fredde860 Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 vet Någon bra poker böcker som är översatt till Svenska Citera
Surfludde Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Titta under tråden som heter studier, där finns lite info Citera
Uppenberg Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 svårt att stava till böcker? Sen finns de ett antal trådar om boktips Citera
PlayTeen Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Dan Glimne har skrivit vad man kallar pokerns bibel. Titeln är Pokerhandboken och finns i de flesta välsorterade boklådor. Lycka till. Citera
Skadast Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 svårt att stava till böcker? Sen finns de ett antal trådar om boktips Gnäller du på stavningen bör du ta dig en titt på hans inlägg en gång till Citera
kfluffie Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 svårt att stava till böcker? Sen finns de ett antal trådar om boktips Gnäller du på stavningen bör du ta dig en titt på hans inlägg en gång till Han har ju Editerat! Du är lite "to late" som man säger ... MVH //KF EDIT: 1 fråga, under hälften besvarar frågan, resten kommenterar hans stavning! PF Gramar School! Citera
Sagge Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 svårt att stava till böcker? Sen finns de ett antal trådar om boktips Man ska använda versaler i början av en mening. Sen undrar jag hur svårt det det kan vara för dig att avsluta din sista mening med "punkt"? Citera
heltok Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 svårt att stava till böcker? Sen finns de ett antal trådar om boktips Man ska använda versaler i början av en mening. Sen undrar jag hur svårt det det kan vara för dig att avsluta din sista mening med "punkt"? versaler är förlegade i allt annat än egennamn, fötydlingar av förkortningar och för att betona ett ord. Våga Vägra Versaler! Citera
Myssion Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Dan Glimne har skrivit vad man kallar pokerns bibel. Citera
Sladdis Postad 29 Juni , 2006 Rapport Postad 29 Juni , 2006 Fin sär skrivning i rubriken... Hoppas du skrev isär "särskrivning" med mening annars blir jag rädd! För då blir det ju en "sär skrivning". Citera
Recommended Posts