bzkt Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Idag fick jag fyra flaskor sås! Grillkvällarna är räddade Tack Mr Zero! Det är fan så att man blir tårögd. Citera
Jennez Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Undrar om det ar bra eller daligt att folk pa det har forumet ar sa tighta. Jag blir lika forvanad varje gang nagon har tagit en halvtimme ur sina liv for att googla fram svaret pa nagon omojlig fraga at en annan forumskribent. Nu har nagon skickat sas till Albert. Jag kommer nog fram till att det ar bra. Det finns folk med medkansla i det har landet! EDIT: Inte i det har landet (befinner mig i England nu). Menade i Sverige. Citera
Albert Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Kan man få en bild på denna mirakelsås? - QoS http://img138.imageshack.us/img138/8825/sas1de.jpg I PF Hursomhelst så vill även jag visa prov på välvilja så som Mr Zero visade gentemot mig och jag vill därmed donera en (1) stycken flaska fylld med världens godaste bearnaisesås till en PF:are. Någon som vill ha? Kan garantera att grillkvällarna får en extra touch. Citera
Albert Postad 13 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2006 Jag paxar den flarran!!!! Ok, jag tillämpar "först till kvarn"-principen så PM:a mig din adress så skickar jag iväg en flaska Btw, blir det extraporto när flaskan ska skickas till Danmark? Tull? För er andra som inte var lika snabba som Jennez så får ni en bonus bild av min fina skärm + sås Citera
Tuttinunnen Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 För er andra som inte var lika snabba som Jennez så får ni en bonus bild av min fina skärm + sås lol ! Citera
Jennez Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Btw, blir det extraporto när flaskan ska skickas till Danmark? Tull? Shaddap igen! Skåneland är en egen nation. Återfinns faktist på listan över ockuperade områden i FN. De dumma svenskarna glömde nog att annektera oss. Citera
ludomir Postad 13 Juli , 2006 Rapport Postad 13 Juli , 2006 Dom har extrapris på de där flaskorna på ica maxi här i Skellefteå för tillfället Citera
The Grand Bark Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Grand Bark: Jodå, visst vet jag hur man gör egen bearnaise. Men vem orkar med det när man kan sleva upp direkt ur en burk, om det inte är till något extra extra speciale? Är man dessutom utomhus i naturen blir det ännu smidigare med färdigköpt. Eller så får man väl göra egen och kyla ner och hoppas att den håller sig... Jorå, jag orkar inte heller vispa till en så ofta så det håller jag med om, jag är ganska lat av mig. Å du Albert, ta inte och skicka fel flaska till Jennez. Han kan få ont i magen om du tar av förrådet i skrivbordet. Citera
Albert Postad 14 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2006 Å du Albert, ta inte och skicka fel flaska till Jennez. Han kan få ont i magen om du tar av förrådet i skrivbordet. Hahahahaha Citera
Jennez Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Å du Albert, ta inte och skicka fel flaska till Jennez. Han kan få ont i magen om du tar av förrådet i skrivbordet. Hahahahaha Citera
lazerharp Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Var precis och handlade på Ica Maxi i Haninge och såg att såsen var skyltad som nyhet där. Var tvungen att köpa en flaska efter att ha läst på forumet. Kan bara hålla med. Den är kanon!!!! Citera
Kraxe Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 NEWSFLASH Provade Kosterfiskarns Bearnaise idag. Den är den i särklass bästa jag testat, förutom hemlagade varianter. Det som är unikt med Kosterfiskarns är just att den efterliknar riktig hemlagad bearnaise, och gör det ganska bra. Har ännu inte testat Lohmanders eller Delikatessfabrikens, men det kommer nog bli svårt att slå Kosterfiskarn. Citera
bzkt Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Var precis och handlade på Ica Maxi i Haninge och såg att såsen var skyltad som nyhet där. Var tvungen att köpa en flaska efter att ha läst på forumet. Kan bara hålla med. Den är kanon!!!! Lär bli grillkväll snart, låter som att jag bara måste testa den här såsen. Är det den Ica Maxi som ligger bredvid nynäsvägen? Citera
kfluffie Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Har ännu inte testat Lohmanders eller Delikatessfabrikens, men det kommer nog bli svårt att slå Kosterfiskarn. Har inte testat den andra som du se men Lohamnders har jag slukat en och annan och den kan starkt rekommendera! MVH //KF Citera
Bezt Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Lohmanders är riktigt bra... Nån får ta en testkväll och Köpa Lappladsbea, Lohmanders och Kosterfiskarna och ge betyg! Citera
Vitae Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Fan, dags å starta såsforum.nu tror jag. Citera
Albert Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Åt en hel flaska igår Fan, har glömt att skicka såsen till Jennez! Håll ut! Skickar den på måndag eller imorgon. Citera
Jennez Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Åt en hel flaska igår Fan, har glömt att skicka såsen till Jennez! Håll ut! Skickar den på måndag eller imorgon. Helvete. Sara kommer att hinna käka upp den! Jag drar till London imorgon och till Vegas på måndag... Och till alla er som tror att min sambo har mig i kort koppel: japp, så är det! Men skicka ändå! Citera
lazerharp Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Var precis och handlade på Ica Maxi i Haninge och såg att såsen var skyltad som nyhet där. Var tvungen att köpa en flaska efter att ha läst på forumet. Kan bara hålla med. Den är kanon!!!! Lär bli grillkväll snart, låter som att jag bara måste testa den här såsen. Är det den Ica Maxi som ligger bredvid nynäsvägen? Japp, stämmer bra. Citera
Albert Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Och till alla er som tror att min sambo har mig i kort koppel: japp, så är det! Men skicka ändå! Att toffla är underskattat. Citera
Jennez Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Att toffla är underskattat. Verkligen! Känner mig ytterst omanlig just nu... Sara står med sticksågen och borren i högsta hugg och bygger hyllor... tyvärr har jag tummen mitt i handen så det omvända är desvärre en omöjlighet. Dessutom är det jag som oftast står vid spisen. Hmm... nu när jag tänker på det... det är fan illa.... Citera
Loveless Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Bara plocka fram velour overallen. Citera
Jennez Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Nja... Nu när jag reser iväg kan jag ju alltid låtsas som att jag är en man i alla fall! Citera
Recommended Posts