Odrike Postad 1 Februari , 2007 Rapport Share Postad 1 Februari , 2007 Men men man får vara nöjd med att Primtal tiltade sönder Kexet. Jag tror Primtal fick hjälp av BadMother. För övrigt var Kompensationen från Sportingbet toppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrambler Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Orättvisare seger har inte skådats i denna turnerings historia! Nog var det rättvist alltid! Definitionen av rättvisa enligt Wikipedia: "Enligt den förhärskande uppfattningen innebär rättvisa en samhällsordning som följer principen om alla individers lika rättigheter, och att personer opartiskt belönas eller bestraffas för sina handlingar efter förtjänst." "Den starkes rätt - den starke har visat sig överlägsen och är därför mer lämpad för fortbestånd". Speciellt den sista delen stämmer ju helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
STO Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Nog var det rättvist alltid! Definitionen av rättvisa enligt Wikipedia: "Enligt den förhärskande uppfattningen innebär rättvisa en samhällsordning som följer principen om alla individers lika rättigheter, och att personer opartiskt belönas eller bestraffas för sina handlingar efter förtjänst." "Den starkes rätt - den starke har visat sig överlägsen och är därför mer lämpad för fortbestånd". Speciellt den sista delen stämmer ju helt. RING KLINIKEN !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Nog var det rättvist alltid! Definitionen av rättvisa enligt Wikipedia: "Enligt den förhärskande uppfattningen innebär rättvisa en samhällsordning som följer principen om alla individers lika rättigheter, och att personer opartiskt belönas eller bestraffas för sina handlingar efter förtjänst." "Den starkes rätt - den starke har visat sig överlägsen och är därför mer lämpad för fortbestånd". Speciellt den sista delen stämmer ju helt. Mannen du måste softa ner med whiskeyn verkar inte hälsosamt för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 6 Februari , 2007 Rapport Share Postad 6 Februari , 2007 Vi ses nästa vecka! Ni har inte annonserat i forumet. Blir det som vanligt denna vecka?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 7 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Ni har inte annonserat i forumet.Blir det som vanligt denna vecka?? Hej, Givetvis, vi kör på som vanligt! Välkomna ikväll klockan 21.00. Dubbla priser som vanligt - vi återkommer om ev bounty. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Suck, nätet går ner kl. 22 ikväll. No tourney for me... one night. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Suck, nätet går ner kl. 22 ikväll.No tourney for me... one night. Det är väl lugnt! Du är ju ändå utslagen innan 22..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Det är väl lugnt! Du är ju ändå utslagen innan 22..... Desto mindre anledning att ställa upp och låta alla stjärnskott dela mina $10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Trots en härlig stämning sist (läs myckt HAT) så måste jag tyvärr banga ikväll! Men men jag förmodar att samma fiskar kommer att vara kvar även nästa vecka P.S. Låt inte pastorn ta hem turren idag... för min skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Jag ladda ned klienten och fick Paradise poker. Normalt? Och jag hittar inte turren någonstans. Nån som vet vart jag skall leta? //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikaela Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Jag ladda ned klienten och fick Paradise poker. Normalt? Och jag hittar inte turren någonstans. Nån som vet vart jag skall leta? //Matte Den syns nog inte i ParadisePokers klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 jahaja fan va bra, not! Jag signade ju via PF och när jag ladda ned klienten fick jag ju aldrig ngt val att installera vare sig sportingbet klienten eller paradise klienten. Utan det var paradise eller inget. //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Jag spelar min första onsdagsturnering ikväll. May the klonk be with me. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 jahaja fan va bra, not! Jag signade ju via PF och när jag ladda ned klienten fick jag ju aldrig ngt val att installera vare sig sportingbet klienten eller paradise klienten. Utan det var paradise eller inget. //Matte När du har har tryckt på fliken "poker" på Sportingbets svenska hemsidan så ser du längst ner på vänstra spalten "gamla pokern?". Tryck på länken under den sedan på "download now" som finns i stora bannern så kommer du att få Sportingets Poker nedladdad. Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Grattis ni lirare som kom ITM igår och dubblade era prispengar! 1. MrSnow - $80 extra 2. Kassoren - $48 extra 3. njubstah- $32 extra De extra cashen kommer in om några minuter. Vi ses nästa vecka! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 1. MrSnow - $80 extra MrWho? Ny lirare eller? Ska ta hand om han nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 MrWho? Ny lirare eller? Ska ta hand om han nästa vecka! Det var en väldigt tyst och fokuserad turnering. Fisho och kexet hade behövts för att få igång lite stämning. Bountyn saknade man också. Men grattis till vinnaren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Tackar för gratulationerna, tror det var första gången jag var med, så det var skönt med lite nybörjartur //MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Tackar för gratulationerna, tror det var första gången jag var med, så det var skönt med lite nybörjartur//MrSnow Mr Snow, grattis till vinsten. Men som du säkert redan vet så är det som att vinna Premier League utan att Chelsea o United (läs Di_Fisho & Kexet) är med. Så nästa vecka visar det sig hur bra du egentligen är.... eller om du som en av de resterande tomtarna (läs Pastorn, BadMother, SBSWE, Primtal, The Future osv listan är oändlig.....) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Grattis Jag tomte bort hela min stack Nickade Tomgus456 och tiltade loss på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Jo dig kommer jag ihåg, förlorade stor del av din stack på ett race mot mig innan tilten satte igång, du låg väl 1:a eller 2:a då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theo Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Tackar för gratulationerna, tror det var första gången jag var med, så det var skönt med lite nybörjartur//MrSnow En fråga bara, gjorde du en "bluffsyn" på sista handen eller chansade du på en K eller Kn på turn eller river ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Bra att det kommit fler tomtar till turren = mer pengar till mig på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParadiseEric Postad 14 Februari , 2007 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2007 Ikväll kör vi igen! Klockan 21.00 och som vanligt så dubblar vi alla prispengar! Ni hittar turneringen under Multi Table och namnet $10 Pokerforum.nu! Mvh SportingbetEric Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts