stenarn Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Någon som har koll på hur mycket rakeback Ongames signup bonusar motsvarar (t.ex bestpoker och eurobet) på 5-6 handedspel (nl50). Citera
kjell-fr Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Någon som vet hur det fungerar med "No deposit-bonusen" på CDpoker?Hur lång tid tar det innan men får pengarna osv? Det tog en 2-3 dagar för mig Citera
azN- Postad 9 Februari , 2007 Rapport Postad 9 Februari , 2007 Det tog en 2-3 dagar för mig Tack så mycket, skönt o få veta efter att hon på live-supporten sa att CDPoker aldrig ger ut sådana bonusar, även efter jag visade länken för henne. Citera
Sync Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hur ska jag cleara min bonus på Bestpoker?! Jag har 500 poäng nu och behöver 2500 tills den 1 mars?! Finns det någon chans att uppnå detta krav? Spelar typ sng 5$ och cg NL50. Måste jag multitabla 24/7 eller? Ska jag byta site för en lättare bonus? Citera
lfx Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Om du 8-tablar NL50 så tar det ~14 timmar.. Citera
Sync Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Hur ska jag kunna 8-tabla på ongame? Går ju inte förminska eller något, eller? Citera
jockelh Postad 13 Februari , 2007 Rapport Postad 13 Februari , 2007 hej,jag skulle vilja ha tips på var/om man kan spela in nån lätt bonus på låga sit&go bord (1-5$)jag tänkte sätta in mellan 50-75$ beroende på bonus.helst ska man kunna använda Visa eller Click2pay för uttag. Mvh Jocke Citera
-Lime- Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 åå ja blir galen. ja vill hitta en skapligt lätt bonus för 50-100% insättning och den ska självklart ge så mycket som möjligt. Men det finns ju en miljon siter nu att regga sig på så vart börjar man?? absolute poker är det en skapligt bonus/site? Citera
Sync Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Letar efter någon schysst och lätt bonus! Man ska lätt kunna multitabla samt gärna sätt in 100$ få 50$ eller något. Lirar SNG 5-10$ samt NL50. Några förslag, jag ger upp Bestpoker bonusen:P Citera
MrKeen Postad 15 Februari , 2007 Rapport Postad 15 Februari , 2007 Spelar $10 SnG, 2-3 om dagen, och letar efter nån sida med schysst rb/bonus Citera
Sync Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Letade upp stars sign-up bonus, den verkar okej enligt mig. Två saker jag undrar bara, hur många poäng (fpp) får man om man betalar X dollar i rake i cash game och när är men delaktig i raken på cash games? Är det när den sista betting-rundan är avslutad eller är det när man lagt in sin BB/SB och lagt sig? Citera
ah_derka Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 Vad hände med tråden "ny februarireload tro?" gällande Partypoker. Någon skrev in om en bonuskod som kunde fungera i feb. Jag anmärkte att jag inte såg vilken sajt det var och originalpostaren editerade sin post. Någon kom in och sade något semi-drygt och BAM!, tråden låst.. Någon som har tagit denna "We’ve got a special offer for you: Use bonus code PG10K* when you make your next deposit in February to get 25% extra, up to $100."? Är det vanliga enkla 7 el. 10 ggr? Citera
Backir Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 har precis prickat av sportingbet och partys bonusar, finns det några liknande bonusar som en NL25 lirare klarar av där man kan ta ut via Visa?? Citera
Sync Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Hur många summit points måste man tjäna ihop för att få välkomstbonusen på Everest? Citera
ddoo Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Jag är ute efter en sida med 100% upp till minst 500$, men, det som jag skulle vilja ha är obegränsad tid att cleara den, så jag kan sitta i typ 4mån och sen dyker den upp som en gåva från skyn. Citera
skaz Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Hur många summit points måste man tjäna ihop för att få välkomstbonusen på Everest? Strax över 1400 SP. Citera
GSI Postad 11 Mars , 2007 Rapport Postad 11 Mars , 2007 satte in $50 på titan poker i torsdags kväll, har fortfarande inte fått dom gratis $50 man skulle få någon som fått bonusen och kan säga hur lång tid det tar? edit: fick den idag Citera
RuchYa Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Kan någon rekomendera en sajt för en NL 25/Nl50 spelare. En hyfsad bonus och mycket fiskiga spelare. Vet inte riktigt vilken jag skall välja, spelar mest cash. Citera
DrRoland Postad 16 Mars , 2007 Rapport Postad 16 Mars , 2007 Jag är ute efter en sida med 100% upp till minst 500$, men, det som jag skulle vilja ha är obegränsad tid att cleara den, så jag kan sitta i typ 4mån och sen dyker den upp som en gåva från skyn. Ultimatebet är det givna valet då. Fast den dyker inte upp som en gåva från skyn utan clearas lite i taget, vilket jag tycker är mycket bättre. Citera
stroem Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 hej jag undrar om en sak när det gäller att kombinera rakeback och bonus. på en sida där rakeback erbjuds står det "Bonuses are deducted from rake" vad betyder det? mvh/ johan Citera
flyckten Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Söker en bonus som är lätt att cleara på mindre nivåer (max NL50), har $650 i rullen. Något bra tips? har kört partypokers bonus och sportingbets. Citera
travninni Postad 26 Mars , 2007 Rapport Postad 26 Mars , 2007 Söker en bonus som är lätt att cleara på mindre nivåer (max NL50), har $650 i rullen. Något bra tips? har kört partypokers bonus och sportingbets. Vet inte om Empirepoker har ändrat sin bonus till att man ska samla partypoints istället för rakade händer. Har de inte det, så är deras 20% upp till $100 den klart enklaste som finns att uppbringa skulle jag tro. Maila dem och fråga: info@empirepoker.com Tala också om för dem att du redan har ett konto på Partypoker så hjälper de dig om hur du ska gå tillväga. Bl.a. så måste du registrera en annan emailadress än den du registrerade på Partypoker. Det behövde åtminstone jag göra, sa de. Lycka till! Citera
_Jeeppe_ Postad 1 April , 2007 Rapport Postad 1 April , 2007 alltså var har infon om den på expekt tagit vägen? Vore intrssesant å veta.. Jesper Citera
Smackboy Postad 2 April , 2007 Rapport Postad 2 April , 2007 hej jag undrar om en sak när det gäller att kombinera rakeback och bonus.på en sida där rakeback erbjuds står det "Bonuses are deducted from rake" vad betyder det? mvh/ johan Det betyder att bonusen dras av från raken. Dvs har du spelat in en bonus på 600 och har rakat 1000 så får du din rakeback räknat på 400(1000-600). Alltså med 30% rakeback skulle du fått 120 i rakeback(400*0,3). Citera
crillux Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Har spelat väldigt lite ett tag nu, men greppade mig själv och spelade in Full Tilts sign up bonus förra veckan. Jag behöver nu tips på var jag ska fortsätta. Nivåerna det handlar om är $0.5/1 och $1/2 Fix Limit Hold'em. Har konto på Full Tilt, Stars, Party och Sportingbet så någon sajt med bra bonus för låga FL-nivåer vore trevligt att få förslag på. Gärna i USD om ni känner till någon sådan sajt. Citera
Recommended Posts