Sync Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Är ute efter någon lätt bonus att clera, hade tänkt sätta in 150$. Betway och Unibet är redan fixade, finns det några fler lätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Är ute efter någon lätt bonus att clera, hade tänkt sätta in 150$.Betway och Unibet är redan fixade, finns det några fler lätta? Betdirect är enkel, det är också prima precis som Betway och Unibet, mer info här: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=23433 Jag har klarat den och det gick smidigt. Skicka ett PM om du har specifika frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 8 Januari , 2007 Rapport Share Postad 8 Januari , 2007 Betdirect är enkel, det är också prima precis som Betway och Unibet, mer info här:http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=23433 Jag har klarat den och det gick smidigt. Skicka ett PM om du har specifika frågor. Kanon! Denna testar jag direkt! *funkar tydligen inte med neteller * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
motalla Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Finns det någon enkel bonus om man spelar NL25 med $1000 i BR. Obs, inte partypoker och det ska helst vara lätt att sätta in och ta ut med visa. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Finns det någon enkel bonus om man spelar NL25 med $1000 i BR.Obs, inte partypoker och det ska helst vara lätt att sätta in och ta ut med visa. Tack på förhand Spelat empirebonusen? lika som PP men $150 (via PL). Annars är primas 5x bonusar enkla på den nivån och ladbrokes har också några 5x bonusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 12 Januari , 2007 Rapport Share Postad 12 Januari , 2007 Spelat empirebonusen? lika som PP men $150 (via PL). Annars är primas 5x bonusar enkla på den nivån och ladbrokes har också några 5x bonusar. Vilka är PL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zajm Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Pokerlistings, sök på google så hittar du lätt som en plätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rush_Of_Joy Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 varför sätta in egna pengar när man kan få 75 dollar gratis? www.freemoney.zoomin.se För att jag får $25 mer om jag stoppar in pengar? ($500 vill säga) Men för någon som tror sig spela bort dem direkt så kan det ju säkert locka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bengan_m Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Finns det några bra vip-race för fubruari månad på någon B2b site? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
griskotten Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har precis Cashat ut 400 bucks från party, någon som kan komma med förslag om var jag ska slänga in pengarna för en bonus som är lätt och klara. Partypoker och Pacifik är redan tagna tacksam för svar / ek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har precis Cashat ut 400 bucks från party, någon som kan komma med förslag om var jag ska slänga in pengarna för en bonus som är lätt och klara. Partypoker och Pacifik är redan tagna tacksam för svar / ek Empirepoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flyckten Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har 300$, vilken sida/bonus gynnar en sådan insättning bäst ? Tänkte lira på .15-.25 nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Har 300$, vilken sida/bonus gynnar en sådan insättning bäst ?Tänkte lira på .15-.25 nivå. Jag tycker du ska ta sportingbets $200 via pokerforum. Sedan har du förhopningsvis $500 och då tar du partypoker och empire som ger dig minst $200. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Nån som vet en €1000 bonus på b2b? Verkar vara dött med såna. Helst där man får cash back å kanske även vip-shop men inget krav. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 bobban: Kolla igenom http://www.24hnetwork.com/Partners/Turnkey-Partners.aspx Jag bläddrade några sidor, och hittade ett par €500, men jag kollade inte alla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wokiee Postad 31 Januari , 2007 Rapport Share Postad 31 Januari , 2007 Glid annars in på Sun poker rakeback+ uptill 150$ första insättnings bonus också får man upp till 100$ man kan lira in varje månad 5 sunpoker points per dollar e standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Är det någon som har clearat Bestpokers bonus på 250$ ? Är den lätt och clera om man lirar NL50 NL25 2-4 bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 har exakt samma fråga. Själv har jag precis klarat paddypowerpokers $50 bonus. sjukt lätt vare. behövs bara 50 $5+.5 sen är den klar. Såg att sportingindex hade en $100 som är lika lätt men det verkar svårare att regga sig där. Jag tror att Bodog har en bonus som ger 100% upp till $100. Den clearas rätt fint på SnG då den ger $1 per $1 i rake på turneringar (100% rakeback?). Spelar man cash game gäller 3 poäng per $ och en poäng är = $1 i rake. Troligtvis tar jag själv den inom kort men jag hoppas på att PF.nu får en liknande deal med Bodog så att jag kan signa den här vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 läser på unibets hemsida att de har 100$ till alla nya kunder, någon som har koll på villkoren för den, hur många rake händer som behövs för att cleara den? hittar inget på deras hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 läser på unibets hemsida att de har 100$ till alla nya kunder, någon som har koll på villkoren för den, hur många rake händer som behövs för att cleara den? hittar inget på deras hemsida... Så här stod det på deras webbsida 6 februari: Ny kund hos Unibet? Här är vårt $100-välkomnande! Registrera dig hos Unibet (använd ansökningsformuläret nedan), ladda ner vår pokerklient gratis och slå dig ner vid våra pokerbord. Samla ihop 300 VIP-poäng och du får $100!! Bonusen betalas ut i tre omgångar: du får $10 efter 10 VIP-poäng, $40 efter följande 150 VIP-poäng och resterande $50efter följande 150 VIP-poäng. Du kan se hur snabbt du tjänar ihop dina VIP-poäng i pokerlobbyn. Så fort du har registrerat dig har du 30 dagar på dig att tjäna ihop dina poäng och inkassera dina $100. Ha så trevligt och lycka till! VIP poäng För varje pokerhand får du mellan 0,5 och 1,5 VIP-poäng. * En pokerhand är en hand där minst $0,25 eller mer tas från potten. Du får samma antal VIP-poäng oavsett om du spelar vid limit, pot limit eller no limit. Beroende på den nivån du spelar kommer du att få mer eller mindre VIP-poäng: * Mellan $0,05-$0,10 och $0,50-$1,00: 0,5 VIP-poäng per pokerhand * Mellan $1,00-$2,00 och $4,00-$8,00: 1 VIP-poäng per pokerhand * $5,00-$10,00 och över: 1,5 VIP-poäng per pokerhand Detta är oberoende av om du har lagt in pengar i potten eller inte. VIP-poäng ges även i samband med deltagande i pokerturneringar. För varje $1 i turneringsavgift får spelaren 2 VIP-poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
griskotten Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 Empirepoker thx =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 varje $ i rake ger 7 poäng, varje sng ger 21 poäng. hela bonusen släpps efter 10000 poäng => 10000/21 =ca 475 st Hur många bonusnissar spelar på 50dollars på den här? Jag kör just nu 200krs på svenska spel. Är ingen proffs men jag +ar svagt iaf. Spelat från 900kr --> 7000 nu på en månad. Jag spelar mest på kul men börjar fundera på om inte en bonus kunde ge rullen en skjuts uppåt! O ja.. jag har nog haft en del flyt Visst, jag har för liten rulle men jag är lite pressad. Jag har kravet på mig o spela in 30.000kr annars får jag inte behålla porschen Jag behöver en buffert så jag inte behöver sälja bilen för jag får punka. hehe. Dagens Ilandsproblem. Förra rullen gick åt under julsemestern. Jag ska väl säga att jag har en stadig inkomst men inte räcker till för en glassig sommar... Långt utlägg för o få veta om jag ska vara kvar på svenska spel eller gå över o bonushora. Överväger bonusen för min rulle jag har... o tomtarna på svenska spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zajm Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Tänkte sätta in ca 50-100$ på någon sida, någon som vet någon lättknäckt bonus man kan utnyttja med en sådan liten insättning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Tänkte sätta in ca 50-100$ på någon sida, någon som vet någon lättknäckt bonus man kan utnyttja med en sådan liten insättning? EmpirePoker Clearas lätt på Nl25 & NL10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
azN- Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Någon som vet hur det fungerar med "No deposit-bonusen" på CDpoker? Hur lång tid tar det innan men får pengarna osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts