Gå till innehåll

SAJT: PokerRoom.com


greywolf

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

länk till prnewswire.com

 

"Check n Raise Poker.com is pleased to announce their move to The Ongame Network in order to improve the game experience for their more than 35,000 registered players. Players will now have a choice of table limits for ring games ranging from .05/.10 all the way up to 500/1000 and a hundred different tournaments every day. Check n Raise players will now be able to find the game of their choice at any given time due to the established base of six million poker players."

http://www.checknraisepoker.com

 

Någon som lirat mycket på ChecknRaise? Jag kollade in där för ett bra tag sedan och då var det ganska dött. Kanske man borde väcka det gamla kontot till liv.

 

* LP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
Kan man ha ett konto på BestPoker och öppna ett nytt på PokerRoom? Båda tillhör samma nätverk, blir det några problem? Kan man vara inloggad på båda klienterna samtidigt? :roll:

 

Det går att ha ett konto på båda siterna. Det blir inga problem (har iaf inte blivit de för mig). Det går att vara inloggad på båda klienterna samtidigt, dock inte sitta ned vid samma bord eller vara med i samma turnering ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej!

 

Ni har väll inte missat att svenskar sedan en tid tillbaka är välkommna till PokerRoom.com - ett av världens största pokerrum!

 

Efter att ha läst den här tråden vill jag förtydliga några saker:

 

- Svenskar är välkommna att öppna konto hos oss.

- Vi accepterar Visa, NETeller, MoneyBookers med flera som insättningsmetoder.

- Det är helt ok att ha konto hos fler än en Ongame-operatör.

- Vi flyttar vår licens för pokerspel till Gibraltar den 1 Juni 2007 och alla vinster från PokerRoom.com blir därmed skattefria.

 

Hoppas att ni kommer trivas vid borden på PokerRoom.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste ta "sit out" innan du lägger till pengar.

 

Tackar!

 

Riktig skitsida måste jag säga.. men vad gör man inte för en bra bonus!

 

Har du ett snabbt svar på vad som är fel i Pokertracker när jag får detta felmeddelande?

 

ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar!

 

Riktig skitsida måste jag säga.. men vad gör man inte för en bra bonus!

 

Har du ett snabbt svar på vad som är fel i Pokertracker när jag får detta felmeddelande?

 

ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Please read the help for this window for instructions on how to do this.

 

Inte tillräckligt snabbt :cry:

 

Men iaf. Gå in i "Help/Main Index" i PokerTracker och sen vidare till "Auto-Import PokerRoom (and Skins) Hand Histories" . Du kommer få upp instruktioner vad du ska göra (du ska tanka en fil och installera bara sen fungerar allt). Du har förmodligen hunnit göra detta redan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej!

 

Ni har väll inte missat att svenskar sedan en tid tillbaka är välkommna till PokerRoom.com - ett av världens största pokerrum!

 

Efter att ha läst den här tråden vill jag förtydliga några saker:

 

- Svenskar är välkommna att öppna konto hos oss.

- Vi accepterar Visa, NETeller, MoneyBookers med flera som insättningsmetoder.

- Det är helt ok att ha konto hos fler än en Ongame-operatör.

- Vi flyttar vår licens för pokerspel till Gibraltar den 1 Juni 2007 och alla vinster från PokerRoom.com blir därmed skattefria.

 

Hoppas att ni kommer trivas vid borden på PokerRoom.com.

 

Testat PR ca 1 månad nu ...men då kom det fram att man tydligen som svensk inte kan ta ut pengar till sitt VISA, enligt supporten(överenskommelse med staten då PR ligger i Sverige, sa dom om jag förstog det rätt). Har ni några planer på att ändra detta i framtiden? (pengarna har jag tagit ut via annan metod nu...så det är inga problem, men värdesätter valmöjligheter)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Vilken jävla skitsida. Skulle ta ut mina pengar till neteller, efter 2 dagar fick jag ett email som sa att min cash-out har blivit cancalled och att jag måste kontakta support. Det står i stil med "om du vill veta varför din cashout har blivit nekad kontakta supporten". Idioter, är juh klart jag vill veta varför, det borde dom juh skrivit.

 

Kontaktar livesupport som säger att mitt konto har "suspicious activity" :shock:

och han säger att jag måste skicka in en kopia på mitt ID-kort, en räkning och kreditkortet som jag använde för att sätta in pengar på neteller med. Jag säger att jag satte in via bank, får svar i stil med att om jag inte skickar in en kopia på kreditkortet som jag använde till neteller, som fortfarande existera så kommer jag inte få mina pengar. Helt sjukt. Sedan ber dom att jag ska skicka in all information via fax, och en sådan har jag inte. Aja, hoppas allt löser sig, handlar om $2429 som jag behöver ASAP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Vilken jävla skitsida. Skulle ta ut mina pengar till neteller, efter 2 dagar fick jag ett email som sa att min cash-out har blivit cancalled och att jag måste kontakta support. Det står i stil med "om du vill veta varför din cashout har blivit nekad kontakta supporten". Idioter, är juh klart jag vill veta varför, det borde dom juh skrivit.

 

Kontaktar livesupport som säger att mitt konto har "suspicious activity" :shock:

och han säger att jag måste skicka in en kopia på mitt ID-kort, en räkning och kreditkortet som jag använde för att sätta in pengar på neteller med. Jag säger att jag satte in via bank, får svar i stil med att om jag inte skickar in en kopia på kreditkortet som jag använde till neteller, som fortfarande existera så kommer jag inte få mina pengar. Helt sjukt. Sedan ber dom att jag ska skicka in all information via fax, och en sådan har jag inte. Aja, hoppas allt löser sig, handlar om $2429 som jag behöver ASAP!

 

hrm, det är säkert för att du satt in via bank och tar ut till neteller dom blir griniga. Ett liknande exempel: Sätter du in pengar med VISA måste du ta ut med VISA minst samma summa som man satte in och alla pengar utöver det brukar man kunna placera vart man vill.

 

Rent allmänt brukar det i alla fall fungera så som jag beskriver ovan. inget specifikt för pokerroom.

 

Jag har själv bara använt mig av neteller på pokerroom. Både för insättningar och uttag. Då har det aldrig varit några problem.

 

Hoppas det löser sig för dig. :)

btw. jag är VIP på pokerroom så jag kan möjligen föra ärendet högre om du inte lyckas få dina pengar tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är det egentligen meningen att shoppen ska öppna igen? Jag har läst texten "The PokerRoom shop is currently unavailable. A new improved PokerRoom shop will re-open shortly." i ganska många månader nu. Hur definierar ni på pokerroom egentligen shortly?

 

jävligt bra fråga. jag har 10k i poäng juuh :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...