Dr.larzz0n Postad 7 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2006 Då har man kommit hem från pokerklubben. Jag är lite besviken på turneringen idag. BARA 9 STYCKEN!! Kan bero på att det är första dagen för "Power Meet" här i v-ås. hur som helst var jag nöjd med mitt spel. Tyvärr fick jag inte de rätta korten och bubblade, men men.. Nu ska ja lira lite SS så jag kan somna glad. Bankrulle: 2350:- Citera
Dr.larzz0n Postad 8 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2006 det har inte varit min dag idag. jag förlorade 151:- sammanlagt på svenska spel Men men, får återhämta mig imorn. BR innan: 2350:- Br efter: 2199:- Citera
Dr.larzz0n Postad 9 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2006 då sattman här igen.. Har inte blivit så mycke spel i helgen pga det sköna vädret och Power Meet här i stan. Kmr nog inte lira någonting idag heller för jag har en hel del saker och göra nu när päronen är borta plus att jag jobbar dag kommande vecka och börjar kl.06:00 så det hindrar mig från att vara uppe sent. Citera
Recommended Posts