highbury90 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Och Friberg QQ mot KJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Berryman Doubles Through Thorsson Rob Berryman is all-in preflop for his remaining $460,000 against William Thorsson, Thorsson having him covered. Berryman shows 1010, while Thorsson flips up 99 and is behind going to the flop. The flop comes 443 and the turn and river are 2 and 4, giving both a full house but leaving Berryman in the lead to double up. Berryman now sits with $950,000. Thorsson's stack is now down to $2,220,000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nKLT- Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Dmitri Nobles Is Gone! The former chip leader Dmitri Nobles has been eliminated from this event. He was all-in pre-flop with K-T and was up against Pocket Sixes. Dmitri's opponent flopped another Six and when the board paired on the turn he made a full house! Dmitri was drawing dead and has been eliminated in 76th place. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Verkar gå dåligt för våra svenskar för tillfället.. Tunga potter som förlorats. Håller tummarna främst för Thuritz, men såklart även för de andra svenskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Verkar gå dåligt för våra svenskar för tillfället.. Tunga potter som förlorats. Håller tummarna främst för Thuritz, men såklart även för de andra svenskarna. Dåligt och dåligt? 2 top 10 eller vad det nu är, är väl rätt bra! De har ju massa chips att jobba med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ber om ursäkt, menar bara att de verkar hamnat i lite av en dålig period. Personligen tycker jag det går över förväntan, hoppas verkligen någon eller några går hela vägen till finalbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ber om ursäkt, menar bara att de verkar hamnat i lite av en dålig period. Personligen tycker jag det går över förväntan, hoppas verkligen någon eller några går hela vägen till finalbordet. Jag tror att 2 svenskar kommer komma till finalbordet om ingen blir bad beatad Förövrigt tycker jag Thuritz har blivit utsatt för badbeats väldigt många ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ber om ursäkt, menar bara att de verkar hamnat i lite av en dålig period. Personligen tycker jag det går över förväntan, hoppas verkligen någon eller några går hela vägen till finalbordet. Jag tror att 2 svenskar kommer komma till finalbordet om ingen blir bad beatad Förövrigt tycker jag Thuritz har blivit utsatt för badbeats väldigt många ggr. Kan inte tänka mig att han har gått så här långt utan att ha haft en massa tur också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 17 William Thorsson 1,700,000 Down $-520,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Ber om ursäkt, menar bara att de verkar hamnat i lite av en dålig period. Personligen tycker jag det går över förväntan, hoppas verkligen någon eller några går hela vägen till finalbordet. Jag tror att 2 svenskar kommer komma till finalbordet om ingen blir bad beatad Förövrigt tycker jag Thuritz har blivit utsatt för badbeats väldigt många ggr. Kan inte tänka mig att han har gått så här långt utan att ha haft en massa tur också... Jo, men spelar man ruggigt bra och får in pengarna som favorit typ alla ggr? Så är det väl bra, och jag har sett massa ggr när han fått det och torskat mot sämre händer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 2 Erik Friberg 4,300,000 ^ $1,800,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nKLT- Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 2 Erik Friberg 4,300,000 ^ $1,800,000 FRIBERG IS ON FIIIIRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Tyvärr: 53 Mikael Thuritz 640,000 Down $-160,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Nytagen bild av Thuritz: (Lånad av Robert @ http://www.thehendonmob.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 felpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Svensk Chipleader i WSOP!!! 1...Erik Friberg...4,300,000....Up $1,800,000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Erik leder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torgny Heurlen Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Faan vad gött det är att se en svensk i ledning av WSOP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wennersten Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Var Bergsdorf lr nån annan svensk i chipledning förra året ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Så ska det se ut! Fortsätt såhär lirarerik! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Superfunk- Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Hur många kvar? Go Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wennersten Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 Hur många kvar? Go Friberg 68 tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wennersten Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 69 Alan Resh Eliminated 69th ($90,713) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2006 69 Alan Resh Eliminated 69th ($90,713) Ah du har rätt Cardplayers chipcount buggade en stund, stod att det var två spelare som låg 69:a varav en var bustad ^^ Nu är allt i sin ordning dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts