pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 kan bara hålla med!!! go'dag yxskaft....hade de inget bättre att säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 TILT!!! Jag tiltade helt idag... förrutom att jag missade turneringen så försökte jag sen spela cashgames efter men var helt kört... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Jag beklagar att jag inte har sett era inlägg tidigare, men mellan 19.00 och nu har jag inte kikat in på forumet. Kan ni som har haft problem med nedstängda bord, bruten kontakt med servern etc skicka mig ett PM och berätta när det hände och vad ni spelade så kommer jag att återkomma till var och en av er med ett lämpligt svar i morgon bitti. Jag har även kollat med en tekniker som meddelade att han inte hade hört om några problem, även om han inte ser hela flödet så det garanterar med andra ordet ingenting. Jag beklagar att ni har fått utstå dessa olägenheter och hoppas att mina svar till er i morgon kan ge er lite upprättelse. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 26 Juli , 2006 Rapport Share Postad 26 Juli , 2006 Jag har även kollat med en tekniker som meddelade att han inte hade hört om några problem Alla jag snackat med har märkt det. Hela forum har skrikit ut det. Hur kan ansvarig tekniker inte ha märkt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Teknikern inte märkt något? Vilket skämt. På ett bord där jag inte tappade anslutningen, var vi endast 2 av 10 st närvarande... Så verkar som att det inte bara är svenska spelare som haft problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Konstigt att ni inte ser detta problem och det innebär väl också då att ni inte kommer att hitta och lösa det!? har skickat ett PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hur kan ansvarig tekniker inte ha märkt det? Jag sa inte att jag hade pratat med ansvarig tekniker utan att jag hade pratat med en tekniker rent generellt. Det är garanterat någon som håller på att titta på problemet. Och det kan jag säga med säkerhet eftersom vi tappar intäkter när ni tappar uppkopplingen. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Finns en simpel lösning på era problem, cashout->change site sj har jag inte rakat en hand där på över 1månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Blir det ingen kompensation så sticker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 bzkt då missar du "monster rake freeroll" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 bzkt då missar du "monster rake freeroll" Aww, crap. Hur fan kan det kallas en freeroll förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 jag kommer också att byta site om detta inte får en lösning...Kan bli spännande för PP om amerikanerna inte får spela och vi i EU e less på dem...vem spelar då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 bzkt måste bara säga, din bild e underbar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Jag beklagar att jag inte har sett era inlägg tidigare, men mellan 19.00 och nu har jag inte kikat in på forumet. Kan ni som har haft problem med nedstängda bord, bruten kontakt med servern etc skicka mig ett PM och berätta när det hände och vad ni spelade så kommer jag att återkomma till var och en av er med ett lämpligt svar i morgon bitti. Jag har även kollat med en tekniker som meddelade att han inte hade hört om några problem, även om han inte ser hela flödet så det garanterar med andra ordet ingenting. Jag beklagar att ni har fått utstå dessa olägenheter och hoppas att mina svar till er i morgon kan ge er lite upprättelse. Med bästa hälsningar, PartyPoker Imorgon bitti? Jag har allafall inte fått svar än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Var ju inte speciellt oväntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 7bord igång denna gången.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Nu funkar inte cashiern heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 here we go again... Börjar blir VÄLDIGT irriterande. Om det nu är någon server uppgradering dom gör så måste dom väl iallafall kunna varna en timme i förväg så att man inte signar upp sig på en massa SNG's som man sen inte kan spela färdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 så det funkar inte idag heller!!?? Ingen ide att spela då, blir bara på dåligt humör när jag blivit utslängd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pk_george Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 skulle gärna vilja få svar från PP på mitt PM..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 jag kopplades bort nu. nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Nån som fått svar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hej, Ni ska precis ha fått svar alla som skickat oss PM. Beklagar att ni fick vänta hela dagen på att vi återkom. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 Hallå nu har party lagt ner igen!! 15 kvar i turren och 4k till vinnaren, fixa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Se7en Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 borta.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts