Mogge13 Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Bra mål ! Jag gissar på 3 veckor, så stabil som du är nu Lycka till Citera
Slow_fox Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Citera
wheelinho Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 hihi, jag har en sådan kontorsstol, Köpte på rea för 999 Den funkar. Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Har provat den där i länken, men den e inte alls skön att sitta i. Jag kan tänka mig att om man är lite större än mig så är den nog okey. Själv väger jag 60 kg så jag försvinner ju i den Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 hihi, jag har en sådan kontorsstol, Köpte på rea för 999 Den funkar. Ja, jag hade för mig att den kostade lite mindre än vad som står på hemsidan Citera
wheelinho Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Har provat den där i länken, men den e inte alls skön att sitta i. Jag kan tänka mig att om man är lite större än mig så är den nog okey. Själv väger jag 60 kg så jag försvinner ju i den Vad äter du pojk? Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Har provat den där i länken, men den e inte alls skön att sitta i. Jag kan tänka mig att om man är lite större än mig så är den nog okey. Själv väger jag 60 kg så jag försvinner ju i den Vad äter du pojk? Haha, jag äter faktiskt en hel del, men jag kan inte gå upp i vikt bara Har vägt 60-65 sen jag va 15 år. Är 183 cm lång, så jag måste typ gå upp lite, är rätt smal Citera
eurythmech Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Tycker det vore mycket bättre om du presenterade resultatet som en kvot. Alltså ist för Resultat: $562/1600 skriva Resultat: .35125 Men det är nog bara jag Citera
wheelinho Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Har provat den där i länken, men den e inte alls skön att sitta i. Jag kan tänka mig att om man är lite större än mig så är den nog okey. Själv väger jag 60 kg så jag försvinner ju i den Vad äter du pojk? Haha, jag äter faktiskt en hel del, men jag kan inte gå upp i vikt bara Har vägt 60-65 sen jag va 15 år. Är 183 cm lång, så jag måste typ gå upp lite, är rätt smal Du får ta och biffa på dig lite. Mirakelpulver och gymmet så ska det bli bra Citera
Mogge13 Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Har provat den där i länken, men den e inte alls skön att sitta i. Jag kan tänka mig att om man är lite större än mig så är den nog okey. Själv väger jag 60 kg så jag försvinner ju i den Vad äter du pojk? Haha, jag äter faktiskt en hel del, men jag kan inte gå upp i vikt bara Har vägt 60-65 sen jag va 15 år. Är 183 cm lång, så jag måste typ gå upp lite, är rätt smal Du får ta och biffa på dig lite. Mirakelpulver och gymmet så ska det bli bra Dopa dig lite för fan bara, tre piller varje morron i tre veckor och du väger 150kg Men jag är själv heller inte så "välbyggd" Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 "1 st. Kontorsstol - 1195 :- " Jag är också inne på att köpa en trevlig pokerstol.. http://www.blocket.se/vi/7573562.htm?ca=8_s Den här tycker jag ser trevligare ut! Kan inte du testa den istället så vet jag om den är bra LYCKA TILL med ditt projekt ska följas! Har provat den där i länken, men den e inte alls skön att sitta i. Jag kan tänka mig att om man är lite större än mig så är den nog okey. Själv väger jag 60 kg så jag försvinner ju i den Vad äter du pojk? Haha, jag äter faktiskt en hel del, men jag kan inte gå upp i vikt bara Har vägt 60-65 sen jag va 15 år. Är 183 cm lång, så jag måste typ gå upp lite, är rätt smal Du får ta och biffa på dig lite. Mirakelpulver och gymmet så ska det bli bra Dopa dig lite för fan bara, tre piller varje morron i tre veckor och du väger 150kg Men jag är själv heller inte så "välbyggd" Hehe, ja folk tjatar på mig hela tiden om att börja gå på gym o en massa. Tränade faktiskt lite på gym när jag var yngre, men det va i samband med volleybollträningen Skulle hellre börja med någon idrott igen än att börja gå på gym. Gym är så jävla tråkigt ju. Kanske ska ta upp volleybollkarriären igen EDIT: Har du lagt ner dagboken helt Mogge? Gulade du? Surt som fan i så fall Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Jobbig start på dagen. AK vs. KT all-in preflop...T på flop 66 vs AQ all-in på floppen J23...Q på river KK vs AK all-in pre...A på turn Citera
Mogge13 Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 den förra dagboken har jag lagt ner helt men jag gulade aldrigt helt och när jag har fått mina bonusar, som jag borde få dom närmaste dagarna, så kommer det en ny dagbok, där jag ska försöka att tilta lite mindre och skotta lite mindre Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 den förra dagboken har jag lagt ner helt men jag gulade aldrigt helt och när jag har fått mina bonusar, som jag borde få dom närmaste dagarna, så kommer det en ny dagbok, där jag ska försöka att tilta lite mindre och skotta lite mindre Okey, men skönt att du kommer tillbaka iaf! Om man ska skotta så kan man ju göra det lite mer "planerat" eller vad man ska säga, tiltskott är ju inte så vasst Typ avsätt 5 inköp på en högre nivå när du känner dig het Citera
tetris Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Roligt att du har satt upp lite matriella mål. Om man aldrig unnar sig något av pokerpengarna kommer man tillslut tappa suget av pokern. Lycka till med dina mål! Citera
Sladdis Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Roligt att du har satt upp lite matriella mål. Om man aldrig unnar sig något av pokerpengarna kommer man tillslut tappa suget av pokern. Lycka till med dina mål! La pengar på resa och flickvän, resa kanske klassas som materiella mål. Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Sista handen denna session var ju lagom rolig. Vi befinner och på bubblan och alla har ungefär lika stora stackar. Hur som helst så sitter jag i BB med 34o. UTG limpar (!), alla foldar fram till mig som checkar. Flop: T34 Jag betar pott, UTG miniraisar och jag pushar så klart. Han visar upp T7o. Turn: T River: x Jag brukar inte bli lack när jag torskar, men det här var ett undantag. Jag skulle göra precis vad som helst för att få veta vad idioten tänker när han limpar T7o UTG, på bubblan, med blinds på 300/600. Någon som har en aning om hur hans tankegång går i det här läget? Ordet är fritt! Ca $100 back idag, ska spela mer senare tror jag. Citera
Zire Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Sista handen denna session var ju lagom rolig. Vi befinner och på bubblan och alla har ungefär lika stora stackar. Hur som helst så sitter jag i BB med 34o. UTG limpar (!), alla foldar fram till mig som checkar. Flop: T34 Jag betar pott, UTG miniraisar och jag pushar så klart. Han visar upp T7o. Turn: T River: x Jag brukar inte bli lack när jag torskar, men det här var ett undantag. Jag skulle göra precis vad som helst för att få veta vad idioten tänker när han limpar T7o UTG, på bubblan, med blinds på 300/600. Någon som har en aning om hur hans tankegång går i det här läget? Ordet är fritt! Ca $100 back idag, ska spela mer senare tror jag. antagligen så "visste" han att trissen kom på turn Citera
Myssion Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Antagligen något idiotiskt om att "se en billig flopp"... Citera
wheelinho Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Varför klaga? Du vinner mot fisken i längden Citera
Gäst Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Postad 23 Augusti , 2006 Varför klaga? Du vinner mot fisken i längden Äh, jag vet Men jag var bara rätt lack när jag skrev. Var tvungen att whina av mig lite Men nu e de glömt! Citera
Wiznakh Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Varför har du ej postat? Vet ju att du lira, mötte dig ju igår Citera
Gäst Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Varför har du ej postat? Vet ju att du lira, mötte dig ju igår Har haft en hel del jobbiga saker som har hänt senaste dagarna. Berättar lite mer ikväll! Citera
Recommended Posts