rosjon Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Paradise poker tillfälligt nere Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Hoppas det fixar sig snart. Tragedi om denna blir inställd. Detta event har man ju väntat på i 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jävligt irriterade att inte komma in Paradise verkar vara jävligt strulig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GePe Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag är med OM 1 Jag kan logga in före "matchstart" 2 Det går smidigt att byta visakort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 inget nytt, verkar vara hopplösa problem mellan boss o paradise, failed transaktions mellan grundkonto-pokerkonto, logga in 5 ggr innan det lyckas, stänger man ner pokern så kommer inte cashet tillbaka till grundkontot osv osv... vart så några veckor nu för mig,,,, men vem orkar jämt o ständigt klaga endast paradise av boss sajterna det gäller, och bara vid inloggning/utloggning det strular(dvs dom som är inne kan spela) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag undrar om jag har några pengar kvar, borde finnas, tror inte jag tagit ut, men ser inget när jag loggar in på deras webbsajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Tänkte mest att man kunde attrahera fler spelare om man gjorde lite reklam på prosharks också. Hmm... Reklam på ProSharks men extrapriser bara för PF:are. Undrar om någon skulle gå på det... Vilka ska vara med? Jag är med om jag lyckas logga in. inget nytt, verkar vara hopplösa problem mellan boss o paradise, failed transaktions mellan grundkonto-pokerkonto, logga in 5 ggr innan det lyckas, stänger man ner pokern så kommer inte cashet tillbaka till grundkontot osv osv... vart så några veckor nu för mig,,,, men vem orkar jämt o ständigt klaga endast paradise av boss sajterna det gäller, och bara vid inloggning/utloggning det strular(dvs dom som är inne kan spela) Jag undrar om jag har några pengar kvar, borde finnas, tror inte jag tagit ut, men ser inget när jag loggar in på deras webbsajt Får jämt "The Poker room is temporarily unavailable. Please try again later.". Lyckades logga in tidigare och hade pengar på kontot då men mongo BOSS-systemet kräver att man ska stänga av klienten och logga in på nytt för att man ska kunna se turneringar som är upplagda efter inloggningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag får också "The Poker room is temporarily unavailable. Please try again later.". Ser inte alls lovande ut för kvällens pf-match! Finns det ingen sajt-ansvarig som kan skriva nåt i tråden så vi får veta vad som gäller för ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag får också "The Poker room is temporarily unavailable. Please try again later.". Ser inte alls lovande ut för kvällens pf-match! Finns det ingen sajt-ansvarig som kan skriva nåt i tråden så vi får veta vad som gäller för ikväll? Varken någon här eller på supporten som svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Kan vi inte få tillbaka gamla Paradise?!? Det är bara massa jävla problem med Boss/IPN-skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Varken någon här eller på supporten som svarar... Chattade lite snabbt med dem innan. De jobbar på det. Men kunde inte ge besked. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Testa nu. det verkar funka!!!!!! :-D Eller kanske inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Någon som kan logga in nu? Eller ni tappar också kontakten med "master server"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Kö i 4-5min, sen lost connection to master server. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Fem minuters kö för att logga in sen när man försöker logga in "Unable to connect to lobby server" och en OK-knapp som avslutar programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Tror jag korkar upp en flaska vin i stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag som ställt in andra saker för att spela denna....fy fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Fem minuters kö för att logga in sen när man försöker logga in "Unable to connect to lobby server" och en OK-knapp som avslutar programmet. Samma här. Försök nr.2-> ger "gamla vanliga" felmeddelandet. Tror jag korkar upp en flaska vin i stället. Låter bra; förutom att det det får bli öl för mig. Kan ju alltid korka en till om man skulle råka få komma in sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UMB65 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 detta var ju himla snopet. Inge mer paradise för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocAman Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Ja, jag har samma problem som ni att logga in. Synd, jag var sugen att spela denna ikväll! De måste ju ställa in turneringen om det inte går att logga in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Jag hoppas rankingpoängen utgår denna vecka. Inte speciellt rättvist för oss som inte kan komma in. Det lär ju vara några som är inne och spelar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 I take my klonkskillz elsewhere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DoctorNorth Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 2 spelare registrerade, och slut på reg.tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 Kul med en goodwill-turnering som bara ger badwill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 3 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2007 köa i 5 min som slutar i lost connection....jaja får bli eureka och sarah connor chronicles istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts