Paterik Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Någon som känner till nån site där dom kör djupstack turneringar dagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paterik Postad 1 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Tips på bra turneringar, samt var dessa spelas postas i Markbunden Poker eller Pokersajter. Ops I did it ..... My bad, så slarvig man kan vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Titta här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Den enda sajt jag känner till som har deepstack är Stars, vet dock inte hur ofta, men skulle tippa på dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2006 Den enda sajt jag känner till som har deepstack är Stars, vet dock inte hur ofta, men skulle tippa på dagligen. Ca två om dagen http://www.pokerstars.com/poker/tournaments/schedule/by-category/#deepstack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paterik Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Stars är jag medveten om, verkar dock vara den enda vettiga sidan med deepstack turneringar.. Kikat runt på lite andra siter men finns nästan ingenting. Någon sida med deepstack från start, men efter 3-4 perioder ser det ut som en "standard" turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OV1 Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Ladbrokes har en $10 med 4000 i startchips med 15 min blinds som börjar på 10/20. Har även en $100 med 3000 i startchips, men det brukar vara ganska få spelare med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Bugsysclub.com kör alla sina turneringar med 10000startmarker, alla turneringar körs med 10minuterslevlar förutom 50/100 dollars turneringarna som körs med 15minuterslevlar... nackdelen med bugsysclub.com är dock att det är inte så mycket spelare och de flesta är amerikaner. Vilket gör att du bör spela kvällstid om du villa ha lite fler spelare i turneringarna . // fraallan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paterik Postad 3 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2006 Okej, men amerikaner är lättklonkad har jag kommit fram till. Så ska ta och kika på Bugsysclub då jag får tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts