lost Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Fast jag kan ju börja med att säga att du är en rätt jäkla ovanlig spelare om du orkar grinda 60k händer i månaden varje månad. planerar att spela 100k händer på 30 dagar nu.. kommer nog spy av poker ' Varför? för att det blir tråkigt när man grindar så pass mycket varje dag Varför ska du göra det då? är inte svaret ganska självklart? behöver ju pengarna.. trots att det kommer vara ett helvete.. Citera
aglo Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Fast jag kan ju börja med att säga att du är en rätt jäkla ovanlig spelare om du orkar grinda 60k händer i månaden varje månad. planerar att spela 100k händer på 30 dagar nu.. kommer nog spy av poker ' Varför? för att det blir tråkigt när man grindar så pass mycket varje dag Varför ska du göra det då? är inte svaret ganska självklart? behöver ju pengarna.. trots att det kommer vara ett helvete.. Vore kul om du startade en trad om dessa 30 dagar, innehallande: - Resultat - En bild pa hur du ser ut efter sag varje 10k hander spelade - Hur du mar o.s.v. Go for it. Citera
stockdum Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Vore kul om du startade en trad om dessa 30 dagar, innehallande: - Resultat - En bild pa hur du ser ut efter sag varje 10k hander spelade - Hur du mar o.s.v. Go for it. Seriöst. Jag skulle vilja följa det här om det blev en resultattråd med info om hur det går. För mig liknar det mer ett rekordförsök. Jag vet inte vad det finns att jämföra med men varför inte skicka in HH till Guinness rekordbok Citera
lost Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Vore kul om du startade en trad om dessa 30 dagar, innehallande: - Resultat - En bild pa hur du ser ut efter sag varje 10k hander spelade - Hur du mar o.s.v. Go for it. Seriöst. Jag skulle vilja följa det här om det blev en resultattråd med info om hur det går. För mig liknar det mer ett rekordförsök. Jag vet inte vad det finns att jämföra med men varför inte skicka in HH till Guinness rekordbok har en dagbok ju, kolla där.. Citera
Toan Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 kör hårdt! funderar på att ta ett rejält maraton någon dag, kanske är bra. så man får lite avsmak för pokern. vad är realistiskt, 50k händer på en vecka? 50k händer på 72 timmar Citera
eddiemedusa Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Jag spelar 2k händer om dagen fixed limit 6max 2/4.. Nu e inte jag europas stabilaste eller duktigaste spelare, men som du kan se så går det upp och ner ganska bra nästan varje dag. För min del beror det nog på att jag inte e så himla duktig än, men jag har spelat i 4 år, så e du nyare får du nog räkna med större svängningar. Ju duktigare du e desto mindre svänger d. (Tror jag iaf, eller? Hjort?) http://i74.photobucket.com/albums/i277/eddiemedusa/2komdagen.png Citera
heltok Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Jag spelar 2k händer om dagen fixed limit 6max 2/4.. Nu e inte jag europas stabilaste eller duktigaste spelare, men som du kan se så går det upp och ner ganska bra nästan varje dag. För min del beror det nog på att jag inte e så himla duktig än, men jag har spelat i 4 år, så e du nyare får du nog räkna med större svängningar. Ju duktigare du e desto mindre svänger d. (Tror jag iaf, eller? Hjort?) http://i74.photobucket.com/albums/i277/eddiemedusa/2komdagen.png tror en spelstil påverkar ens varians rätt mycket också. själv har jag väldigt små swings: Citera
Recommended Posts