Gå till innehåll

SAJT: PokerRoom.com


greywolf

Recommended Posts

  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Berättade du att du var från Sverige?

 

Jovisst,

Jag till och med frågade om det gjorde något. Och det spelade ingen roll.

Frågade också om problemet med att inte kunna regga sig kunde bero på att jag var reggad på Betsson. Det spelade ingen roll, och inga sådana restriktioner fanns.

 

Jag gillade Betsson/Pokerroom skarpt. Och ju mer jag spelar på andra sidor, desto mer inser jag vilka fördelar Pokerroom har jämtemot andra. Det var de feta bonusarna som tyvärr inte existerar på Betsson som gjorde att jag slutade spela där. Men jag ska snart in dit igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag är också reggad där och har 300 dollar att cleara ;)

 

Irriterar mig mest på att varje bord jag är inne på så har spelarna en tendens att sticka, så sitter man vid ett 10 bord, så kan det var tomt eller typ nere på 4 spelare efter 30 min..

 

Rätt jobbigt att byta bord hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också reggad där och har 300 dollar att cleara

 

Irriterar mig mest på att varje bord jag är inne på så har spelarna en tendens att sticka, så sitter man vid ett 10 bord, så kan det var tomt eller typ nere på 4 spelare efter 30 min..

 

Rätt jobbigt att byta bord hela tiden.

 

Hur funkar det?

Tar det lång tid att cleara bonusen?

 

Om du inte vill spela SH ofrivilligt. Försök ta ett bord högt upp på listan. De fylls på snabbast. Så var det när jag körde där.

 

Nu har de tydligen sänkt avgifterna för insättning och uttag. Det är bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerRoom.com tillåter inte att svenskar spelar där (eftersom det är ett svenskt företag o Sverige har en så kul lagstiftning). Betsson tillåter dock svenskar att spela genom dem, och de använder samma servrar och programvara som PokerRoom. Det du inte får genom Betsson är PokerRooms promotions (du får ju såklart Betssons promoerbjudanden, men de kan inte riktigt mäta sig...) och de turneringar som är specifika för PokerRoom (deras WSOP-kval o liknande).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
PokerRoom.com tillåter inte att svenskar spelar där (eftersom det är ett svenskt företag o Sverige har en så kul lagstiftning). Betsson tillåter dock svenskar att spela genom dem, och de använder samma servrar och programvara som PokerRoom. Det du inte får genom Betsson är PokerRooms promotions (du får ju såklart Betssons promoerbjudanden, men de kan inte riktigt mäta sig...) och de turneringar som är specifika för PokerRoom (deras WSOP-kval o liknande).

 

Ingen som försökt komma runt detta.. typ inte ange att man är Svensk :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PokerRoom.com tillåter inte att svenskar spelar där (eftersom det är ett svenskt företag o Sverige har en så kul lagstiftning). Betsson tillåter dock svenskar att spela genom dem, och de använder samma servrar och programvara som PokerRoom. Det du inte får genom Betsson är PokerRooms promotions (du får ju såklart Betssons promoerbjudanden, men de kan inte riktigt mäta sig...) och de turneringar som är specifika för PokerRoom (deras WSOP-kval o liknande).

 

Ingen som försökt komma runt detta.. typ inte ange att man är Svensk :roll:

 

Att ange falska personuppgifter är nog en jävligt dålig idé.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Usch och fy! Riktigt grisiga stabilitetsproblem för närvarande; nedstängd från underbart tomtiga shorthanded SnG två gånger i rad.

 

Startar upp spel, några rundor in meddelande att man kommer bli "disconected from server after this round". Så blir man nedstängd och alla bord försvinner. Nya SnG-bord kommer upp efter några minuter så händer samma sak igen.

 

... och nu verkar allt ligga nere.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara spelat play money med den klienten, med en sak jag gillar skarpt är snabbtangenterna: F1 = check/fold, F2 = check/call, F3 = bet/raise. Fungerar även som förval. Mycket bra ur användbarhetssynpunkt.

 

Pacific har också snabbtangenter, även om de inte är lika genomtänkta. Finns det andra pokerklienter som man kan spela enbart med tangentbordet (då man väl har satt sig vid bordet)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...