Gå till innehåll

Allmänna frågetråden om bonusar!

gdaily

Recommended Posts

• Svars 352
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är ute efter någon lätt bonus att clera, hade tänkt sätta in 150$.

Betway och Unibet är redan fixade, finns det några fler lätta?

Betdirect är enkel, det är också prima precis som Betway och Unibet, mer info här:

http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=23433

Jag har klarat den och det gick smidigt. Skicka ett PM om du har specifika frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon enkel bonus om man spelar NL25 med $1000 i BR.

Obs, inte partypoker och det ska helst vara lätt att sätta in och ta ut med visa.

Tack på förhand

Spelat empirebonusen? lika som PP men $150 (via PL).

Annars är primas 5x bonusar enkla på den nivån och ladbrokes har också några 5x bonusar.

Länk till kommentar

• 2 weeks later...
har exakt samma fråga. Själv har jag precis klarat paddypowerpokers $50 bonus. sjukt lätt vare. behövs bara 50 $5+.5 sen är den klar. Såg att sportingindex hade en $100 som är lika lätt men det verkar svårare att regga sig där.

Jag tror att Bodog har en bonus som ger 100% upp till $100. Den clearas rätt fint på SnG då den ger $1 per $1 i rake på turneringar (100% rakeback?). Spelar man cash game gäller 3 poäng per $ och en poäng är = $1 i rake.

Troligtvis tar jag själv den inom kort men jag hoppas på att PF.nu får en liknande deal med Bodog så att jag kan signa den här vägen.

Länk till kommentar

läser på unibets hemsida att de har 100$ till alla nya kunder, någon som har koll på villkoren för den, hur många rake händer som behövs för att cleara den? hittar inget på deras hemsida...

Så här stod det på deras webbsida 6 februari:

Ny kund hos Unibet? Här är vårt $100-välkomnande!

Registrera dig hos Unibet (använd ansökningsformuläret nedan), ladda ner vår pokerklient gratis och slå dig ner vid våra pokerbord. Samla ihop 300 VIP-poäng och du får $100!! Bonusen betalas ut i tre omgångar: du får $10 efter 10 VIP-poäng, $40 efter följande 150 VIP-poäng och resterande $50efter följande 150 VIP-poäng. Du kan se hur snabbt du tjänar ihop dina VIP-poäng i pokerlobbyn.

Så fort du har registrerat dig har du 30 dagar på dig att tjäna ihop dina poäng och inkassera dina $100. Ha så trevligt och lycka till!

VIP poäng

För varje pokerhand får du mellan 0,5 och 1,5 VIP-poäng.

* En pokerhand är en hand där minst $0,25 eller mer tas från potten.

Du får samma antal VIP-poäng oavsett om du spelar vid limit, pot limit eller no limit.

Beroende på den nivån du spelar kommer du att få mer eller mindre VIP-poäng:

* Mellan $0,05-$0,10 och $0,50-$1,00: 0,5 VIP-poäng per pokerhand

* Mellan $1,00-$2,00 och $4,00-$8,00: 1 VIP-poäng per pokerhand

* $5,00-$10,00 och över: 1,5 VIP-poäng per pokerhand

Detta är oberoende av om du har lagt in pengar i potten eller inte.

VIP-poäng ges även i samband med deltagande i pokerturneringar.

För varje $1 i turneringsavgift får spelaren 2 VIP-poäng.

Länk till kommentar

varje $ i rake ger 7 poäng, varje sng ger 21 poäng. hela bonusen släpps efter 10000 poäng => 10000/21 =ca 475 st

Hur många bonusnissar spelar på 50dollars på den här?

Jag kör just nu 200krs på svenska spel. Är ingen proffs men jag +ar svagt iaf. Spelat från 900kr --> 7000 nu på en månad. Jag spelar mest på kul men börjar fundera på om inte en bonus kunde ge rullen en skjuts uppåt! O ja.. jag har nog haft en del flyt :)

Visst, jag har för liten rulle men jag är lite pressad. Jag har kravet på mig o spela in 30.000kr annars får jag inte behålla porschen :) Jag behöver en buffert så jag inte behöver sälja bilen för jag får punka. hehe. Dagens Ilandsproblem. Förra rullen gick åt under julsemestern. Jag ska väl säga att jag har en stadig inkomst men inte räcker till för en glassig sommar...

Långt utlägg för o få veta om jag ska vara kvar på svenska spel eller gå över o bonushora. Överväger bonusen för min rulle jag har... o tomtarna på svenska spel? :D

Länk till kommentar