Gå till innehåll

Ramzis Internetnickhörna (ny)


Gila01

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet nån vem JeffStoughton från Sundsvall är på iPoker, sitter med 100K på högsta bordet och väntar på spel, får inga. Lirar HU mot mig för andra dagen i rad på 3/6 HU, och blir skitförbanad för att han backar rakt ut hela tiden. Så sjukt , jag fattar inget.

 

orkar inte posta namn men killen är med i nästa program av pokermiljonen.. hur jag får reda på allt är en gåta... visst ja.. köpte allt mitt guld av honom

 

Eric C.

 

jo det står så där? varför posta du d?

 

Chill. Kände bara för att dra iväg en post.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lilla nazinicket

 

Nu kopplar fanimej inte jag :shock::D kommer från AKA linköping /sthlm

 

Fick det till 88 binärt

 

jo det blir det ju.....Fan vad dum jag är ;)

Kan du var snäll och säga vilket binärt nick jag måste skaffa mig om

jag klonkar 119565$ i sunday million tack!

 

 

 

Räknar man på 7,20 kurs SEK så blir det.

11010010001011000100

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lilla nazinicket

 

Nu kopplar fanimej inte jag :shock::D kommer från AKA linköping /sthlm

 

Fick det till 88 binärt

 

Det var ju inte långsökt, :shock:

 

Varför skriva något binärt om man inte vill ha det tolkat binärt?

 

För att skapa diskussioner som dessa och på så sett få sig ett kändare nick kanske....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form.

 

Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt.

 

Okej, men läser man talet binärt så utläses det ju faktiskt 1011000 vilket inte har någon koppling till nazismen. Det är först när man gör om det till vårt vanliga talsystem som det blir 88 och har en nazi-koppling, är du med? 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form.

 

Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt.

 

Okej, men läser man talet binärt så utläses det ju faktiskt 1011000 vilket inte har någon koppling till nazismen. Det är först när man gör om det till vårt vanliga talsystem som det blir 88 och har en nazi-koppling, är du med? 8-)

 

Läser man ut det binärt får det värdet åttioåtta, läser man ut det decimalt får det värdet en miljon elva tusen. Alltså...vi förstår båda det här och säger väl egentligen samma sak, eller försöker säga samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du? Du har ju skrivit om det till decimal form.

 

Jag menar att det knappast kan vara en slump att nicket betyder något om det läses binärt.

 

Okej, men läser man talet binärt så utläses det ju faktiskt 1011000 vilket inte har någon koppling till nazismen. Det är först när man gör om det till vårt vanliga talsystem som det blir 88 och har en nazi-koppling, är du med? 8-)

 

Läser man ut det binärt får det värdet åttioåtta, läser man ut det decimalt får det värdet en miljon elva tusen. Alltså...vi förstår båda det här och säger väl egentligen samma sak, eller försöker säga samma sak.

 

Att varken Erik eller Patric är nazi's står nog ganska klart. Kan dock fråga vad han menar med nicket när han kommer hem om det nu är av intresse. (=

 

Ediiiiiiit;

 

 

Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger:

så som sagt, hur kommer du på random 101011000

erik säger:

det är ett fem år gammalt konto, vad vet jag läste bibeln kodad genom "mästaren ovh margarita" och kom fram till att det var det magiska talet?

Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger:

normalt (=

erik säger:

dock så vekar jag uppenbarligen ha gjort fel för att jag har inte medrigg

Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger:

otur (=

erik säger:

faktist

Shahin - Everytime you thought it was right, she went left... säger:

Din förklaring kommer upp på pf btw (=

erik säger:

pass

 

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som railare av Full Tilts plo highstakesbord har jag lagt märke till en kille som möjligen kan vara Rolf Slotboom, dvs killen som skrev den nya boken Professional Pot Limit Omaha. Nån som kan bekräfta eller dementera att Dogs N´Cats är Rolf Slotboom. Själv trodde jag inte att Rolf spelade så högt som 100/200, men jag vet att han gått upp ganska snabbt i stakes på sistone och denna killen spelar extremt bra hit n´run shortstackpoker. Han köper in minimum dvs. 20 ggr bb, fyller up vid 13 och drar vid 30. De flesta gånger lyckas han dubbla upp utan ytterligare inköp, nåt som jag vet av egen erfarenhet är mycket svårt att klara av i praktiken...

 

Så nån som vet vem Dogs N Cats är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...