Gå till innehåll

ARTIKEL: Ken "Jag kan lära en apa att spela SnG!"


Largo-Sama

Recommended Posts

Det här var ju en riktigt het fråga, tydligen. Är det bara jag som tycker att Kens "sng är inte poker" är lika meningsfullt som klassisk-musik-snobbars "sån där rocknroll är inte musik"? Eller för all del "det den där snubben sysslar med är inte konst - han målar ju bara fula solrosor"? ;)

 

Man hamnar ju så lätt i språkfilosofiska frågor (läs: hårklyverier).

 

Försökte harva mig igenom tråden men detta inlägget var det enda jag tyckte var vettigt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • Svars 110
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

visst e sng och mtt poker men inte lika mkt som cashgame. Det säger ju sig självt. precis som en speed sng är mer tur betonat än en vanlig sng i och med att man inte kan vara kortdöd allt för länge blir blindsen oftast riktigt höga i en mtt eller sng så att fold och all in spelet är det enda som avgör. Det är absolut inte lika mkt poker som ett vanligt cashgame med djupa stackar.

 

 

________________________

 

farsan sa att ja skulle raisa med suited-connectors

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Även en apa kan bevisligen vinna 250K Guaranteed på FT, så varför skulle en apa inte kunna lira vinnande SnG...?? :D

 

Jag har aldrig sagt att en apa inte kan vinna... :roll:

 

Jag tycker att hela grejen är sjuk. Varför ska man vinna en apa? Vem kontrollerar att vinnaren verkligen kan ta hand om apan. Det är ju ändå en levande varelse med känslor och allt. Är det Kens idé att man ska vinna en apa? Nä, isåfall har nog Ken tabbat sig mer här än när han borrade hål i päronens golv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...