Infinitiv86 Postad 16 December , 2006 Rapport Share Postad 16 December , 2006 Colonel Hazard? EDIT: Peter Jepsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Infinitiv86 Postad 18 December , 2006 Rapport Share Postad 18 December , 2006 Lacey Duvalle på FTP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Är det någon som vet om Legia_67 på prima är Phil Ivey? vad får dig o tro detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 EVO på SvS? samma evo som lirar 2/4 - 5/10 på prima? nej, storlirare som vill vara anonym storlirare.. lol.... Linköpingsföretagare funkar bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Den gamle primaspelaren JLace? Vem var det? Göteborgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carl_nica Postad 19 December , 2006 Rapport Share Postad 19 December , 2006 Är det någon som vet om Legia_67 på prima är Phil Ivey? vad får dig o tro detta? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooobin Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Sheets på pokerstars som spelar sng:s har hört att han är från usa och sen finns det en sheets som har en egen hemsida borde vara honom, men är det någon som vet varför han isåfall har linköping hockeys klubbmärke som avar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vorre Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 vart å vad spelar cogaz nuförtiden ? nytt nick lr bara inte så aktiv ? har sett honom på prima under en period nu, spelar väl hösta nl borden där (dock inte hu) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mike86 Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Shahin spelar på B2B? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Han gjorde det tidigare i somras, höstas i vart fall. Bland de högsta nivåerna både nl, limit och omaha. När jag skrev hans nick i deras dagbok blev jag censurerad, så jag avstår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 För en tid sedan frågade jag om nån visste om Mr Poker KDH var erik sagström som bytt nick från erik1223 på full tilt. Har observerat att Mr Poker KDH spelar väldigt lika, samma nivåer och samma tidpunkt på dygnet som erik1223 brukade göra. Nån som vet eller kan dementera, andra förslag på vem det är eller har gjort liknande observationer?... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 För en tid sedan frågade jag om nån visste om Mr Poker KDH var erik sagström som bytt nick från erik1223 på full tilt. Har observerat att Mr Poker KDH spelar väldigt lika, samma nivåer och samma tidpunkt på dygnet som erik1223 brukade göra. Nån som vet eller kan dementera, andra förslag på vem det är eller har gjort liknande observationer?... för ett tag sen slutade folk faktiskt tänka..... får du inget svar har vi antingen inte svaret eller så är frågan för dum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 För en tid sedan frågade jag om nån visste om Mr Poker KDH var erik sagström som bytt nick från erik1223 på full tilt. Har observerat att Mr Poker KDH spelar väldigt lika, samma nivåer och samma tidpunkt på dygnet som erik1223 brukade göra. Nån som vet eller kan dementera, andra förslag på vem det är eller har gjort liknande observationer?... för ett tag sen slutade folk faktiskt tänka..... får du inget svar har vi antingen inte svaret eller så är frågan för dum Du som tänkt till - vilket av ovanstående är det? Anledningen till att jag skrev det igen var att någon annan kanske också observerat spelsättet o.d., samt för att en gång till väcka frågan - kan inte va nåt fel i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 Shahin spelar på B2B? Han gjorde det tidigare i somras, höstas i vart fall. Bland de högsta nivåerna både nl, limit och omaha. När jag skrev hans nick i deras dagbok blev jag censurerad, så jag avstår Spelade där för bara två-tre veckor sen... Vi vann 70k på en dag som bäst, sen gick det lite sämre.. Nickade MeltMeNo... Var ingen hemlighet, ville bara inte skylta med det, och kontot har dött nu. Dock var kontot stejkat samtidigt så det gled nog runt mellan 0.5-1 och 25-50 (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wingman Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 smedjegard (stockholm) på ongame ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheAnalyst Postad 20 December , 2006 Rapport Share Postad 20 December , 2006 david benyamine kallade mr poker kdh för chau i cahatten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 david benyamine kallade mr poker kdh för chau i cahatten chau giang antagligen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 chau giang antagligen då... Ja så är det nog Erik1223 spelar i vart fall nu så jag hade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 Ja så är det nog Erik1223 spelar i vart fall nu så jag hade fel inte för att vara dryg.. eller jo.. men det visste alla utom du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 23 December , 2006 Rapport Share Postad 23 December , 2006 lol.. men säg nåt då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lassis Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Zeus1976 på NordicBet eller pima eller vad det är.. Vem F*N är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Vem är go_seminoles på pokerstars som i skrivande stund slaktar TLK i FL HE $1/2k hu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Vet inte vem det är men från http://www.neverwinpoker.com/phpnuke/html/ftopic-31966-15.html "Noles: I am ready for you whenever you want, I will not sit out, and I will play you for any length of time. Quit be a little bitch and name the time, 1k-2k on stars, and I will be there. neverwin" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Vet inte vem det är men från http://www.neverwinpoker.com/phpnuke/html/ftopic-31966-15.html "Noles: I am ready for you whenever you want, I will not sit out, and I will play you for any length of time. Quit be a little bitch and name the time, 1k-2k on stars, and I will be there. neverwin" He he, jag läste tråden och måste säga att det var litet för mycket testosteron där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kiochi Postad 3 Januari , 2007 Rapport Share Postad 3 Januari , 2007 Finns det några storspelare på betsson, och isåfall, vad nickar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts