Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Vad ska man göra med denna 54s? Är monster drag man har. Hur hade ni gjort ? Spelade jag rätt? Ingen read and #32811680-39194 at Jacksonville (No Limit Hold'em) Powered by UltimateBet Started at 09/Jul/06 11:49:40 BBCummings is at seat 0 with $42.40. Vinterland is at seat 1 with $94.50. maunny is at seat 2 with $94. _butta_ is at seat 3 with $24.90. Hooters3 is at seat 4 with $85.70. RockFish81 is at seat 5 with $15.50. The button is at seat 1. maunny posts the small blind of $.50. _butta_ posts the big blind of $1. BBCummings: -- -- Vinterland: 5s 4s maunny: -- -- _butta_: -- -- Hooters3: -- -- RockFish81: -- -- Pre-flop: Hooters3 folds. RockFish81 folds. BBCummings folds. Vinterland calls. maunny raises to $4. _butta_ folds. Vinterland calls. Flop (board: Qs 3c 2s): maunny bets $9. Vinterland raises to $18. maunny re-raises to $44. Vinterland calls. Turn (board: Qs 3c 2s Qd): maunny checks. Vinterland goes all-in for $46.50. maunny ? Citera
PrisonX Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 [quote name= Turn (board: Qs 3c 2s Qd): maunny checks. Vinterland goes all-in for $46.50. maunny ?[/quote] Du har ett underbart drag med väldigt många outs, hade du spelat annorlunda hade jag blivit förvånad, bra spel! sätter du ditt monster blir du endast slagen av kåken eller högre flush, u have to go for it man Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 foldFOld? då hoppas jag du menar på min motspelare. Men japp, se om lite fler folk säger rätt spel. Men tack ska ni ha som skrev iaf ;P Citera
lost Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 lite trög här, vilken av dem är du egentligen? Citera
PxT Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Höj mer på floppen, ett miniraise skrämmer ingen och när han höjer igen måste du ställa eller folda...syna är det sämsta alternativet där. Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 Höj mer på floppen, ett miniraise skrämmer ingen och när han höjer igen måste du ställa eller folda...syna är det sämsta alternativet där. Hmm ok, ska ha det i åtanke, tackar så mkt! får man fråga limit ni kör på? ps "lite trög här" ser du inte BOLD på vinterland 54s? =) Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 UPPFÖLJNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 han folda KK på turn Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 så antar att det gick rätt så ok ändå! ;P Citera
Okok Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 så antar att det gick rätt så ok ändå! ;P Ja, men du spelade ju handen så dåligt man bara kan egentligen. Grattis ändå. Citera
Vertical Mind Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Han satte dig på damen. Utan dam på turn hade han antagligen synat din all in och du hade varit tvungen att dra ut. (bra drag iofs) Min poäng är att damen på turn räddade dig från en showdown, inte din allin. Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 så antar att det gick rätt så ok ändå! ;P Ja, men du spelade ju handen så dåligt man bara kan egentligen. Grattis ändå. Vad hade vart rätt då? större re raise på flop? för att sen ställa på floppen? Citera
beachalban Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Reraisa mer på floppen och precis som någon sa så är det allin eller fold som gäller när han reraisar dig tillbaka. Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 Ok! Tack för alla svar, ska göra det nästa gång det kmr sånt läge! tackar Citera
PlayTeen Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Reraisa mer på floppen och precis som någon sa så är det allin eller fold som gäller när han reraisar dig tillbaka. Vilken hand skulle fi ha som gör att fold är ett alternativ i det läget? Citera
mariani Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Re-raise till ca: 25-30 om omslag då ställ på flop! degen ska in på flopen! Citera
Mr.Tony Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 Japp! Jag har nu lärt mig, in med skiten! Men jag är en fisk i lärostadiet Citera
Vertical Mind Postad 9 Juli , 2006 Rapport Postad 9 Juli , 2006 Japp! Jag har nu lärt mig, in med skiten! Men jag är enfisk i lärostadiet Hehe. Eftersom du är favorit mot nästan allt Fi kan ha på den floppen ska man spela den hårt för att få in så mycket av degen som möjligt redan där, missar du draget på turn ser %-en mycker sämre ut och du är en dog mot det mesta. Du har ju redan innsett att ditt drag är ett monster vilket är en good bit på väg. Citera
Recommended Posts