Gå till innehåll

Kan någon skicka sås till mig?


Albert

Recommended Posts

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
Åt en hel flaska igår :oops: Fan, har glömt att skicka såsen till Jennez! Håll ut! Skickar den på måndag eller imorgon.

 

2007-07-21 skrevs det.

 

Forfarande ingen sås... Vad händer Albert? Man ska väl inte behöva gå ut på ett publikt forum och kalla dig för lögnare, bedragare och svindlare när man trots allt försökt tala dig tillrätta vid ett flertal tillfällen på MSN?

 

Jag väldigt besviken på dig Albert. Jag vet att du är en mycket problemtyngd ung man och jag ville hjälpa dig. Jag ville skaffa dig ett jobb i branschen, hjälpa dig att uppnå din dröm. Jag tänkte nästan till och med skicka dig en t-shirt. Jag har backat upp dig i otaliga diskussioner här på forumet (eller en i alla fall), jag stöttade dig när din flickvän hade dumpat dig och sist men inte minst leverar jag personliga repliker till din MSN varav vissa du till och med ibland använder som signatur här på pokerforum. För allt detta begär jag, din stöttepelare i livet, en ynklig flaska bearnaisesås av tidigare nämnt märke, men inte ens det kan du ordna. :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skickade den för en månad sen, har du inte fått den? Hur fick du tag på min MSN? Är det du sopm ringer om nätterna och andas "sås" på ett sensuellt vis? Sluta ring!

 

Inga undanflykter nu! Hit med det som är mitt! Helt otroligt att folk Inte kan skilja på mitt och ditt. Är det inte skattepengar så är det sås... *suck*...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chapman, kan du hooka upp mig på ett exemplar oxå tror du? PM:a mig för hur du vill ha betalning... (seriös) Jag har planer på att lägga upp en "Allt om sås tråd" Där jag/vi listar dem bästa såserna på marknaden.

 

Gänget nere i Thailand kan ju ta och köpa med sig lite kullinariska fisksåser hem för prov. :shock:

 

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, jag har lyckats ragga upp en såsleverantör. Vad jag förstått så har såsen skickat vio postservice förr, men då det är kylvara undrar jag hur ni gick till väga? Den ska enligt min underleverantör förvaras 4-8 grader celsius. Tacksam för snabbt svar!

 

Den bor val klara sig? Man kanske frysa in den sa att den tinar langsamt under transporten och darmed klarar sig langre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Nu har jag väntat i sju månader på den där j*vla såsen Albert... hur fan går det egentligen?

 

Men som du vet är jag en såsälskare av stora mått så det eftersom att jag skulle vara mellanhanden så har det uppstått ett litet svinn :) Om jag ser dig i Grebbestad så lovar jag att ha med något...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt faktiskt och undrade vad som hänt med biarnessåsen det skrevs så mycket om. Jag följde full av spänning alla turer och tycker att det är mycket trevligt att denna tråd vaknade till liv igen... Lite synd dock att utlovad sås inte har hittat rätt men allt kommer säkert reda sig med tiden (sås...reda...ni fattar..?):mrgreen:

 

Jag skulle dock vilja leda in på ett annat såsspår; Grillsås. Nu när det är ca. 60 grader kallt ute är det ju lätt att börja längta efter sommar, sol och GRILLAT!

 

Om ni inköper en söt hickorysås (jag har en favorit men jag har dessvärre glömt vad den heter, men den går att få tag på hos välsorterade ICA-handlare ((tror jag i alla fall)), vilket är tråkigt men jag återkommer om jag lyckas ta reda på´t). Hursomhelst, ta nån variant som har kul etikett eller som du vet smakar bra. Denna sås blandar du nu med Tabascovarianten med röksmak (den heter säkert nåt särskilt den också) i önskade proportioner. På detta sätt får man en sås som är så jävla god att man nästan kan dricka den ur nappflaska. Men den lämpar sig som sagt väldigt väl till GRILLAT! Lycka till och ha en trevlig sommar. Jag återkommer som sagt med modellbeteckningar på ovanstående såser när jag har forskat lite.

 

//P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja! Hickorysåsen du skall införskaffa heter "Sweet Baby Rays". Nu behövs det bara nån vänlig själ som instruerar mig hur jag fixar hit bilderna. Jag har sparat dem på min hårddisk och allt...

 

//P

 

1. Se till att de inte är för breda (tror att QoS panikgräns ligger på ca ~600pixlar i bredd)

2. Lägg upp dem på http://www.imageshack.us genom att välja Browse -> välj bild -> klicka "Host it"

3. Kopiera texten i i "Direct link to image"-fältet

4. Skapa ett nytt inlägg

5. Klicka på "Avancerad"

6. Välj "Infoga bild" (det är den grågula ikonen som ser ut som två berg eller nåt)

7. Klistra in texten från imageshack (se 3. ovan)

8. Klicka OK

9. Upprepa med nästa bild

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Se till att de inte är för breda (tror att QoS panikgräns ligger på ca ~600pixlar i bredd)

2. Lägg upp dem på http://www.imageshack.us genom att välja Browse -> välj bild -> klicka "Host it"

3. Kopiera texten i i "Direct link to image"-fältet

4. Skapa ett nytt inlägg

5. Klicka på "Avancerad"

6. Välj "Infoga bild" (det är den grågula ikonen som ser ut som två berg eller nåt)

7. Klistra in texten från imageshack (se 3. ovan)

8. Klicka OK

9. Upprepa med nästa bild

 

GL!

 

Mange Tack. Skall se vad jag kan åstadkomma. Får bli imorgon dock för nu ska här nannas.

 

G´natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag ser dig i Grebbestad så lovar jag att ha med något...

 

Jag kommer att vara i Grebbestad. Du kan inte missa mig. Ska fan skriva mitt namn på skjortan så att du inte missar det. Annars är jag 95-kilos snubben som sitter och skäller på folk och tiltar vid 1-2kr cashgamebordet....

 

Dessutom vill jag inte ha ”något” – jag vill ha sås, helst börnesås då så att du inte kan komma med äckliga gay-insinuationer.

 

Btw, borde inte Albert bannas för att han så fegt har huggit mig i ryggen och tvingat mig att leva under djup psykoligsk press? Jag har ju trots allt sprungit ner till brevlådan i ur och skur, varje dag i sju månader!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer att vara i Grebbestad. Du kan inte missa mig. Ska fan skriva mitt namn på skjortan så att du inte missar det. Annars är jag 95-kilos snubben

 

Jag har ju trots allt sprungit ner till brevlådan i ur och skur, varje dag i sju månader!!!

 

Det verkar som om jag gör dig en tjänst på något vis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...