Gå till innehåll

Conspiracy tar en liten pokerpaus


Conspiracy

Recommended Posts

  • Svars 927
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad heter du på Stars?

 

INW85

 

På Sharkscope är du en gullig liten guldfisk som hoppar upp och ner i sin skål... :P

 

LOL, jag brukar låta tjejen spela $5 SNG på det kontot :P Jag har aldrig spelat SNG på Stars.

 

Däremot har ju Stars riktigt bra turneringsutbud. $5 rebuyen med 20 gtd är riktigt bra. Synd bara att den börjar typ två på natten 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varenda SnG-grinddagbok byter över till äcklig NL. Vad ska jag nu läsa? Får nog starta en egen dagbok så det blir lite fason på det här stället ;)

 

Nej, jag har inte bytt över till NL, det är bara i väntan på något man inte får skriva om på det här forumet som jag spelar NL ;)

 

I slutet av denna vecka eller i början av nästa blir det SNG-grind igen ;)

 

Måste hitta kontinuiteten i spelet igen, just nu förlorar jag bara en massa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har inte bytt över till NL, det är bara i väntan på något man inte får skriva om på det här forumet som jag spelar NL ;)

 

Ahh, jag misstänkte att något sånt var i görningen efter att ha läst dina poster lite här och där (och eventuellt för att jag sitter i samma båt :) ).

 

Får väl stå ut med att vänta några veckor då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har inte bytt över till NL, det är bara i väntan på något man inte får skriva om på det här forumet som jag spelar NL ;)

 

Ahh, jag misstänkte att något sånt var i görningen efter att ha läst dina poster lite här och där (och eventuellt för att jag sitter i samma båt :) ).

 

Får väl stå ut med att vänta några veckor då.

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. :)

 

Har bara spelat väldigt sporadiskt den senaste tiden. Har kommit fram till att CG nog inte är något för mig. Kommer börja med SNG's igen snart och då är det Party som gäller. Ska bli riktigt skönt med action 24/7!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. :)

 

Har bara spelat väldigt sporadiskt den senaste tiden. Har kommit fram till att CG nog inte är något för mig. Kommer börja med SNG's igen snart och då är det Party som gäller. Ska bli riktigt skönt med action 24/7!

 

Okej, men lycka till med det då! Men lite mål och struktur över spelandet kan fortfarande vara bra både för dig och oss som följer dagboken. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går det Conspiracy, kommit igång på NL50 än? I så fall kläm fram lite info. Typ nick, hur många bord du kör, hur ofta/hur mycket du spelar och vad du har får mål med spelandet. :)

 

Har bara spelat väldigt sporadiskt den senaste tiden. Har kommit fram till att CG nog inte är något för mig. Kommer börja med SNG's igen snart och då är det Party som gäller. Ska bli riktigt skönt med action 24/7!

 

Okej, men lycka till med det då! Men lite mål och struktur över spelandet kan fortfarande vara bra både för dig och oss som följer dagboken. ;)

 

Japp! Mål kommer jag absolut att sätta upp, men det blir som sagt när jag börjar grinda SNG's igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på att SNG-grinden ska komma igång nästa vecka så går jag och funderar på att inhandla lite pokerböcker. Är sugen på Harringtons alster, men hur skiljer sig vol1, 2 och 3 åt? Tänker förstås på tourneyböckerna han skrivit.

 

Det är olika delar av turneringen. Så du bör läsa alla böcker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I väntan på att SNG-grinden ska komma igång nästa vecka så går jag och funderar på att inhandla lite pokerböcker. Är sugen på Harringtons alster, men hur skiljer sig vol1, 2 och 3 åt? Tänker förstås på tourneyböckerna han skrivit.

 

Det är olika delar av turneringen. Så du bör läsa alla böcker :)

 

Ok, då blir det att köpa alla ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...