Mabe Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Tjena! Installerade ny klient och fick igång spelet. Det första man möts av är ljudet. Hur många använder ljud egentligen? Jag brukar köra på alerts only, men nu körde jag med ljud på. Nästan tiltframkallande!! Känner ni andra likadant eller är det bara jag? /Mabe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aplsin Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Jag kör typ alltid med ljud på, bättre känsla, och så är det schysst på crypto att höra "It's your turn" när man står å pissar så man får bråttom som fan och nästan springer tillbaka med drulen hängandes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mariani Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Ljuvlig musik ev skypesnackande o ljud av Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Brukar slå av alla störande poker ljud. Dom känns bara jobbiga. Dock så brukar det alltid sprudla av vacker/bra musik via winamp. Då hamnar man i den rätt stämningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr.asdf Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 PÅ utan ljud blire ju att man hör musen bara = dålig känsla = ingen pokerkänsla tänk dig å lira live med öronproppar...usch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Jag antar att ni som spelar med ljudet på bara spelar ett bord åt gången. Spelar man fyra bord med ljudet på får man ju hjärnblödning. Spelar dock med alert-ljudet så man slipper sitta ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 5 Juli , 2006 Rapport Share Postad 5 Juli , 2006 Jag antar att ni som spelar med ljudet på bara spelar ett bord åt gången. Spelar man fyra bord med ljudet på får man ju hjärnblödning. Beror ju dock på vilken klient man använder. I många klienter är det ju bara det aktuella bordet som ger ifrån sig ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Det första man gör när man installerat en ny klient är att stänga av ljud och congratulations. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Det första man gör när man installerat en ny klient är att stänga av ljud och congratulations. är inte det första du gör att sätta in pengar på klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Det första man gör när man installerat en ny klient är att stänga av ljud och congratulations. åhh nej förresten, jag har drabbats av PF-sjukan.. dvs, per automatik slänga ur sig massa dryga kommentarer till små stackars inlägg, som man fattar, men inte "vill fatta" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 bossbaver: Blir ban på alla inlägg du skriver som inte är konstruktiva och givande i fortsättningen då. Blipblopljud hör inte hemma i poker! Det ska vara så tyst och harmoniskt som möjligt. Ni som har ljud på förlorar massa pengar på grund att ni tiltar av ljuden utan att märka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 oftast helt av. men på tex crypto så har jag på det då det ändå alltid kommer ett varningsljud hur man än har det inställt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Ljud av, musik på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Alerts only, musik på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimbolito Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Måste ju ha ljud på, och musik spelas på annan anläggning. Annars blir det fel ljudpropotioner..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 6 Juli , 2006 Rapport Share Postad 6 Juli , 2006 Nån mer än jag som får ont i huvet av att höra partys varningssingnal när det är 10sec kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts