jaha Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 kommer dealers choice och mixed games bli den nya trenden? med 50K-horse-eventet och trenden att man ser fler och fler highstakes-lirare spela annat än texas. ok främst omaha då men ändå. eller detta är inget nytt, bara jag som är efter? hade varit grymt om hade horse-bord, stars ska ju skaffa och delaers chopice där man kunde välja vilket man ville eller komma överens om att alternera mellan ett antal olika spel. och både för limit och pot-limit. kan det bli så bra? sjävl tycker jag texas är klart roligast men kul att variera lite, gillar stud, speciellt pot-limit(svårt) skarpt och även draw och omaha som lite variation. * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
fl0w Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Uhh... mixed games och andra spel än texas har dominerat eller åtminstone varit lika stora i åratal, det är ju de senaste få åren som speciellt NL texas blivit riktigt stort. Citera
jaha Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Uhh... mixed games och andra spel än texas har dominerat eller åtminstone varit lika stora i åratal, det är ju de senaste få åren som speciellt NL texas blivit riktigt stort. jo det vet jag men frågan är om det vänder. texas är väl ganska sönderstuderat? Citera
Raimo Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Vi brukar speladealerschoice på våra homegames och alla tycker det är roligt att mixa lite. Jag tror att man lär sig mer om man testar nya spel. Vi brukar spela pott-limit med texas no limit, omaha hi, 5 card draw, söko och ibland slänger vi in crazy pineapple. Har sett att gamesgrid hade iaf dealerschoice för några månader sedan vet ej om de har kvar det dock. Jag tror att dealers choice kommer att växa för de flesta börjar med texas no-limit sen efter ett tag testar de ett nytt spelsom de fastnar för (själv tycker jag att omaha är ett roligare spel än texas) Citera
hajen Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 sätter nog en peng på att det kommer high stakes poker program med andra varianter snart. Fy va kul det hade varit. Hade dregglat för att se Farha PLO8 Citera
cAshville Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 I vårat CG vill dom inte ens spela omaha ffs. Citera
Ekenstar Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 sätter nog en peng på att det kommer high stakes poker program med andra varianter snart. Fy va kul det hade varit. Ja, kolla bara vad mycket icke-texas events ESPN visar från WSOP detta år Citera
Lottie Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 I vårat CG vill dom inte ens spela omaha ffs. Byt polare! Citera
omni Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Uhh... mixed games och andra spel än texas har dominerat eller åtminstone varit lika stora i åratal, det är ju de senaste få åren som speciellt NL texas blivit riktigt stort. jo det vet jag men frågan är om det vänder. texas är väl ganska sönderstuderat? För poker handlar ju endast om att spela sina kort. Citera
Recommended Posts