Gå till innehåll

Ny BUG, Monsterjackpot/turnering?


doope

Recommended Posts

  • Svars 212
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, och själv så spelade man bort sig igen.

Att man aldrig kan hålla i pengarna ;) då hade jag också varit vidare.

 

Som det verkar nu så var det en del som satt ute, gick vidare.

 

Så om det blir nån mer gång ska jag sluta slaska. Eller helt enkelt bara folda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vårt bord var pausat i 7-8 min innan pausen av nån anledning. Vi bara satt och chattade medan spelet pågick på alla andra bord och helt plötsligt var man garanterad en plats. Hoppas det startar som det ska efter pausen bara.

 

Edit: Nu har spelet återupptagits efter pausen och vårt bord är fortfarande pausat. Känns stabilt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är så galet besviken just nu. Runt 23.55 blir jag flyttad till ett nytt bord. Det är då knappt 2100 spelare kvar och några minuter tills nästa paus. Inga kort delas på det nya bordet! Vi diskuterar fram och tillbaka i chatten vad vi ska göra. Bestämmer oss för att vänta tills efter pausen för att se om det startar då. Efter pausen händer fortfarande ingenting! Jag plus en annan mailar supporten och en kille ringer PP för att kolla vad det är frågan. Jag har fortfarande inte fått svar på mailet och killen som ringde sa att han inte kunde komma fram. Efter ett tag upptäcker en short stackad spelare att hans namn står med i resultatlistan och att han har åkt ut runt plats 1800! När jag startar om klienten ser jag att det är samma för mig - ute på plats 1300. Hade jag missat en plast i $1M hade jag lackat som fan men nu går det iaf att ta. Får se om jag orkar jaga ersättning för mina chips (6000) jag hade kvar, är inte särskillt hoppfull dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sjuka med det där Moleskin, är att det händer ofta i Partypokers MTTs och har alltid gjort. Restartar man klienten snabbt och har motståndare som inte vet om det kan man sno många blinds...

 

Verkligen uselt, men inte något som är specifikt för den här turneringen. Borde varit fixat för längesen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi fick helt plötsligt upp en ruta om att bordet var cancelled.. men vi spelade vidare en kvart efter det.. fast utan lobby för den försvann ju... och nu är allt väck.. haha.. stor humor, faktiskt.

Minst 50 pers har nog redan fått sparken hos dom senaste timmen.. det som inte fick hända under deras "grand opening gala", det hände.. rätt åt dom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckans trafik för PartyPoker, taget från pokersitescout.

Aug 7 @ 7:51 PM  	 14325 
Aug 8 @ 7:29 PM  	 14060 
Aug 9 @ 7:46 PM  	 13766 
Aug 10 @ 7:19 PM  	13778 
Aug 11 @ 8:44 PM  	12271 
Aug 12 @ 2:36 PM  	11954 

Trenden är ju uppenbar, och party har antagligen stenkoll på det också men kan inte ta kål på monstret nu när den promotats så hårt. De har satt sig i skiten och har i princip inget annat val än att sitta kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra veckans trafik för PartyPoker, taget från pokersitescout.

Aug 7 @ 7:51 PM  	 14325 
Aug 8 @ 7:29 PM  	 14060 
Aug 9 @ 7:46 PM  	 13766 
Aug 10 @ 7:19 PM  	13778 
Aug 11 @ 8:44 PM  	12271 
Aug 12 @ 2:36 PM  	11954 

Trenden är ju uppenbar, och party har antagligen stenkoll på det också men kan inte ta kål på monstret nu när den promotats så hårt. De har satt sig i skiten och har i princip inget annat val än att sitta kvar.

 

Den trenden som du tycker dig se ser inte jag. Ser du tillbaka på de senaste 4:a Lördagarna så har alla varit på 11 xxx. Detta är ingen trend utan bara dålig undersökning och ett inlägg utan relevans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratisreklam för sin "freeroll" i Expressen.

 

Största prispotten någonsin i freeroll

 

Freeroll? Är ju spelarna som betalar det här kalaset om jag har förstått det hela rätt :?

 

/TF

Bajspressen...

 

Dom kan ju ta reda på fakta innan dom ger Party världens reklam.

d var mindre bra av tidningen...
Alla mejlar nu Expressen och förklarar lungt och fint varför Monsterturneringen INTE är en freeroll och att ska dom behålla sin status som den bästa pokeravdelningen bland skvallerpressen måste man skärpa sig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar om jag skrev det här för komplicerat för expressens medarbetare?

Att partypoker går ut och säger, via er, att de har en freeroll (gratisturnering) som de facto inte är en gratisturnering utan finansieras via hutlösa extraavgifter för spelarna på cashgame-borden är som om ICA skulle få köra en artikel via er som sade att nu delar de ut gratis köttbullar men som i skymundan finansieras genom att låta veganerna betala dubbla priset på salladen.

:D

 

/TF - varför man nu orkar bry sig, var säkert ett halvår sen jag lirade på pp :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratisreklam för sin "freeroll" i Expressen.

 

Största prispotten någonsin i freeroll

 

Freeroll? Är ju spelarna som betalar det här kalaset om jag har förstått det hela rätt :?

 

/TF

 

Fast ska man hårdra det så betalar väl spelarna för alla freerolls ju.

 

Pengarna till priser på freerolls kommer ju från spelsiten som i sin tur tagit dem av spelarna i form av rake. Enda skillnaden är ju att rake och priser är högre i dessa freerolls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratisreklam för sin "freeroll" i Expressen.

 

Största prispotten någonsin i freeroll

 

Freeroll? Är ju spelarna som betalar det här kalaset om jag har förstått det hela rätt :?

 

/TF

 

Fast ska man hårdra det så betalar väl spelarna för alla freerolls ju.

 

Pengarna till priser på freerolls kommer ju från spelsiten som i sin tur tagit dem av spelarna i form av rake. Enda skillnaden är ju att rake och priser är högre i dessa freerolls.

 

Japp iofs, men då måste man inte kvala in via sng om man inte kör CG iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...