Gå till innehåll

SAJT: PokesPoker.com


Ugrath

Recommended Posts

Spelat här en stund nu, sidan är väl ok men när jag tänkte ändra lösenord så sa dom att enda sättet att ändra lösenord var att ge nya lösenordet till live chat supporten. Självklart ville jag inte ge mitt nya och gamla lösenord till nån random person i livechatten. Konstigt system.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Försökte ta ut pengar från Pokes till Neteller i tisdags och de har fortfarande inte kommit fram. Har mailat supporten för cashieren men de svarar inte. Snackade sen med den vanliga supporten men fick bara något dumsvar om att jag skulle maila de jag redan mailat. Det verkar som om de inte kopplar när jag skriver att de inte svarar. Om det finns någon som spelar där, hur lång tid brukar det ta att få ut pengarna? Finns det någon anledning att vara orolig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver knappast vara orolig men maila igen, det brukar skynda på dem... De är låååångsamma med utbetalningar!

 

Efter flitigt mailande igår natt fick jag mail om att pengarna var insatta. Kommer dock att ta ut resten också, så usel support som jag fick. Man får helt enkelt nöja sig med lite mindre bananer :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Min förra cashout tog en vecka. Direkt när den kommit fram tog jag ut resten av pengarna. Har väntat 2 veckor nu och den har inte kommit fram. Har precis som du kimmo, skickat mail. Jag fick svar på ett i förra veckan där det stod att de skulle kontakta mig imorgon, men det gjorde de aldrig. Jag börjar bli riktigt orolig nu faktiskt. Någon som har fått ut pengar på sistone eller vet ett annat sätt att kontakta dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick detta svaret idag:

 

Hi Ebisumaru,

 

Your withdrawal will be in your NETeller account by the 27th. We do apologize for the delay but player winning payments are currently being issued to us at a slow rate. We are working to get these problems solved in the near future and do appreciate your understanding.

 

Thanks,

Cashier Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter mina 2 mail igår kom pengarna i natt.. Helt utan ytterligare kommentarer, försöker casha ut resten inom kort jag också, det här är ett skämt..

 

Tips, kolla här.

 

länk till 2+2

 

Alla verkar få sina pengar tids nog, men alla verkar behöva tjata..

 

---

 

Dear Kimmo Bjoernsson,

Pokes Poker has sent $XX.00 USD to you, and is currently in your Neteller Account.

 

Thank You

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...