Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus


Conspiracy

Recommended Posts

  • Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag har det bara blivit vanliga 9-manna. På eftermiddagen körde jag bara $24 och nu på kvällen blandade jag med lite $36 oxå. Kommer nog göra så i fortsättningen oxå i och med att det stundtals är rätt seg action på $36!

 

Runt $100 plus idag.

 

Vore skönt om man kunde hitta lite rush de kommande dagarna! Står mest och stampar nu.

 

:heart::spade::diamond::club:

September

 

Bankrulle: $2949

Avklarat av målet: 31,6 %

Resultat: $103

 

Mål: 100 st $23 HU SNG på Full Tilt

Antal spelade: 48 st

Resultat: $10

 

Mål: 100 st $24/$27 SNG på Full Tilt/PokerStars

Antal spelade: 44 st

Resultat: $13

 

Mål: 100 st $36 SNG på Full Tilt

Antal spelade: 3 st

Resultat: $100

 

:heart::spade::diamond::club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha märkt hur dålig action det är på $36 SNG på FT så har jag kommit fram till att det inte håller att spela där längre. Valet står då mellan Party och Stars och eftersom jag haft en hög ITM% men dåligt med 1:a placeringar så är nog Party bäst i och med att det är 10-manna.

 

Ska bli skönt att kunna 6-tabla igen utan överlapp! :)

 

Kör nog veckan ut innan jag byter till party.

 

En annan betydelse är att DaPine bytt till Party oxå, man ska ju följa fisken! 8-):P;)

 

Sen kommer jag oxå att fortsätta ge HU SNG en chans! Dessa kommer jag till en början spela på Hollywood i och med att deras $200 sign-up bonus innebär 100 % RB vid SNG's/Tourneys.

 

Kommer inte uppdatera resultaten förrän när jag börjat köra på Party. Fram till dess blir det bara whine, bad-beat stories och annat skoj här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En annan betydelse är att DaPine bytt till Party oxå, man ska ju följa fisken! 8-):P;)

 

:heart::P

 

EDIT: Ska du skaffa multitablehelper förresten? Isåfall gör det inte direkt utan vänta tills jag fått min licens så han inte börjat lura folk :P Iförsig stod det MAX 24h och det har väl gått 22-23h nu så kanske kommer snart :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En annan betydelse är att DaPine bytt till Party oxå, man ska ju följa fisken! 8-):P;)

 

:heart::P

 

EDIT: Ska du skaffa multitablehelper förresten? Isåfall gör det inte direkt utan vänta tills jag fått min licens så han inte börjat lura folk :P Iförsig stod det MAX 24h och det har väl gått 22-23h nu så kanske kommer snart :D

 

Vet inte om jag ska skaffa det. Får ju plats med 6 bord utan överlapp så det fyller ingen direkt funktion. Däremot om jag ska börja 10 tabla så behöver jag det :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En annan betydelse är att DaPine bytt till Party oxå, man ska ju följa fisken! 8-):P;)

 

:heart::P

 

EDIT: Ska du skaffa multitablehelper förresten? Isåfall gör det inte direkt utan vänta tills jag fått min licens så han inte börjat lura folk :P Iförsig stod det MAX 24h och det har väl gått 22-23h nu så kanske kommer snart :D

 

Vet inte om jag ska skaffa det. Får ju plats med 6 bord utan överlapp så det fyller ingen direkt funktion. Däremot om jag ska börja 10 tabla så behöver jag det :P

 

10-tabla är ju nöten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man trycka in det i nån mapp eller räcker det att ha det uppe?

 

Grymt bra iaf ! TACK :heart:

 

om du menar min länk så är det bara att ha det uppe antar jag, har inte prövat än, dock så kan det bara ta upp 3 bord om man inte registrerar det, jag tror starkt på programet så har köpt en licens :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man trycka in det i nån mapp eller räcker det att ha det uppe?

 

Grymt bra iaf ! TACK :heart:

 

om du menar min länk så är det bara att ha det uppe antar jag, har inte prövat än, dock så kan det bara ta upp 3 bord om man inte registrerar det, jag tror starkt på programet så har köpt en licens :D

 

Hur mycke kostar det och kan man betala via party ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man trycka in det i nån mapp eller räcker det att ha det uppe?

 

Grymt bra iaf ! TACK :heart:

 

om du menar min länk så är det bara att ha det uppe antar jag, har inte prövat än, dock så kan det bara ta upp 3 bord om man inte registrerar det, jag tror starkt på programet så har köpt en licens :D

 

Hur mycke kostar det och kan man betala via party ?

 

20$ och man kan betala genom sidorna som stär här: http://www.sngopener.ath.cx/register.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga...

 

Vanligtvis när jag gör cashouts brukar jag göra det til mitt Visakort genom Party. Fungerar det att göra likadant på Pokerstars? Även om Stars inte är skattefritt så borde jag ju inte beröras av det ändå i och med att vinsterna inte kommer därifrån.

 

jag kör till visakortet. Det man satt in ex 600$ går direkt (samma tid som på party ungefär) allt överskott (vinst) tar några extra dagar.

Skatten tänler jag inte på alls faktiskt. Ingen fara

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fråga...

 

Vanligtvis när jag gör cashouts brukar jag göra det til mitt Visakort genom Party. Fungerar det att göra likadant på Pokerstars? Även om Stars inte är skattefritt så borde jag ju inte beröras av det ändå i och med att vinsterna inte kommer därifrån.

 

jag kör till visakortet. Det man satt in ex 600$ går direkt (samma tid som på party ungefär) allt överskott (vinst) tar några extra dagar.

Skatten tänler jag inte på alls faktiskt. Ingen fara

 

Iofs så kanske de lackar ur på mig eftersom jag inte har några planer på att spela där :P Orkar grinda mot Myssion liksom :)

 

Kanske e lika bra att göra cashouts genom Moneybookers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar en 10k MTT på Full Tilt just nu. Tripplade just med floppat bottenset i en trevägspott. Allin på floppen. Fick på nåt skumt sätt in färgen med på river och vann. lol :P

 

Även reggad för en 45 pers SNG ($22), kan va kul att ha som sidospel. Tenderar att överspela en massa händer när jag spelar 1 bord bara :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat en hel del NL50 idag. Gick riktigt kasst, känner att jag har en del luckor att täppa till, typ kunna släppa händer när jag vet att jag e slagen :shock:

 

Körde sen en massa NL50 HU, låg typ 100 plus där ett tag men slutade breakeven. Blev ju en del rejk oxå 8-)

 

Spelar även 25k GTD på Stars just nu. Dubblade precis efter lite tveksamt spel. Har 44k vilket är ungefär dubbla average.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...