Torna Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Nån som ser nåt samband? Nick Cave på de översta kanske? Ja, de översta är Nick Cave-låtar Citera
Schlyna Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 gammalt community-nick som jag haft i många år nu. t.o.m innan det blev ballt att stava med SCHlyna :> sen är jag ganska lättfotad också på vissa sajter heter jag valleballe, valle är mitt irl nick, rätt genomtänkt Flop_You är ett nick, fick det från "hur man dumpar en kille på 10 dagar" när han skriker "ppl of NY, frost yourselves" genom fönstret. sen K3offsuit, favvohanden aka valleballe-handen Citera
BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 AJg skapade ett nick sen var jag galad.... Citera
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mitt nick, KISFMG, är en hyllning till Håkan Hellström. Citera
BLIZT Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 håkan hellström är het som en utter?? Citera
LAB Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Har några olika... jjflush = jumpinjackflash fick inte plats...(spelades på stereon när jag regga första pokerkontot) LAB = initialer Reflektor = gör lite smyg reklam för en polares platta noll8 = blir endel PLO8 på party.. Citera
mowmow Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mitt kommer från Ray Jones den fjärde, skådespelare som (framförallt) spelat i den fantastiska filmen "Sökarna". LOL JAG VISSTE DET Citera
iremmats Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 håkan hellström är het som en utter?? Jag tror inte på Gud. Jag tror på Håkan. Nough said. Citera
Bimpi Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mitt kommer i alla fall från Star trek. I Voyager så kanske ni kommer ihåg att Tom Paris lekte Captain Proton och det var det första jag kom att tänka på i all stress som var då man fick hem VISA-kortet. Sen lyckades ja ju även stava fel, capten i stället för captain. Sen så kunde man tydligen inte ha hur långa namn som helst på pokersidorna så till slut blev det captenpro. Det är alltså inte att jag på något sätt är kapten eller på något vis anser mig vara "pro". Citera
badtorsker Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mitt kom till för att jag ger glass till alla som drar ut mig Citera
for_no_one Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 mitt kommer från när jag var under cover på icq för kasnke 7 år sen. Mycket beatles gällde då så det fick bli en av favvolåtarna - for no one Citera
Guts Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 I onlinepokerns begynnelse, tänkte jag att en del Svenska spelare skulle ha lite respekt för min gode vän Thomas Olsson aka Kardinal Kaos så jag reggade Olsson och har det fortfarande på Paradise och PS. Citera
lumor_ Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Lumor kommer från Nationalteaterns barnskiva "Kåldolmar och kalsipper" där "lumor" är namnet på en apparat som De Elaka Kungarna Från Västerlandet använder för att betvinga och passivisera proletärerna, en symbol för förtryck, pengarnas och kommersialismens passiviserande makt över proletariatet. Det har jag kallat mig i alla möjliga forumsammanhang. Det enda genomtänkta pokernicket jag haft är RACE_ACE som jag tänkte kunde ge intrycket att tillhöra någon sådan där loose-aggro spelare som gärna höjer preflop UTG med AXo och fortsätter höja med träffat bottenpar trots re-raises från mot. Min spelstil är betydligt mer tight än så. Svårt att tro att nicket har någon särskilt stor effekt på motståndarna. Citera
Doc Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Tror det var Glimne som skrev: Spela aldrig poker med en person där Doc ingår i namnet. Att jag sen är doktor gör det bara bättre. Blev väldigt förvånad över att det var ledigt då jag reggade mig. Citera
regista Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag är pokerbordets Totti. Jag gör ganska många fina spel men tryck inte till mig för hårt för då lägger jag mig förmodligen. Citera
Torsus Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mitt kommer från star trek. Torsus var en borg (som liksom en del andra borger brutit sig ur kollektivet) som var med i några sekunder innan han i en strid blev dödad av Riker - "number one" Bilden föreställer dock inte Torsus utan Crosis - jag hittade ingen bild på Torsus... Citera
Skumdum Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Mitt är också logiskt. Mårten ---> Gås ---> guk ---> guuki mana fluuki ---> fluuken Citera
thekid Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag var yngst och nyast + en tokaggressiv spelstil i vårt pokergäng. Så min kompis Kalle började kalla mig för "thekid", i äkta vince van patten stil. Har övergett det nicket för DrHenka nuförtiden, beror väl mest på att jag pluggar till läkare och heter henrik. Fiffigt va!?!?! Citera
wallenberg79 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 mitt pf nick är väl ganska lätt att lista ut, men när jag spelar på vissa siter så nickar jag fulmustachen, och det är för att min flickvän tyckte att jag var så jävla ful i mustach Citera
Max Cady Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Gillar Robert de Niro och i princip alla filmer han varit med i. För 7-8 år sen var min favvo Cape Fear där han enligt mig är oerhört bra. Hans rollfigur i den filmen heter Max Cady. Värdelöst vetande, vassego! Citera
Sactodian Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Jag drömde en gång att jag träffade kungen och han hette Sacto... därifrån kommer mitt nick. Citera
chapman Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 lyssnade ett tag på Tracy Chapman då jag spelade poker. Har testat ett par olika nicks, både tjej och killnamn. Vet inte om det haft någon effekt. Citera
adde_snoppskalle Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 rakade huvudet. kompisarna tyckte att hjässan liknade ett ollon så...Plus att jag har dålig fanatsi Citera
Recommended Posts