Gå till innehåll

Kan någon skicka sås till mig?


Albert

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Undrar om det ar bra eller daligt att folk pa det har forumet ar sa tighta.

Jag blir lika forvanad varje gang nagon har tagit en halvtimme ur sina liv for att googla fram svaret pa nagon omojlig fraga at en annan forumskribent.

 

Nu har nagon skickat sas till Albert. Jag kommer nog fram till att det ar bra. Det finns folk med medkansla i det har landet! :D

 

EDIT: Inte i det har landet (befinner mig i England nu). Menade i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man få en bild på denna mirakelsås? :)

 

- QoS

 

http://img138.imageshack.us/img138/8825/sas1de.jpg

 

I :heart: PF

 

Hursomhelst så vill även jag visa prov på välvilja så som Mr Zero visade gentemot mig och jag vill därmed donera en (1) stycken flaska fylld med världens godaste bearnaisesås till en PF:are. Någon som vill ha? Kan garantera att grillkvällarna får en extra touch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag paxar den flarran!!!! :D

 

Ok, jag tillämpar "först till kvarn"-principen så PM:a mig din adress så skickar jag iväg en flaska :)

 

Btw, blir det extraporto när flaskan ska skickas till Danmark? Tull?

 

För er andra som inte var lika snabba som Jennez så får ni en bonus bild av min fina skärm + sås ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grand Bark: Jodå, visst vet jag hur man gör egen bearnaise. Men vem orkar med det när man kan sleva upp direkt ur en burk, om det inte är till något extra extra speciale? Är man dessutom utomhus i naturen blir det ännu smidigare med färdigköpt. Eller så får man väl göra egen och kyla ner och hoppas att den håller sig...

 

Jorå, jag orkar inte heller vispa till en så ofta så det håller jag med om, jag är ganska lat av mig. ;)

 

Å du Albert, ta inte och skicka fel flaska till Jennez. Han kan få ont i magen om du tar av förrådet i skrivbordet. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NEWSFLASH

 

Provade Kosterfiskarns Bearnaise idag. Den är den i särklass bästa jag testat, förutom hemlagade varianter. Det som är unikt med Kosterfiskarns är just att den efterliknar riktig hemlagad bearnaise, och gör det ganska bra. Har ännu inte testat Lohmanders eller Delikatessfabrikens, men det kommer nog bli svårt att slå Kosterfiskarn. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var precis och handlade på Ica Maxi i Haninge och såg att såsen var skyltad som nyhet där. Var tvungen att köpa en flaska efter att ha läst på forumet. Kan bara hålla med. Den är kanon!!!! :D

Lär bli grillkväll snart, låter som att jag bara måste testa den här såsen. Är det den Ica Maxi som ligger bredvid nynäsvägen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åt en hel flaska igår :oops: Fan, har glömt att skicka såsen till Jennez! Håll ut! Skickar den på måndag eller imorgon.

 

Helvete. Sara kommer att hinna käka upp den! Jag drar till London imorgon och till Vegas på måndag...

 

Och till alla er som tror att min sambo har mig i kort koppel: japp, så är det!

 

Men skicka ändå! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var precis och handlade på Ica Maxi i Haninge och såg att såsen var skyltad som nyhet där. Var tvungen att köpa en flaska efter att ha läst på forumet. Kan bara hålla med. Den är kanon!!!! :D

Lär bli grillkväll snart, låter som att jag bara måste testa den här såsen. Är det den Ica Maxi som ligger bredvid nynäsvägen?

 

Japp, stämmer bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att toffla är underskattat.

 

Verkligen! Känner mig ytterst omanlig just nu... Sara står med sticksågen och borren i högsta hugg och bygger hyllor... tyvärr har jag tummen mitt i handen så det omvända är desvärre en omöjlighet. Dessutom är det jag som oftast står vid spisen.

 

Hmm... nu när jag tänker på det... det är fan illa.... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...