads 3.100 VIP turnering redan nu?

På det sättet kan man ju se hur många rakade händer man spelat hittils i månaden (förutsatt att det är under 3.000)....

 

Visst - vi kan sätta upp den så den syns i lobbyn idag redan. Problemet är att vi (Boss Media) kan bara mäta raked hands efter X antal dagar tillbaka och inte för en viss tidpunkt (tex augusti som månad). Manuellt kan vi göra det, men ej för registrering vid turnering i lobbyn. Vilket innebär att om vi sätter upp den 1 september så kommer du 5 september inte se dina raked hands enbart för september utan för den i förväg tidsbestämda perioden.

 

Som det är nu så mäter vi raked hands 30 dagar + de dagar som är fram till att första måndagen är varje månad. I september spelar vi den 4:e, vilket innebär att vi mäter raked hands de senaste 35 dagarna (augusti + 4 dagar i september).

 

Detta innebär naturligtvis att man kan spela alla sina 3000 raked hands i september och ändå vara med. Detta är en brist i systemet, men ska vi kunna erbjuda denna sorts turnering är det tyvärr enda sättet och vi vill verkligen kunna ge er lojala spelare denna chans.

 

Dessutom ser vi ju en spelare som lirat 3000 raked hands på 4 dagar som en VIP-lirare :lol:

 

 

Fixa den sjuka funktionen för höjning på NL-borden.

 

 

Det finns inga planer i dagsläget att ändra detta.

 

 

I övrigt är erat färgval i klienten tämligen ful, jämfört med tex Svenska spel.

 

Vi tycker den är asgrym 8-)

 

 

Mvh SportingbetEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fixa den sjuka funktionen för höjning på NL-borden.

 

Det finns inga planer i dagsläget att ändra detta.

 

Kan inte förstå er inställning. Det borde vara väldigt enkelt att ändra, typ en rad kod. Grundproblemet är att bet-knappen aktiveras även fast musmarkören ligger utanför den då musknappen trycks ner. Den generella MMI-datorstandarden är att en funktionsknapp bara ska aktiveras om musmarkören ligger ovanpå den både när musknappen trycks ner och släpps upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
funderar på att slå mig till ro på sb.

 

de funktioner jag skulle vilja se:

 

-fyrfärgslek

 

-mindre bord

 

-stora reloads, typ upp till 1000 dollar. kraven behöver inte vara superenkla, men typ så att det motsvarar 40% rb

 

Jag ska försöka luska i det där med fyrfärgslek och mindre bord och ber att få återkomma.

 

När det gäller större reloads tar vi det till oss och funderar. :)

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om nån förelagit detta men jag tycker iaf att det är jobbigt att behöva kontakta support varje gång man vill veta hur många raked hands man har. Skulle vara bra om detta visades typ under pending bonus i account infot.

 

Detta är efterlängtat av många och enligt vad vi fått veta ska denna funktion finnas med i kommande klientuppdatering. Exakt när nästa update kommer är inte klart, men rykten säger oktober. :D

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En till grej som i alla fall jag tycker är rätt intressant är om ni startar en så kallad vip shop som de har på b2b nätverket (en del sidor) fast ni kan ju köra med raked hands då. Sen är det väldigt bra om ni kan skaffa ett filter så man kan ta bort tex 5-manna borden och bara se alla nl25 bord. Sen är det bra om man skulle kunna minska storleken på bordet eftersom om man multitablar överlappas dem vilket ibland kan vara rätt störigt. Tillsist flera nl25 no limit bord!! var 8 och kö på 10pers nu 4st! har klagat på detta tidigare vill gärna inte göra det i fortsättningen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vill se fler och större reloadbonusar, samt mindre bord... Annars skulle jag vilja ge en eloge till kundtjänst som är otroligt bra!!!

 

Fler än en reloadbonus per månad kommer det inte att bli. Däremot kommer storleken även i fortsättningen att variera och det är inte omöjligt att vi slår till med en riktig feting framöver.

 

När det gäller borden misstänker jag att du efterlyser någon sorts "mini-view". Mig veterligen är det tyvärr inte något som ligger pipelinen, men samtidigt kan man aldrig helt säkert veta.

 

Tack för beröm. Det värmer! :)

 

Mvh

SportingbetOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...