whosyourdaddy Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 GillarFisk på Svenska Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pesse Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 -sickness- på B2B ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_jofa Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget. orkar inte posta namn men killen är med i nästa program av pokermiljonen.. hur jag får reda på allt är en gåta... visst ja.. köpte allt mitt guld av honom Eric C. jo det står så där? varför posta du d? Chill. Kände bara för att dra iväg en post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 1011000 på stars ? ca 70K$ ute på några bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 1011000 på stars ? ca 70K$ ute på några PLO bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm jag verkar hittat fiskovic+erik. Kollokonto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt Det var ju inte långsökt, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt jo det blir det ju.....Fan vad dum jag är Kan du var snäll och säga vilket binärt nick jag måste skaffa mig om jag klonkar 119565$ i sunday million tack! Räknar man på 7,20 kurs SEK så blir det. 11010010001011000100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt Det var ju inte långsökt, Varför skriva något binärt om man inte vill ha det tolkat binärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt Det var ju inte långsökt, Varför skriva något binärt om man inte vill ha det tolkat binärt? Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RemG Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 lilla nazinicket Nu kopplar fanimej inte jag kommer från AKA linköping /sthlm Fick det till 88 binärt Det var ju inte långsökt, Varför skriva något binärt om man inte vill ha det tolkat binärt? För att skapa diskussioner som dessa och på så sett få sig ett kändare nick kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form. Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MOJJE Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Spelar Erik sagström på svenska spel? i såfall vad nickar han där? tacksam för svar? ( har letat mig gul & blå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form. Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt. Okej, men läser man talet binärt så utläses det ju faktiskt 1011000 vilket inte har någon koppling till nazismen. Det är först när man gör om det till vårt vanliga talsystem som det blir 88 och har en nazi-koppling, är du med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form. Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt. Okej, men läser man talet binärt så utläses det ju faktiskt 1011000 vilket inte har någon koppling till nazismen. Det är först när man gör om det till vårt vanliga talsystem som det blir 88 och har en nazi-koppling, är du med? Läser man ut det binärt får det värdet åttioåtta, läser man ut det decimalt får det värdet en miljon elva tusen. Alltså...vi förstår båda det här och säger väl egentligen samma sak, eller försöker säga samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form. Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt. Okej, men läser man talet binärt så utläses det ju faktiskt 1011000 vilket inte har någon koppling till nazismen. Det är först när man gör om det till vårt vanliga talsystem som det blir 88 och har en nazi-koppling, är du med? Läser man ut det binärt får det värdet åttioåtta, läser man ut det decimalt får det värdet en miljon elva tusen. Alltså...vi förstår båda det här och säger väl egentligen samma sak, eller försöker säga samma sak. Att varken Erik eller Patric är nazi's står nog ganska klart. Kan dock fråga vad han menar med nicket när han kommer hem om det nu är av intresse. (= Ediiiiiiit; Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger: så som sagt, hur kommer du på random 101011000 erik säger: det är ett fem år gammalt konto, vad vet jag läste bibeln kodad genom "mästaren ovh margarita" och kom fram till att det var det magiska talet? Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger: normalt (= erik säger: dock så vekar jag uppenbarligen ha gjort fel för att jag har inte medrigg Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger: otur (= erik säger: faktist Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger: Din förklaring kommer upp på pf btw (= erik säger: pass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drew tha hustler Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Vet att det kanske har nämnts vem han är i den gamla tråden men den är lite för stor för att kolla igenom. Är Illuminee på B2B någon man vet vem det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psatiw Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger:Din förklaring kommer upp på pf btw (= erik säger: pass lål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
me_too Postad 10 November , 2006 Rapport Share Postad 10 November , 2006 Som railare av Full Tilts plo highstakesbord har jag lagt märke till en kille som möjligen kan vara Rolf Slotboom, dvs killen som skrev den nya boken Professional Pot Limit Omaha. Nån som kan bekräfta eller dementera att Dogs N´Cats är Rolf Slotboom. Själv trodde jag inte att Rolf spelade så högt som 100/200, men jag vet att han gått upp ganska snabbt i stakes på sistone och denna killen spelar extremt bra hit n´run shortstackpoker. Han köper in minimum dvs. 20 ggr bb, fyller up vid 13 och drar vid 30. De flesta gånger lyckas han dubbla upp utan ytterligare inköp, nåt som jag vet av egen erfarenhet är mycket svårt att klara av i praktiken... Så nån som vet vem Dogs N Cats är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Så nån som vet vem Dogs N Cats är? Ingen aning, men här är en lista på andra Full Tilt-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Är Rakemenot på crypto nån man känner till? Tänkte på Legatos banansajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Vet att det kanske har nämnts vem han är i den gamla tråden men den är lite för stor för att kolla igenom. Är Illuminee på B2B någon man vet vem det är? dalmas.. ingen "kändis" i live sverige.. trevlig kille dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts