Gäst Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Uppe i 50k för att 1 minut senare torska ner till 30k med JJ. Aja, average nu. Citera
Gäst Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Vad heter du på Stars? INW85 Citera
Gäst Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Gah, är rätt short nu, måste dubbla.... Citera
Tugglugg Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Tja Vilken nivå kör du på SnG´s? Läste att du ixå råkat ut för mkt fisk på FL, jag lever med dessa fiskar dagligen men det är ju lite mindre risker man tar på FL så jag får köra där ett tag till även om pengarna inte är lika stora där:P Har du testat SvS?? Ha det fint å lycka till:) Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Vad heter du på Stars? INW85 På Sharkscope är du en gullig liten guldfisk som hoppar upp och ner i sin skål... Citera
Doc Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 På Sharkscope är du en gullig liten guldfisk som hoppar upp och ner i sin skål... Finns det något liknande för Party-spelare? Citera
Gäst Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Vad heter du på Stars? INW85 På Sharkscope är du en gullig liten guldfisk som hoppar upp och ner i sin skål... LOL, jag brukar låta tjejen spela $5 SNG på det kontot Jag har aldrig spelat SNG på Stars. Däremot har ju Stars riktigt bra turneringsutbud. $5 rebuyen med 20 gtd är riktigt bra. Synd bara att den börjar typ två på natten Citera
Jackrabbit Slim Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Varenda SnG-grinddagbok byter över till äcklig NL. Vad ska jag nu läsa? Får nog starta en egen dagbok så det blir lite fason på det här stället Citera
Gäst Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Varenda SnG-grinddagbok byter över till äcklig NL. Vad ska jag nu läsa? Får nog starta en egen dagbok så det blir lite fason på det här stället Nej, jag har inte bytt över till NL, det är bara i väntan på något man inte får skriva om på det här forumet som jag spelar NL I slutet av denna vecka eller i början av nästa blir det SNG-grind igen Måste hitta kontinuiteten i spelet igen, just nu förlorar jag bara en massa. Citera
Jackrabbit Slim Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Nej, jag har inte bytt över till NL, det är bara i väntan på något man inte får skriva om på det här forumet som jag spelar NL Ahh, jag misstänkte att något sånt var i görningen efter att ha läst dina poster lite här och där (och eventuellt för att jag sitter i samma båt ). Får väl stå ut med att vänta några veckor då. Citera
Gäst Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Nej, jag har inte bytt över till NL, det är bara i väntan på något man inte får skriva om på det här forumet som jag spelar NL Ahh, jag misstänkte att något sånt var i görningen efter att ha läst dina poster lite här och där (och eventuellt för att jag sitter i samma båt ). Får väl stå ut med att vänta några veckor då. Citera
Myssion Postad 13 September , 2006 Rapport Postad 13 September , 2006 Har man lite koll på nöjesbranschen så vet man ju vem som dejtar vem och så. Hörde även lite rykten om ett Las Vegas-bröllop, stämmer det? Citera
hajen Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 det är inte bara ni som jagar dessa "bonusar" http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,887646,00.html Citera
Kornone Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 det är inte bara ni som jagar dessa "bonusar" http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,887646,00.html ”Mitt liv är mer än bananer” Citera
sorkenkk Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. Citera
Gäst Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. Har bara spelat väldigt sporadiskt den senaste tiden. Har kommit fram till att CG nog inte är något för mig. Kommer börja med SNG's igen snart och då är det Party som gäller. Ska bli riktigt skönt med action 24/7! Citera
sorkenkk Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. Har bara spelat väldigt sporadiskt den senaste tiden. Har kommit fram till att CG nog inte är något för mig. Kommer börja med SNG's igen snart och då är det Party som gäller. Ska bli riktigt skönt med action 24/7! Okej, men lycka till med det då! Men lite mål och struktur över spelandet kan fortfarande vara bra både för dig och oss som följer dagboken. Citera
Gäst Postad 14 September , 2006 Rapport Postad 14 September , 2006 Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. Har bara spelat väldigt sporadiskt den senaste tiden. Har kommit fram till att CG nog inte är något för mig. Kommer börja med SNG's igen snart och då är det Party som gäller. Ska bli riktigt skönt med action 24/7! Okej, men lycka till med det då! Men lite mål och struktur över spelandet kan fortfarande vara bra både för dig och oss som följer dagboken. Japp! Mål kommer jag absolut att sätta upp, men det blir som sagt när jag börjar grinda SNG's igen Citera
Gäst Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 I väntan på att SNG-grinden ska komma igång nästa vecka så går jag och funderar på att inhandla lite pokerböcker. Är sugen på Harringtons alster, men hur skiljer sig vol1, 2 och 3 åt? Tänker förstås på tourneyböckerna han skrivit. Citera
sorkenkk Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 I väntan på att SNG-grinden ska komma igång nästa vecka så går jag och funderar på att inhandla lite pokerböcker. Är sugen på Harringtons alster, men hur skiljer sig vol1, 2 och 3 åt? Tänker förstås på tourneyböckerna han skrivit. Det är olika delar av turneringen. Så du bör läsa alla böcker Citera
Gäst Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 I väntan på att SNG-grinden ska komma igång nästa vecka så går jag och funderar på att inhandla lite pokerböcker. Är sugen på Harringtons alster, men hur skiljer sig vol1, 2 och 3 åt? Tänker förstås på tourneyböckerna han skrivit. Det är olika delar av turneringen. Så du bör läsa alla böcker Ok, då blir det att köpa alla Citera
Recommended Posts