Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Kör bara den nästa största webläsare på marknaden (Firefox).Kollade källkoden och de pekar på http://pokerforum.nu/golink.php?l=194 så jag gick dit. Nu skall jag bra försöka sätta in pengar med Neteller. Det händer nämligen ingenting när jag klickar på den länken. Kanske får lov att vika ner mig och starta IE trots allt. Det var helt mitt eget fel. Jag kör nämligen Adblock Plus och den rackaren dolde loggan. Citera
brainslicer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Kör bara den nästa största webläsare på marknaden (Firefox).Kollade källkoden och de pekar på http://pokerforum.nu/golink.php?l=194 så jag gick dit. Nu skall jag bra försöka sätta in pengar med Neteller. Det händer nämligen ingenting när jag klickar på den länken. Kanske får lov att vika ner mig och starta IE trots allt. provade just både klicka på loggan o manuellt använda länken ovan i Firefox...inga problem här inte... edit... Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Kör bara den nästa största webläsare på marknaden (Firefox).Kollade källkoden och de pekar på http://pokerforum.nu/golink.php?l=194 så jag gick dit. Nu skall jag bra försöka sätta in pengar med Neteller. Det händer nämligen ingenting när jag klickar på den länken. Kanske får lov att vika ner mig och starta IE trots allt. Man kan inte starta ett konto med SEK om man vill kunna föra över från Neteller utan då är det USD som gäller. Citera
brainslicer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Man kan inte starta ett konto med SEK om man vill kunna föra över från Neteller utan då är det USD som gäller. ..eller € Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Är jag helt blind, var hittar jag turneringen??? Citera
Odrike Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Är jag helt blind, var hittar jag turneringen??? Hehe du är nog blind.. 12 min på dig att hitta den. Tryck på "Multi Tourney" därefter "ALL", sortera efter namn, den heter "$20 Pokerforum.nu". Om du inte ser den trots det så kolla så att du inte har "Hide tables" intryckt. DU kan också testa att starta om klienten Citera
maskineri Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 ja, jag fick stänga mitt konto på paradise och öppna i $ för att kunna bruka neteller. Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Är jag helt blind, var hittar jag turneringen??? Det var jag. 18:00 står det i klienten och jag som tyckte jag tittade flera timmar både innan och efter 20:00... Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Om jag inte klonkar den här efter att strul så fattar jag ingenting. Det eller så åker jag ut med AA mot KK första handen. Citera
brainslicer Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Det var jag. 18:00 står det i klienten och jag som tyckte jag tittade flera timmar både innan och efter 20:00... gå till settings ställ in tiden på GMT+2 så får du svensk tid på turrarna Citera
Alex_Svensk Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Är jag helt blind, var hittar jag turneringen??? Tror det! den finns under all i multi $20 pokerforum...19:00 enligt min, Citera
rosjon Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Missade den eftersom jag inte hittade den, tittade 19 och 21. Som vanligt Dålig tid kl 20,00 Då hinner man ju bara precis inom dörren med andan i halsen efter jobbet. Citera
Alex_Svensk Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Bara kalla händer för mig....mycket märkligt Citera
Kafka Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 När jag äntligen hittar AQ short stacked på SB och button har höjt för femtioelfte gången så har han AA... Citera
Odrike Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 När jag äntligen hittar AQ short stacked på SB och button har höjt för femtioelfte gången så har han AA... Ja lite surt för dig. Vi träffar A på floppen desutom Jag hade lite mer tur än du lite senare i en liknade situation. En hemsk badbeat då jag spräckte hans AA. Citera
Odrike Postad 13 Juni , 2007 Rapport Postad 13 Juni , 2007 Grattis DocAman. Måste säga att det känns som en seger att hamna på andra plats. Rolig strid när vi var 4 kvar. phuu.. Citera
ParadiseOscar Postad 14 Juni , 2007 Rapport Postad 14 Juni , 2007 Bra lir igår, gott folk. Topptrion bestod av tre bekanta nicknames som alla har fått sina extrapengar insatta på kontot. 1. DocAman - $110 extra 2. Rakelover - $66 extra 3. GePe* - $44 extra Rankinglistan uppdateras strax. Mvh ParadiseOscar Citera
ParadiseEric Postad 20 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2007 Ni missar väl inte kvällens stora turnering? Vi DUBBLAR som vanligt alla prispengar och viktiga rankingpoäng är också på spel. Aktuell rankinglista hittar ni här: http://pokerforum.nu/forum/paradise-poker/32871-rankinglista-onsdagsturneringarna.html Lycka till! Mvh ParadiseEric Citera
DocAman Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Grattis DocAman.Måste säga att det känns som en seger att hamna på andra plats. Rolig strid när vi var 4 kvar. phuu.. Tackar! Ja, jag hade ju mycket chips. Fick också KK och AT i hand ett och tre då vi var heads up. Då du var så shortstackad så var det inte mycket du kunde göra för att förhindra att heads-up matchen tog slut efter 3 händer. Ikväll är det dax igen! Citera
Odrike Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Ikväll är det dax igen! Jag är igentligen pokerfri nu, men onsdagsturneringen kan jag inte missa.. Verkar vara enkla rankingpoäng ikväll. Men hade varit skoj med lite mer folk. Kom igen nu och joina Citera
GePe Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Någon som haft problem med att logga in.. När jag försöker så står det att spelaren (jag) redan är inloggad. Tyvärr får jag inte tag i deras support heller Så olyckligtvis kan jag inte ta över ledningen i rankingen ikväll.... Citera
Odrike Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Någon som haft problem med att logga in.. När jag försöker så står det att spelaren (jag) redan är inloggad. Tyvärr får jag inte tag i deras support heller Så olyckligtvis kan jag inte ta över ledningen i rankingen ikväll.... Jo du är inloggad det ser jag. Inte aktiv så du sitter inte på NL2000 och slaskar iallafall. Citera
GePe Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 skit! kan logga in på mitt gamla paradisekonto.. men har ju inte samma användarnamn där. Jaja,, lycka till ni som är med Citera
Ängeln17 Postad 20 Juni , 2007 Rapport Postad 20 Juni , 2007 Men lol. Var jittar jag denna MTT? Edit. För sent, där va den. Citera
Odrike Postad 21 Juni , 2007 Rapport Postad 21 Juni , 2007 Klonk...) Ska bli trevligt när rankingen uppdateras. Föresten så har GePe* åter igen fått två placeringar. 2 och 6. Citera
Recommended Posts